AndroidHealthClinic

opgelicht en heb hulp nodig. Gouden tip 1000 euro !!

Wat heb je aan likes dan?

• Topic Starter Topic Starter
wat ik aan likes heb ? als er mensen een like geven is dat te zien op hun facebook page. hoe meer mensen het bekijken des te meer de kans is dat iemand hem herkent.

en geloof me als iemand hem herkent dan reageren ze meteen. 1000 euro is altijd mooi meegenomen.

de fotos zijn gemaakt door een vriend van me die mee ging. We waren geld aan het tellen op het postkantoor. hij zag om hoeveel geld het ging en dacht dat hij een foto moest maken voor het geval dat. als er wat motorisch was met de auto. we hadden beiden nog nooit gehoord van auto klonen. ik moest zelfs lachen toen hij de fotos liet zien. ik zei dat er niets nog kon gebeuren. de auto stond op mijn naam geschreven en het is allemaal geregeld.

totdat 2 weken later de politie aan de deur stond.

dus likes heb ik nodig zodat het word verspreid.

dit is geen grap dit is serieus.

als hij nog steeds actief is zijn er vast een hoop advertenties op marktplaats die hij zou kunnen zijn..
welke plaats was het?

in middelharnis.

ik kijk heel vaak naar redelijke nieuwe duitse auto's en vooral nu naar advertenties waarvan degene niet zo lang actief is op marktplaats.

Ik denk dat je dat over die beloning even duidelijker moet neerzetten want ik zie het niet goed terug op die pagina. En de omgeving zou inderdaad ook wel helpen.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 00:20 ----------

Maargoed dan heb je hem getraceerd en dan?

Even een kort bericht: wie herkent deze man. Heeft mij opgelicht. Beloning 1000 euro. Niet iedereen heeft zin om dat hele lul verhaal te lezen. Met alle respect.

als ik maar een naam heb dan is dat weer aanleiding voor de recherche om de zaak weer te heropenen. En met een naam is hij zo gepakt. Wie weet kan ik wat terug krijgen en zo niet gaat hij lekker de cel in.
voor oplichting staat wel mooi een paar jaar

Daarom bij een dergelijke verkoop ALTIJD de paspoortgegevens uitwisselen ;)

"Like'd" by the way, succes

Waarom print je de foto's niet uit met daarbij een stukje tekst en de beloning en plak je die overal in die woonplaats op. Misschien heb je geluk, als de woonplaats klopt.

19.000 ook cash betalen :roflol:

Mischien Geenstijl een bericht sturen die willen nog weleens meedoen aan dit soort acties en dan bereik je opeens een groot publiek.

Ik heb geen facebook dus ik kan de foto's niet eens in het groot zien. Lekker handig?

Regio Rotterdam toevallig? College van mij heeft dit jaar hetzelfde gehad met een Mercedes C-klasse.
Zijn ook beelden van de overschrijving is ook niks meegedaan.

Dat kan alleen bij bekende dader en als het om sepo doet dit lijkt me geen bekende dader nog

Kan ook wanneer de politie het verzuimt onderzoek te doen, als je hier schriftelijk bericht van krijgt (dat de politie een aangifte niet in behandeling neemt) kun je een artikel 12 procedure beginnen zodat de politie alsnog tot onderzoek over moet gaan.. Moet het wel aannemelijk zijn dat er genoeg bewijs is voor een succesvol onderzoek.

Althans dat is wat ik begrepen had. Politie heeft de pa van mijn ex nooit aangehouden wegens bedreiging met een wapen tegen mij en mijn vrienden omdat ik tegen hem gezegd zou hebben dat ik vond dat een pa zijn dochter moest kunnen beschermen. (ja srs, staat in het dossier :o ). Volgens de advocaat is artikel 12 procedure gewoon mogelijk.

Het is niet zo dat de recherche er geen werk van heeft gemaakt. Ze hebben heel goed werk verricht maar lopen vast. En daarom hebben ze de zaak opgelegd. Wanneer er tips komen zullen ze de zaak weer oppakken. En aangezien de tips niet komen aanvliegen dan maar op deze manier.

ik zal als ik thuis ben de fotos op dbb plaatsen.

bedankt jongens ik waardeer het dat jullie meedenken en reageren. Wie weet kan hij toch gepakt worden

Waarom probeer je het niet op fok.nl, regionale/auto forums etc. Zag je oproep op twitter staan. Success!

fok heb ik geprobeerd maar daar sluiten ze mijn topic. Ze vinden het meer een jacht en daar willen ze niet aan meewerken. Ik heb net geenstijl een mailtje gestuurd en het Ad.nl had ik al een mail gestuurd. NU dutchbodybuilding en ik heb nog opgelichtopinternet.

De facebook pagine loopt niet echt lekker. dus heb nog wat likes nodig wie weet word het daardoor sneller verspreid.

bedankt mannen

Terug
Naar boven