Ophalvens
Cool Novice
- Waardering
- 0
En om van zo'n abo af te raken is niet zo eenvoudig ook. Stel dat je omwille van bvb persoonlijke redenen 4 maanden niet kan gaan trainen, dan is er geen mogelijkheid om dat abo tijdelijk op te schorten. Enkel medische redenen en/of werken in het buitenland telt. Ondertussen is het gewoon kassa-kassa. Ze rekenen zelfs geld aan om je ledenfiche/dossier op te stellen
Ik vind dat zo'n basis service als je ergens begint te trainen, dat je daar toch zeker geen geld voor moet vragen (administratieve kosten wtf
).
Oh, en als je wilt, dan kan je een personal trainer 'huren'. Dat is dan iemand die je gedurende je hele training bijstaat, en je vermoedelijk wel zal helpen, maar daarvoor moet je op voorhand al extra geld neerleggen. En ik vraag me af hoeveel ze je zouden helpen als je doelen afwijken van wat ze voor hun leden willen (als ratjes op de loopband/fiets/moonwalker/stepper staren naar de TV's die 5 verschillende programma's uitzenden). En als ze je helpen, hoe effectief die hulp dan wel zou zijn
Valt het op dat ik niet tevreden was/geen vertrouwen heb?
Ik vind dat zo'n basis service als je ergens begint te trainen, dat je daar toch zeker geen geld voor moet vragen (administratieve kosten wtf
). Oh, en als je wilt, dan kan je een personal trainer 'huren'. Dat is dan iemand die je gedurende je hele training bijstaat, en je vermoedelijk wel zal helpen, maar daarvoor moet je op voorhand al extra geld neerleggen. En ik vraag me af hoeveel ze je zouden helpen als je doelen afwijken van wat ze voor hun leden willen (als ratjes op de loopband/fiets/moonwalker/stepper staren naar de TV's die 5 verschillende programma's uitzenden). En als ze je helpen, hoe effectief die hulp dan wel zou zijn

Valt het op dat ik niet tevreden was/geen vertrouwen heb?

)