- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Haha, ik meende het ook niet hoor. Ik heb een lieve vriendin![]()
Kijk eens aan, ik had toch gelijk
Lieve Scaleo!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lieve Scaleo!
Tuurlijk is de spanning wel minder na een tijd. En idd je ontmoet niet meer een nieuwe dame.
Echter als je net als mij bent (haast 30), kaal en lelijk kun je wel openstaan voor andere dames, als zij geen intresse meer hebben en je vrouwtje naait er iedere week lekker op los heb je weining aan een open relatie![]()

Tuurlijk is de spanning wel minder na een tijd. En idd je ontmoet niet meer een nieuwe dame.
Echter als je net als mij bent (haast 30), kaal en lelijk kun je wel openstaan voor andere dames, als zij geen intresse meer hebben en je vrouwtje naait er iedere week lekker op los heb je weining aan een open relatie![]()
Nee man. De vrouw is altijd schuldig. Of de vrouw gaat vreemd, en dan is ze fout. Of de man gaat vreemd, maar daar heeft die vrouw zelf voor gezorgd, hij gaat immers niet zomaar vreemdals ik heb goed begrijp, nken "hollandseé vrouwen in het rond?![]()
nou stuur dan maar een paar naar hiero
maar serieus ik dacht dat de man altijd de schuldige was.

En wat doe je als je vriendin of vrouw een slippertje maakt?
Ben je vergevingsgezind, laat je haar alle hoeken van de kamer zien,..of vraag je een echtscheiding aan?

Ik ken het gevoel snakeman, ik heb ook altijd touch met dergelijke vrijgevochten trutten, geef mkj maar oldschool trouw.

Bad karma...
Ik kan niet blij worden van dit soort opmerkingen eerlijk gezegd.
Je bent volwassen reageer ook gewoon eens volwassen in een serieus topic.