XXL Nutrition

opgelicht en heb hulp nodig. Gouden tip 1000 euro !!

Lopen vast? Lijkt me onzin. Jij bent vast niet het eerste geval. Politie zal vast wel in kaart hebben gebracht waar de auto's vandaan komen en met welke advertenties deze op MP verschijnen.

Geeft mij haast het idee dat de personen waar jij de auto gekocht hebt wellicht slecht Nederlands spreken? Dan word het al een stukje lastiger om iemand te vinden die niet woonachtig is in NL en wellicht ook geen Nederlands staatsburgers is.

• Topic Starter Topic Starter
@kevinF,

Het was een rasechte hollandse jongen. Dus zo moeilijk zal hij niet op te sporen zijn. Ik heb het dossier in mijn bezit en ze hebben wel goed werk verricht maar naar mijn gevoel te snel opgegeven.

Er worden zoveel mensen gedupeerd. En het gekke is dat ze pinpas fraude wel op opsporing verzocht laten zien, waar kleine ventjes een paar tientjes uit een pinautomaat stelen waarbij zelfs de beelden zo slecht te zien zijn. Die gasten worden zo gepakt. En iemand die mensen voor duizenden euros dupeerd en waar waarschijnlijk een heel netwerk achter zit. Daar geven ze te snel op.

beetje rare wetgeving daar imo verzekering
topic is van 2009 dus tja

Met wat geluk plaatst geenstijl het, die vinden het wel leuk opsporingsacties te organiseren met een foto erbij. ;)

Succes

Nice dat je foto's hebt gemaakt in het postkantoor echt slim man! zonder die foto's had je iig helemaal niets.

Succes met de oplichter opzoeken.

Als je de gouden tip krijgt zou ik nog een keer 1000 euro uitgeven om die gast hier ziekenhuis in te laten werken. Zijn genoeg mannetjes die dat wel voor je willen fixen, dusdanig dat hij de rest van zijn leven aan het voorval terug denkt als hij in de spiegel kijkt ;) Succes.

Uit interesse, wat voor bmw was het(bwj,kmstand/type)? Want je hebt er nu totaal 25.500 voor betaald.

Weet niet of je het al ergens hebt gezegd, maar waar vond de transactie plaats? in welke stad/dorp.

Als je de gouden tip krijgt zou ik nog een keer 1000 euro uitgeven om die gast hier ziekenhuis in te laten werken. Zijn genoeg mannetjes die dat wel voor je willen fixen, dusdanig dat hij de rest van zijn leven aan het voorval terug denkt als hij in de spiegel kijkt ;) Succes.

1000 euro doe ik het wel voor

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 17:11 ----------

Kan ik me hgh kitjes betalen

Terug
Naar boven