XXL Nutrition

opgelicht en heb hulp nodig. Gouden tip 1000 euro !!

tenneke

Cool Novice
Waardering
2
Ongeveer 10 maanden geleden heb ik een mooie bmw 3 serie gekocht. Helaas want na 2 weken kwam de politie bij mij aan de deur en namen ze mijn auto in beslag voor onderzoek. Het bleek een omgekatte auto te zijn. Een zo genoemde auto kloon. De rechtmatige eigenaar was toen al vergoed door de verzekeraar en dus ging de auto naar zijn verzekering. De auto werd vervolgens te koop aangeboden door de verzekering en mocht ik de auto weer terug kopen.

Heel erg krom allemaal. Het ergste is dat de politie de zaak heeft opgelegd. Ondanks dat ik meerdere fotos van de oplichter heb.

Ik heb besloten om er zelf werk van te maken door een facebook pagine op te starten met de fotos van de oplichter. Degene met de gouden tip die leid tot de oplichter krijg 1000 euro.

Ik heb het AD.nl benadert voor een kranten stuk op internet en wacht hun reactie af. In de tussen tijd wil ik jullie allen vriendelijke vragen om naar mijn facebook pagina te gaan en zelf een kijk te nemen. een like achter laten en wie weet herken je de oplichter en krijg jij 1000 euro en krijgt deze man wat hij verdiend.

laat aub een like achter op het facebook account ....

[Link niet meer beschikbaar]

lastige situatie brah

en wat als je die kerel gevonden hebt?

Advocaat kan aan de gegevens komen bij de politie of huur een prive detective in.
Zet me twijfels dus bij je verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
heb al 2 rechtzaken gehad. advocaat ingezet. hele politie dossier is in mijn bezit en de recherche heeft hard gewerkt eraan. het enige wat ze niet wilden doen is de foto publicieren. zonder enig resultaat. dus als je je twijfels hebt dan reageer je niet.

like de facebook pagina en doe mij een gunst.

Nee ik doe je geen gunst.

Je wilt toch weten wie het is, kan de advocaat je vertellen als die zijn gegevens opvraagt.
Dus wat doe je moeilijk?

je bent ook niet de slimste he.

Artikel 12 procedure....

Auto kloon? İk begrijp het niet echt..

autokloon : http://www.opgelicht.nl/dossiers/detail/special-autokloon/

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 23:21 ----------

er staan aan de rechterkant van de link een aantal uitzendingen erover. Dan snap je precies wat er gebeurd is.

ik heb likes nodig op facebook. er zijn veel views en weinig likes. kom op mensen het kost maar 2 min

maar heb je dan niets van die gozer?
waar heb je hem gekocht?
is hij nog actief?

via marktplaats ben ik via die gast in contact aangekomen. waarschijnlijk is hij en zijn netwerk nog steeeds actief.

ik heb helemaal niets van die gast. ik heb cash betaald en zoals het hoort netjes de auto op mijn naam gezet bij het post kantoor. alles was compleet van onderhoudsboekjes en de autopapieren.

het chassisnummer klopte ook helemaal. die gasten zijn prof's

de recherche heeft hard aan de zaak gewerkt. de officier van justitie stopte de zaak toen ik vroeg om de fotos op opsporing verzocht te laten zien. De zaak is opgelegd en ik ben echt veel geld kwijt.

ik las laatst dit in de krant : http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...e-fietsendief-dankzij-Facebook-opgepakt.dhtml

wie weet lukt het mij op die gast op te sporen.

Succes met je speurtocht, heb je geliked maar zoals iemand hierboven al zei: ik heb ooit op school geleerd dat er een wet van openbaarheid van huppeldeflup is waardoor personen als journalisten/advocaten enz. het recht hebben om zulke gegevens op te vragen.

Dat de politie de foto niet wil publiceren is natuurlijk ivm recht op privacy, hoe k*t dat soms ook is. Maar ik heb op school bij maatschappijwetenschappen ook wel eens een verhaal gehoord over een winkelier die 2x was beroofd door dezelfde vent. Hij heeft toen een foto van die kerel bij zijn winkel opgehangen om te kijken of hij die herkende maar kreeg vervolgens zelf bijna een boete ivm schending van recht op privacy, kijk dus niet gek op als je pagina wordt afgesloten.

Ik zou toch nog maar eens je advocaat bellen en vragen of hij al heeft geprobeerd de gegevens van die kerel vrij te krijgen, misschien heeft ie dat wel helemaal niet gedaan en vervolgens ff lekker bij je lopen cashen.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 23:34 ----------

kreeg je trouwens bij aankoop niet iets van een aankoopbewijs met naam, adres, telefoonnummer of iets?

de papieren waren echte RDW papieren ( de groene papieren) die ze zelf hebben ingetikt. de politie heeft het ip adres weten te achter halen van de marktplaats advertentie. maar ze waren slim genoeg om een open source netwerk te gebruiken. de manier van betalen van de advertentie ging via paypal en is dus niet te traceren.

ik heb de politie gevraagd over de schending van privecy wet. Deze is niet geldig voor hem.

en ik weet het... van een kale kip kan je niet plukken. Ik kan wel fluiten naar mijn geld. maar ik wil dat hij zijn straf krijgt en ook echt uitzit.

Sucks to be you. Goeie leer voor de rest is om het misschien toch via de officiële handel te doen en niet via particulieren op marktplaats. Ik begrijp je fout volkomen overigens. Zoiets verwacht je niet.

de papieren waren echte RDW papieren ( de groene papieren) die ze zelf hebben ingetikt. de politie heeft het ip adres weten te achter halen van de marktplaats advertentie. maar ze waren slim genoeg om een open source netwerk te gebruiken. de manier van betalen van de advertentie ging via paypal en is dus niet te traceren.

ik heb de politie gevraagd over de schending van privecy wet. Deze is niet geldig voor hem.

en ik weet het... van een kale kip kan je niet plukken. Ik kan wel fluiten naar mijn geld. maar ik wil dat hij zijn straf krijgt en ook echt uitzit.

En daar heb je 1000 euro voor over? Dit zaakje stinkt..

via marktplaats ben ik via die gast in contact aangekomen. waarschijnlijk is hij en zijn netwerk nog steeeds actief.

ik heb helemaal niets van die gast. ik heb cash betaald en zoals het hoort netjes de auto op mijn naam gezet bij het post kantoor. alles was compleet van onderhoudsboekjes en de autopapieren.

het chassisnummer klopte ook helemaal. die gasten zijn prof's

de recherche heeft hard aan de zaak gewerkt. de officier van justitie stopte de zaak toen ik vroeg om de fotos op opsporing verzocht te laten zien. De zaak is opgelegd en ik ben echt veel geld kwijt.

ik las laatst dit in de krant : http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...e-fietsendief-dankzij-Facebook-opgepakt.dhtml

wie weet lukt het mij op die gast op te sporen.

Dat zeg ik dus

Artikel 12 procedure starten.

Als jij foto's van die persoon hebt dan is dat een reden om alsnog verder te gaan met het onderzoek.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 23:46 ----------

En daar heb je 1000 euro voor over? Dit zaakje stinkt..

Denk dat hij er wel meer voor over zal moeten hebben als het nep is.. Smaad en laster is strafbaar dus lijkt me niet handig als hij fake zooi gaat plaatsen.

Ben je voor zoiets niet verzekerd?
Ik heb zelf hier geen idee van maar lijkt me toch raar dat ze je dit zomaar kunnen maken (je auto afpakken terwijl je zelf een gedupeerde bent en niets vergoeden).

Terug
Naar boven