MuscleMeat

Ophalvens progress log

• Topic Starter Topic Starter
En om van zo'n abo af te raken is niet zo eenvoudig ook. Stel dat je omwille van bvb persoonlijke redenen 4 maanden niet kan gaan trainen, dan is er geen mogelijkheid om dat abo tijdelijk op te schorten. Enkel medische redenen en/of werken in het buitenland telt. Ondertussen is het gewoon kassa-kassa. Ze rekenen zelfs geld aan om je ledenfiche/dossier op te stellen :eek: Ik vind dat zo'n basis service als je ergens begint te trainen, dat je daar toch zeker geen geld voor moet vragen (administratieve kosten wtf ???).

Oh, en als je wilt, dan kan je een personal trainer 'huren'. Dat is dan iemand die je gedurende je hele training bijstaat, en je vermoedelijk wel zal helpen, maar daarvoor moet je op voorhand al extra geld neerleggen. En ik vraag me af hoeveel ze je zouden helpen als je doelen afwijken van wat ze voor hun leden willen (als ratjes op de loopband/fiets/moonwalker/stepper staren naar de TV's die 5 verschillende programma's uitzenden). En als ze je helpen, hoe effectief die hulp dan wel zou zijn ???

Valt het op dat ik niet tevreden was/geen vertrouwen heb?

Ik zit ook bij de Passage Fitness First, en herken je situatie volledig... deadliften doe ik wel, samen met mijn buddy, en we zijn absoluut de enige :D

Je moet, als er wat volk is, al geluk hebben dat er een stang vrij is... zéér pover op dat vlak inderdaad. 't Was toevallig toch niet in het Brusselse, zeker? Allemaal wel zéér herkenbaar ;)

Nee, niet in het Brusselse, maar in het Dendermondse ;)
Qua stangen : er waren er 4 aanwezig, waaronder 1 of 2 Ez-bars. Maar als je dat combineert met dat schuine smith toestel kom je dus aan 5 bars en die moeten dus die 6x2,5kg, 10x5kg,8x10kg en 4x15kg schijven delen. Benieuwd hoever je raakt als je met 3 man 205Kg probeert te verdelen :p

Ik leef met je mee, Petje

Echte schande is het eigenlijk . Maar ja mensen weten niet beter .
Zoals gezegd ben ik eerst bij Go-Fit gaan trainen in Kampenhout . Beetje later wou ik alleen gaan wonen in Mechelen en dan kon ik zonder problemen mijn abo overzetten naar Mechelen . Bleek dat ik elke beurt een halve euro moest betalen in Mechelen omwille van een of andere policy die zij voeren . Een drankje kostte ook al gauw 3 euro ... Ben der nog een maand geweest en ben dan een serieuze gym gaan opzoeken .

Qua stangen : er waren er 4 aanwezig, waaronder 1 of 2 Ez-bars. Maar als je dat combineert met dat schuine smith toestel kom je dus aan 5 bars en die moeten dus die 6x2,5kg, 10x5kg,8x10kg en 4x15kg schijven delen. Benieuwd hoever je raakt als je met 3 man 205Kg probeert te verdelen :p

Bij ons 3 stangen: 2 rechte, 1 EZ-bar (en die op de Smith natuurlijk), en het aantal gewichten lijkt ook wel overeen te komen, al weet ik zeker dat er 6x15 zijn, heb een kerel op de Smith gezien die ze namelijk alle zes gebruikte :D

Bedankt voor het medeleven, ben ook niet van plan om veel langer te blijven dan de verplichte periode...

Haha , als ik er zou gaan squatten voor 7 sets van 15 reps kan de hele gym een halfuurtje wachten op schijven :roflol:

Haha , als ik er zou gaan squatten voor 7 sets van 15 reps kan de hele gym een halfuurtje wachten op schijven :roflol:

Of jij zou mogen wachten tot er iemand gedaan heeft met zijn curls of wat dan nog zodat je de schijven terug hebt die je nodig hebt voor je monstersquats ;)

Haha moet echt gemaakt zijn voor superdudes zo'n gym :)
Voor cheatcurls van 80 kg en smithbenches onder een schuine hoek .

Bij ons 3 stangen: 2 rechte, 1 EZ-bar (en die op de Smith natuurlijk), en het aantal gewichten lijkt ook wel overeen te komen, al weet ik zeker dat er 6x15 zijn, heb een kerel op de Smith gezien die ze namelijk alle zes gebruikte :D
Veel variatie zit er blijkbaar niet op:p Misschien verwachten ze in het Brusselse zwaardere gasten dan bij ons :D

Bedankt voor het medeleven, ben ook niet van plan om veel langer te blijven dan de verplichte periode...

