XXL Nutrition

opgeblazen buik

Jacobas

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
beste dbb'ers

ik heb de laatste tijd last van een zwaar uitpuilende buik. Vanochtend was het weer raak ben benieuwd of iemand dit ook heeft en iemand een oplossing heeft om dit tegen te gaan. Het enigste wat ik als ontbijt heb gehad was :

+- 400 ml melk
40 gr brinta
1 scoop whey
40 gr amandelen

Na mijn ochtend maal ging ik douchen en het leek wel of ik een hgh buik had ??? ???

graag hoor ik van jullie,

greetz

laat die melk even staan voor een paar weken en kijk of dat helpt.

• Topic Starter Topic Starter
hmm enig alternatief om de brinta en whey dan mee te mixen?

Heb het ook altijd aan het einde van de dag, maar heeft ook te maken met mijn onderliggend lijden wat buik betreft. Ik denk altijd dat het van de melk komt zoals Kale zegt, maar ik verdenk ook de havermout in m'n ontbijt.

ik heb dit ook en altijd al gehad, ik kan me buik uitzetten alsof ik een africaans hongerbuikje heb. Als ik hem aanspan heb ik gewoon blokjes en is t strak. Erg raar.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het echt lelijk als ik sommige foto's zie die onverwachts zijn gemaakt lijkt het net alsof ik een bier buik heb haha

haahhaha ik begrijp precies wat je bedoelt! Door vrienden word ik ook altijd dikke genoemd, mede omdat ik zoveel eet maar dus ook omdat ik die buik heb. Wacht maar tot de zomer dan zullen ze wel anders piepen:D

Doe half melk half water of idd even geen melk. Het opgeblazen gevoel kun je ook van de whey krijgen. Houdt het ook de rest van de dag aan of alleen in de ochtend?

Ga vacuümoefeningen doen.

beste dbb'ers

ik heb de laatste tijd last van een zwaar uitpuilende buik. Vanochtend was het weer raak ben benieuwd of iemand dit ook heeft en iemand een oplossing heeft om dit tegen te gaan. Het enigste wat ik als ontbijt heb gehad was :

+- 400 ml melk
40 gr brinta
1 scoop whey
40 gr amandelen

Na mijn ochtend maal ging ik douchen en het leek wel of ik een hgh buik had ??? ???

graag hoor ik van jullie,

greetz

Skip je whey er uit en gebruik magere chocomelk van de Lidl, had me broertje ook last van.

Neem een whey iso shake lactosevrij tijdens opstaan en rond je training met water gemixed.

Probeer eens eerst te douchen en dan te eten.
Misschien dat die koude melk en dan die warme douche niet samen gaan?
Zag laatst een soort artikel met 7 dingen om niet te doen weet niet of het waar is. Hoop dat ik het nog kan vinden

gebruik gewoon water ipv melk... ik zelf gebruik zelf helemaal geen melkproducten.... gewoon je whey en brinta in een shakebaker met water doen.. heel hard shaken dop eraf en met een lepel opeten, want het wordt een pap als je het mixt,, doe die nootjes ook weg en verhoog brinta naar 60-80 gram...

zal je zeker weten helemaal geen last meer van hebben... halve liter melk als ontbijt is veel man en nog zoveel nooitjes pfff...

gebruik gewoon water ipv melk... ik zelf gebruik zelf helemaal geen melkproducten.... gewoon je whey en brinta in een shakebaker met water doen.. heel hard shaken dop eraf en met een lepel opeten, want het wordt een pap als je het mixt,, doe die nootjes ook weg en verhoog brinta naar 60-80 gram...

zal je zeker weten helemaal geen last meer van hebben... halve liter melk als ontbijt is veel man en nog zoveel nooitjes pfff...

Brinta met water vind ik een no go, dan kun je beter havermout met krenten + water nemen. Anders is het niet te eten 's morgens.

Haha hier heb ik ook altijd al last van gehad. Heeft niks met dik zijn ofzo te maken.

Heb ooit een keer een aflevering van eet wedstrijden gezien bij sport science. Daar zeiden ze dat sommige mensen van nature een opgezette buik krijgen van eten zodat er meer ruimte is.

Denk dat dit hier ook het geval is.

Heb ik ook last van, zodra de eerste maaltijd erin zit, direct last van een opgeblazen buik.

Ik had even geleden een tijdje een opgeblazen buik, had wat geminderd in melk en dat doet wonderen.
Nu schroef ik de melk rustig aan wat op en me afrika buik blijft gelukkig weg :)

Terug
Naar boven