poeperman
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt bulken kan ik het zeker niet noemen wat ik aan het doen ben... Ik eet erg veel eiwitrijke maaltijden, maar mijn porties (en eigenlijk ook de frequentie) zijn te klein om echt van bulken te kunnen spreken.
Ik sta op, drink een whey shake (50gr) met daarbij een banaan, 300ml melk, één volledig ei en 2 eiwitten.
Rond 11 en 13u eet ik meestal een aantal volkoren boterhammen met kipfilet en mosterd. Soms ook een potje muesli met mel voor de training.
Dan trainen met een whey shake achteraf. Tijdens 't trainen drink ik 2l water.
's avonds eet ik meestal een normale maaltijd (groente, vlees, aardappelen), maar dit kan ook af en toe een pizza zijn.
Als ik snachts werk (ik werk in culture club in gent) dan drink ik nog een whey shake met melk en eet ik tussendoor nog een blik tonijn met daarbij al pasta en groeten (zo koop ik het, heel erg goede voedingswaarde en smaak).
Net voor het slapengaan nog 500gr magere kwark met enkele schijven ananas op sap.
Écht bulken kan je dit niet noemen denk ik, toch? Kben op 2 maanden 3-4 kilo aangekomen, niet noemenswaardig droger of vetter.
Groeten!