AndroidHealthClinic

Open relatie...

Peiling Peiling Wat voor relatie past bij jou als DBB'er;)

• Monogaam

Stemmen: 17 70,8%
  • Polygaam

Stemmen: 0 0,0%
  • Pakken wat de DBBér pakken kan

Stemmen: 2 8,3%
  • Open relatie

Stemmen: 3 12,5%
  • Lat-Relatie

Stemmen: 1 4,2%
  • Overig, maar dan toelichten svp;)

Stemmen: 1 4,2%

• Totaal stemmers
    24
Tuurlijk is de spanning wel minder na een tijd. En idd je ontmoet niet meer een nieuwe dame.

Echter als je net als mij bent (haast 30), kaal en lelijk kun je wel openstaan voor andere dames, als zij geen intresse meer hebben en je vrouwtje naait er iedere week lekker op los heb je weining aan een open relatie :)

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk is de spanning wel minder na een tijd. En idd je ontmoet niet meer een nieuwe dame.

Echter als je net als mij bent (haast 30), kaal en lelijk kun je wel openstaan voor andere dames, als zij geen intresse meer hebben en je vrouwtje naait er iedere week lekker op los heb je weining aan een open relatie :)

:roflol:

:roflol:

buiten dat, ik zou er niet tegen kunnen als mijn meid een ander ligt te nken

als ik heb goed begrijp, nken "hollandseé vrouwen in het rond? :eek!:

nou stuur dan maar een paar naar hiero :D

maar serieus ik dacht dat de man altijd de schuldige was.
Nee man. De vrouw is altijd schuldig. Of de vrouw gaat vreemd, en dan is ze fout. Of de man gaat vreemd, maar daar heeft die vrouw zelf voor gezorgd, hij gaat immers niet zomaar vreemd:)

Mijn mening is dat als je een relatie aangaat je gewoon monogaam hoort te zijn. Anders kan je net zo goed geen relatie aangaan en lekker vrjgezel blijven.

Maar ja als beide er zo over denken en een open relatie geen probleem vinden. Moeten ze dat vooral doen. Maar ik geloof gewoon niet dat dat op lange termijn werkt. Maar veel vinden dat lange termijn denken ook niets.

Iedereen moet zelf weten wat ze doen. Ik doe niet mee aan het hebben van meerdere "partners" tegelijk.

:thumbs:

snakemen ik ben net zo ouderwets als jij

:heart:

Ik ken het gevoel snakeman, ik heb ook altijd touch met dergelijke vrijgevochten trutten, geef mkj maar oldschool trouw.

Je leeft nu en niet in de toekomst.........

Terug
Naar boven