XXL Nutrition

Open NK Powerliften NPB

ik ga voor unooficieel wereld record want je kan ze niet zetten op het NK

• Topic Starter Topic Starter
415-295-375? good luck :D

oh ik dacht dat je doelde op wereldrecord in de -93 open haha

nog maar 2 dagen pfff nu al geen zin meer:mad::mad::mad:

Letterlijk 100m van m'n huis haha. ik kom zeker even kijken

Deelnemers, succes met de voorbereiding. Ik ben er morgen om aan te moedigen! Tot morgen.

Tot mijn grote spijt moet ik mij nu afmelden voor t NK. Ben nu zo ziek dat het gewoon niet gaat lukken. Baal er enorm van. Je traint er maanden naartoe, en dan dit... Ik wens iedereen enorm veel succes morgen, dan ga ik nu weer lekker in mn bedje liggen janken.

Klote voor je man! Vervelender kan niet, beterschap iig! Ik kan helaas niet komen kijken, was er graag bij geweest. Iedereen succes gewenst!!

klote tymen,

Ik begin langzaam weer zin te krijgen hey als je wat beter voelt kom je nog wel kijken anders gaat ons biertje niet door :janken::janken::janken:

klote tymen,

Ik begin langzaam weer zin te krijgen hey als je wat beter voelt kom je nog wel kijken anders gaat ons biertje niet door :janken::janken::janken:

Als ik in staat zou zijn om te komen, zou ik nog wel meedoen ook denk ik Pjotr... Neem er maar één extra voor mij dan.

Tot mijn grote spijt moet ik mij nu afmelden voor t NK. Ben nu zo ziek dat het gewoon niet gaat lukken. Baal er enorm van. Je traint er maanden naartoe, en dan dit... Ik wens iedereen enorm veel succes morgen, dan ga ik nu weer lekker in mn bedje liggen janken.

ah wat klote man, had je graag in actie gezien..
beterschap!

iedereen succes morgen !!!

ik ben in ieder geval niet meer te zwaar :roflol:

iedereen succes morgen! ben benieuwd :)

Terug
Naar boven