Success met het zoeken zodra je kan:thumbs:

Veel variatie zit er blijkbaar niet op:p Misschien verwachten ze in het Brusselse zwaardere gasten dan bij ons :D

Success met het zoeken zodra je kan:thumbs:
Allemaal beesten daar in Brussel, mezelf incluis :D

Thanks, ik hoop maar dat ze me niet aan het kl*ten zijn met mijn domiliëring want die komt er blijkbaar twee maanden al niet door waardoor ik telkens ter plaatse mag betalen :rolleyes:

Anywho, this is your log, good luck ermee in 't Dendermondse :cool:

Echte schande is het eigenlijk . Maar ja mensen weten niet beter .
Zoals gezegd ben ik eerst bij Go-Fit gaan trainen in Kampenhout . Beetje later wou ik alleen gaan wonen in Mechelen en dan kon ik zonder problemen mijn abo overzetten naar Mechelen . Bleek dat ik elke beurt een halve euro moest betalen in Mechelen omwille van een of andere policy die zij voeren . Een drankje kostte ook al gauw 3 euro ... Ben der nog een maand geweest en ben dan een serieuze gym gaan opzoeken .

Uitbater heet Dimitri?

Hahaha!

Is wel een klootzakje. Bedriegt zijn vrouwtje continu;)

I know . Hehe . Met die van de bar . En nog me zo een oudere chick.
Dan verdwenen ze elke keer zo even voor een halfuurtje een of ander kot in . Gieren . Maar goed we zijn den Ophalvens zijne log aant vervuilen .
Sorry . :)

wordt er nog getraind hiiero ???

wordt er nog getraind hiiero ???

Ik heb even verstek moeten geven : familiale overmacht :(
Normaal morgen in de voormiddag terug.

In ieder geval, ik heb de laatste dagen nogal raar rondgelopen. Blijkbaar moet ik toch iets 'goed' gedaan hebben, want ik had ongelofelijke spierpijn in mijn kuiten, echt niet normaal meer. Van een training van woensdag voel ik nu (maandag) nog altijd de naweeën, hoewel het nu al onder het normale niveau spierpijn ligt.

Die spierpijn was wel niet de reden dat ik gisteren niet ben gaan trainen, want UB zou best gegaan zijn, misschien zelfs LB indien voldoende opgewarmd. In ieder geval, ik heb er zin in :D

Ik heb even verstek moeten geven : familiale overmacht :(
Normaal morgen in de voormiddag terug.

In ieder geval, ik heb de laatste dagen nogal raar rondgelopen. Blijkbaar moet ik toch iets 'goed' gedaan hebben, want ik had ongelofelijke spierpijn in mijn kuiten, echt niet normaal meer. Van een training van woensdag voel ik nu (maandag) nog altijd de naweeën, hoewel het nu al onder het normale niveau spierpijn ligt.

Die spierpijn was wel niet de reden dat ik gisteren niet ben gaan trainen, want UB zou best gegaan zijn, misschien zelfs LB indien voldoende opgewarmd. In ieder geval, ik heb er zin in :D

dan hebben die tips over kuit-trainingen toch geholpen ;)

dan hebben die tips over kuit-trainingen toch geholpen ;)

lol, en het feit dat ik wat kwaad was en wat te veel had gedaan ;)

In ieder geval, hier is mijn training van vandaag :

BP: 12x50kg,10x70kg, 7x80kg,5x85kg
Lat Side raises : 10x14kg,10x16kg,10x18kg
Military press : 12x30kg, 10x40kg, 2x50kg (3e fail :mad:)
Squat : 12x60kg,10x80kg,8x100kg,8x115kg
DL - met shrugs: 12x60kg, 10x80kg,7x100kg
DL : 5x115kg --> ik moet mijn grip verbeteren :mad:
Sitting calf raises : 20x55kg
legpress calf raises : 20x60kg, 20x80kg,20x110kg,20x130kg,20x150kg
T-Bar row : 10x40kg,10x50kg, 8x60kg,8x70kg,5x60kg,8x50kg
BP: 8x80kg
shoulder blaster : 3x3x6x6Kg

Ik wou nog een poging doen op het einde voor een BP van 90Kg, maar de training duurde al te lang en ik voelde me niet 'optimaal' meer, en er liep niemand rond die kon spotten. Ik ga eens rondkijken of ik geen CoC Grippers kan bestellen ergens, want daar heb ik bij mijn deadlift wel last van.
Ah, en die gewichten bij legpress calf raises waren nog om af te tasten : is de eerste keer dat ik die doe, die 60 & 80 kg waren belachelijk gemakkelijk. Dat zal de volgende keer wel beter zijn ;)

Binnen een paar weken wil ik mijn schema aanpassen aan mijn volgende doel: deze zomer droog staan, met zichtbare buikspieren (zou voor de eerste keer in mijn leven zijn ;))

Terug
Naar boven