- Waardering
- 2
Dumbbell Bend Over Rows
neem een DB uit het rek, steun met je andere hand op het rek, terwijl je voorover gebogen met die DB 'Rowt'
Ik doe die normaal op een bankje, steunend met mijn off-hand en knie op dat bankje en rol na de eerste arm dat gewicht onder het bankje naar de andere arm toe. Ik had nu minder tijd en heb dat dus gewoon staand gedaan, is sneller
Het enige 'praktische' dat ik snel zie om die oefening te verzwaren, is van die polsgewichtjes aan te doen, maar ik zie me daar al bezig met al die bandjes aan. En dan nog, met die bandjes kan je er zo 1 kg/bandje aanhangen. Daar spring je ook niet ver mee
.
Een barbell is misschien een oplossing, maar ik weet niet of dat zo handig is om in evenwicht te houden, eens proberen(maar dan wel met dat bankje
)
zo ben ik ook begonnen , tegenwoordig lig ik op mijn bank schuin ingesteld en trek ik ze tegelijk hoog omhoog

. En dan nog, met die bandjes kan je er zo 1 kg/bandje aanhangen. Daar spring je ook niet ver mee
.
Ik ben benieuwd voor dit weekend 
Die shoulder blaster zou ik inderdaad naar 7 kilo willen trekken, maar voorlopig is het nog verschrikkelijk afzien bij de laatste 12-18 bewegingen. Maar ik train niet om eeuwig op dezelfde gewichten te blijven steken
(tenzij ik polsgewichtjes combineer met die 6Kg DB's
)