AndroidHealthClinic

opleiding fitnesstrainer a

Bezoekers in dit topic

bennyboy1979

Cool Novice
Lid geworden
29 jun 2011
Berichten
53
Waardering
4
Lengte
1m98
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Hey ik heb een vraag. Zijn jullie bekend met de opleiding fitnesstrainer a. Ik fitness zelf al geruime tijd en zit er aan te denken om deze opleiding te gaan doen.

Ik hoef er mijn brood niet mee te verdienen. Wil de eventuele opgedane ervaring gaan gebruiken voor m'n website en voor mezelf en advies in persoonlijke en vriendenkring.

Nu vraag ik me af of deze opleiding echt een meerwaarde heeft. Ik ben zelf HBO opgeleid en dit is MBO 3 vandaar mn vraag. Waar ik hem wil gaan doen is bij start2move en hij is fitvak erkend

Hoor graag van jullie
 
heb hem zelf gedaan maar stelt echt niks voor beetje google informatie wat je krijgt maar voordeel is dat je er wel een certificaat van krijgt wta handig is als je in de sportschool of iets wilt werken,
 
Qua niveau van informatie zijn dat soort certificaten meestal niks bijzonders, maar het voegt in de ogen van potentiele klanten wel toe aan je betrouwbaarheid.
 
Hey ik heb een vraag. Zijn jullie bekend met de opleiding fitnesstrainer a. Ik fitness zelf al geruime tijd en zit er aan te denken om deze opleiding te gaan doen. Ik hoef er mijn brood niet mee te verdienen. Wil de eventuele opgedane ervaring gaan gebruiken voor m'n website en voor mezelf en advies in persoonlijke en vriendenkring. Nu vraag ik me af of deze opleiding echt een meerwaarde heeft. Ik ben zelf HBO opgeleid en dit is MBO 3 vandaar mn vraag. Waar ik hem wil gaan doen is bij start2move en hij is fitvak erkend Hoor graag van jullie

Sorry hoor (zeker no offense), maar je bent Hbo opgeleid en dit is Mbo 3.
Hoeveel meerwaarde denk je zelf dat dit zou kunnen hebben ?

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Lid sinds juni 2011, denk dat je wel wat meer kennis hebt inmiddels als niveau 3
 
thanks voor de reacties allen
 
Inhoudelijk leer je niet zoveel van de opleiding, standaard info. Het kan wel handig zijn voor je eigen CV en website.
 
Inhoudelijk leer je niet zoveel van de opleiding, standaard info. Het kan wel handig zijn voor je eigen CV en website.

Dit.
Net als met autorijden leer je pas écht wanneer je het papiertje op zak hebt.
 
Sorry hoor (zeker no offense), maar je bent Hbo opgeleid en dit is Mbo 3.
Hoeveel meerwaarde denk je zelf dat dit zou kunnen hebben ?


Who cares laat die gast gewoon wat leren als hij dat leuk vind. Hij geeft zelf aan niet zijn brood er mee te willen verdienen.

Ts als je echt fitvak a diploma wil halen doe het dan maar bij nha scheelt een kleine 1000 euro en je leert hoogstwaarschijnlijk precies hetzelfde.

http://www.nha.nl/cursus/beroepscur...wE m5ByfCjCv&gclid=CICZtN6B3McCFVRsGwodYFMOrw

En mocht het niks zijn zend je het gewoon binnen 2 weken terug en heb je nog niks verloren behalve wat tijd.


Ik zal wel goed nadenken om te starten met start2move opleiding voor dat geld waar je 11 dagen les voor krijgt kan je al bijna een heel jaar hbo betalen..dus ja heel erg duur imo. Aan het contract te zien zit je aan het volledige cursusgeld vast zodra je 1 dag na school gaat tenzij je een ziekte of andere ernsige calimiteit hebt.. Wat je moet kunnen aantonen.
 
Laatst bewerkt:
Who cares laat die gast gewoon wat leren als hij dat leuk vind. Hij geeft zelf aan niet zijn brood er mee te willen verdienen.

Ts als je echt fitvak a diploma wil halen doe het dan maar bij nha scheelt een kleine 1000 euro en je leert hoogstwaarschijnlijk precies hetzelfde.

http://www.nha.nl/cursus/beroepscur...wE m5ByfCjCv&gclid=CICZtN6B3McCFVRsGwodYFMOrw

En mocht het niks zijn zend je het gewoon binnen 2 weken terug en heb je nog niks verloren behalve wat tijd.


Ik zal wel goed nadenken om te starten met start2move opleiding voor dat geld waar je 11 dagen les voor krijgt kan je al bijna een heel jaar hbo betalen..dus ja heel erg duur imo. Aan het contract te zien zit je aan het volledige cursusgeld vast zodra je 1 dag na school gaat tenzij je een ziekte of andere ernsige calimiteit hebt.. Wat je moet kunnen aantonen.

Thanks Brat

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Inhoudelijk leer je niet zoveel van de opleiding, standaard info. Het kan wel handig zijn voor je eigen CV en website.

Thanks Ilift
 
hee ik had een vraag ik volg een schema daar zitten natuurlijk oefeningen bij maar moet ik elke week die oefeningen aanhouden sommige zeggen van wel omdat je dan beter met gewichten omhoog gaat maar er zijn ook weer mensen die zeggen dat het wel kan vraag me dus af of ik bij mij schema niet of wel de oefeningen elke week moet veranderen. natuurlijk als ik een ander schema neem verander ik wel oefeningen.
 
Als je een HBO op zak hebt, heb je dan niet meer aan iets in de richting van fysio?

Dat toekomstige klanten het een pluspunt vinden, dat geloof ik ook wel. Maar zijn die groep mensen niet onder de indruk door van alles? Ik geloof nooit dat mensen gaan zoeken naar een trainer die specifiek dat op zak heeft. Als jij een vereniging opricht met een naam als in: 'geweldige trainers' of weet ik veel wat voor onzin, en jij geeft jezelf daar vanuit een keurmerk, zijn veel mensen ook onder de indruk.
 
Sorry hoor (zeker no offense), maar je bent Hbo opgeleid en dit is Mbo 3.
Hoeveel meerwaarde denk je zelf dat dit zou kunnen hebben ?

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Lid sinds juni 2011, denk dat je wel wat meer kennis hebt inmiddels als niveau 3

Als hij hbo opgeleid is tot duivenmelker der hoogste klasse, heeft een mbo opleiding op een compleeeet ander vakgebied wel DEGELIJK meerwaarde als je er iets mee wil..(duh)
 
Als je een HBO op zak hebt, heb je dan niet meer aan iets in de richting van fysio?

Dat toekomstige klanten het een pluspunt vinden, dat geloof ik ook wel. Maar zijn die groep mensen niet onder de indruk door van alles? Ik geloof nooit dat mensen gaan zoeken naar een trainer die specifiek dat op zak heeft. Als jij een vereniging opricht met een naam als in: 'geweldige trainers' of weet ik veel wat voor onzin, en jij geeft jezelf daar vanuit een keurmerk, zijn veel mensen ook onder de indruk.

Mijn meisje is fysio, 4 jarige voltijd opleiding aan de paramedische academie...
Wel ff iets anders dan "voor erbij" ;-)
 
Als hij hbo opgeleid is tot duivenmelker der hoogste klasse, heeft een mbo opleiding op een compleeeet ander vakgebied wel DEGELIJK meerwaarde als je er iets mee wil..(duh)

Tja het is maar net hoe je het bekijkt, ik bedoel meer dat als je al vanaf 2011 lid bent, dan zou je inmiddels wel "de benodigde kennis" kunnen hebben.
 
hee ik had een vraag ik volg een schema daar zitten natuurlijk oefeningen bij maar moet ik elke week die oefeningen aanhouden sommige zeggen van wel omdat je dan beter met gewichten omhoog gaat maar er zijn ook weer mensen die zeggen dat het wel kan vraag me dus af of ik bij mij schema niet of wel de oefeningen elke week moet veranderen. natuurlijk als ik een ander schema neem verander ik wel oefeningen.

Man man man..
 
hee ik had een vraag ik volg een schema daar zitten natuurlijk oefeningen bij maar moet ik elke week die oefeningen aanhouden sommige zeggen van wel omdat je dan beter met gewichten omhoog gaat maar er zijn ook weer mensen die zeggen dat het wel kan vraag me dus af of ik bij mij schema niet of wel de oefeningen elke week moet veranderen. natuurlijk als ik een ander schema neem verander ik wel oefeningen.
Doe maar ff wisselen Pie- uh, Jonathantje..

Verder ben ik er heilig van overtuigd dat alle informatie m.b.t. fitness op het www te vinden is. Wat je eventueel zou kunnen doen is daarnaast boeken kopen die op dergelijke opleidingen gebruikt worden, maar zoals gezegd denk ik dat het erg tegen zal vallen. Als je er toch geld voor over hebt, kun je beter een scala aan boeken kopen en zelf studeren dan zoveel betalen om minder kennis, maar dan voorgekauwd, via een 'leraar' te krijgen.

p.s.
Je kunt een eredoctoraat hebben in chemie, maar dat betekent niet dat een mbo rechtsbijstand of zoiets, voor jou geen waarde zou hebben. Het niveau zal wellicht laag zijn, maar de kennis is nieuw en dus heeft het toegevoegde waarde. Dus mbo afserveren 'omdat je al iets hbo hebt gedaan' is nonsens.
 
Hey ik heb een vraag. Zijn jullie bekend met de opleiding fitnesstrainer a. Ik fitness zelf al geruime tijd en zit er aan te denken om deze opleiding te gaan doen.

Ik hoef er mijn brood niet mee te verdienen. Wil de eventuele opgedane ervaring gaan gebruiken voor m'n website en voor mezelf en advies in persoonlijke en vriendenkring.

Nu vraag ik me af of deze opleiding echt een meerwaarde heeft. Ik ben zelf HBO opgeleid en dit is MBO 3 vandaar mn vraag. Waar ik hem wil gaan doen is bij start2move en hij is fitvak erkend

Hoor graag van jullie

Je kunt, kostenbesparend via de officiele website van Fitvak, alle documenten en leerstof bemachtigen.
Vervolgens kun je een zelfstudie doen met de cursusboeken die zij aanbieden en die zelfstandig afronden.

Als je wilt heb ik het cursusboek te koop voor een prikkie (zie: https://forum.bodybuilding.nl/posts/9352546/)).
 
Back
Naar boven