AndroidHealthClinic

Oproepje artikel

.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Ik heb er lang over nagedacht of ik dit hier al dan niet zou neerschrijven. Velen van ons (vooral wanneer je ON bent nu) zullen het afschilderen als nonsens, maar ik ben er zeker van dat er anderen zijn die het zullen herkennen. Het begon bij mij allemaal onschuldig, nu 16j geleden. Een kuurtje per jaar, lekker gaan, libido top, de wereld aan je voeten, heerlijk gevoel! Een kuurtje werden 2 kuurtjes en 2 kuurtjes werden drie kuurtjes per jaar. De laatste 2 jaar was ik steeds min 6 maanden ON met tussenpauzes van max 3 maanden OFF. (aas, GH, enz, kortom the whole shit) Bijwerkingen, tja, we kennen ze allemaal, verhoogd libido, continue op mn tenen, agressief, wantrouwig, steeds te warm en continue zweten als in een sauna. Ik was ook wel eens depressief na een kuur, maar dit was allemaal wel te dragen. Maar het laatste jaar kreeg ik het ook psychisch enorm moeilijk. Probleem is dat je het tijdens je ON periode dit niet of nauwelijks merkt bij jezelf. Ik gaf een paar maanden geleden mijn vrouw op voor iemand anders, verweet haar dat ze steeds haar carierre voornam op mij, dat ze er nooit was voor mij, me niet genoeg coïtus gaf, me steeds alleen liet, enz. Kortom, ze was ronduit een "slechte vrouw" in mijn ogen. Ik was ZO overtuigd van mijn gelijk en haar ongelijk. Nu ben ik OFF sinds begin december en ben een week gestopt met PCT. (clomid + arofixen) Het is net alsof ik nu ontwaak uit een lange roes, ik kan het niet beter beschrijven. Plots betrap ik mezelf er op dat de redenen die ik aanhaalde om mijn vrouw af te kraken eigenlijk helemaal zo sterk niet waren. Integendeel, het was gewoon belachelijk en ik begrijp nu zelf niet dat ik er toen zo'n punt kon over maken. Het is net alsof ik in die lange ON periode iemand totaal anders was, maar ik besefte dat gewoon niet op dat moment. Wanneer je googled op anabolics & mental disorders kom je een serieus aantal hits tegen. Vaak wordt schizofrenie aangehaald. Mijn vrouw is er eigenlijk de laatste 15 jaar juist enorm voor me geweest en heeft massa's van dingen die zij wou doen gewoon opgegeven voor mij, zonder morren. Je begrijpt hoe rot ik me voel, nu ik de dingen "normaal" bekijk. Ik was gewoon een grote egoïstische kl***zak. Af en toe voel ik mn geest nog keren. Soms komt er opnieuw een andere persoonlijkheid terug in me boven voor enkele uren en zie ik de dingen weer anders. Gelukkig nemen die momenten nu sterk af en kan ik de laatste dagen meestal wel realistisch denken. Maar het kwaad is geschiedt en dingen zijn waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd. Mijn vrouw en ik hadden een prachtig leven samen, niks tekort, integendeel. Nu is mijn toekomst een groot vraagteken, geen idee wat er verder gaat gebeuren en of ik het normale leven ooit nog ga aankunnen. Als je vragen hebt, inbox me your digits.

Respect Jack (srs), klote voor je man dat het zo gelopen is.
Bevestiging voor mij om er nooit mee te beginnen.

Nog geen foto's van Anna? DBB kennende zou het er al moeten zijn.

Zie Facebook, ik ga geen link delen want dan is het mijn schuld :o
zou d'r wel doen

Leuk meiske, lief koppie.
Ik wilde er net ook een beetje de gek mee gaan steken, heb mijn reactie maar verwijderd.

Eigenlijk ben ik best unne lieve jonguh :cool:
Tja die koffie hé, die doet me af en toe de das om

Leuk meiske, lief koppie.
Ik wilde er net ook een beetje de gek mee gaan steken, heb mijn reactie maar verwijderd.

Eigenlijk ben ik best unne lieve jonguh :cool:
Tja die koffie hé, die doet me af en toe de das om

Toch wel sterk spul dat heb ik gehoord, ik ben er gelukkig nog niet aan begonnen..

Wat levert het op Anna?

Hoi,

Ben of ken je iemand die anabolen gebruikt en wil je hier met mij over praten? Ik ben Anna Neeltje de Boer, student journalistiek en freelance journalist. Momenteel ben ik bezig met de laatste loodjes van mijn studie en als afstudeerproject maak ik 'Het anabolen en steroïdendossier'.

Ik werk al voor verschillende media en wil uiteindelijk het verhaal verkopen.

Natuurlijk snap ik dat het vrij persoonlijke informatie kan zijn en dat je hier niet per se openlijk voor uit wil komen, maar eventueel kan ik de informatie onder een andere naam in het artikel zetten (dit wordt er wel bij vermeld).

Je zou me ontzettend helpen en ik hoor hier graag over.

Mocht je nog vragen hebben, dan beantwoord ik ze natuurlijk dus schroom niet om een berichtje te sturen.

Groet,
Anna Neeltje
annaneeltje@hotmail.com
Je kon niets beters verzinnen voor je afstudeerproject dan het neerpennen van een verhaal van een AAS-gebruiker? Riooljournalistiek.

• Topic Starter Topic Starter
Oproep journalistiek artikel

Hi sporter/sportster,

Ik ben Anna Neeltje de Boer. Freelance journalist en student journalistiek. Momenteel ben ik bezig met afstuderen en daarvoor maak ik het anabole steroidendossier. Dit dossier wil ik uiteindelijk ook verkopen, maar voor dit dossier ben ik momenteel nog op zoek naar mensen die hun ervaringen met anabolen met mij willen delen. Gebruik je anabolen? Heb je ooit een kuur gedaan? Sta je dichtbij iemand die dit doet of heb je ervaringen in de bodybuildwereld met anabolen? Ik hoor het heel graag.

Natuurlijk begrijp ik dat het een gevoelig onderwerp is. Ik garandeer je anonimiteit als je daar behoefte aan hebt (bronbescherming).

Twijfels of vragen? Benader me! Stuur me een mailtje. Dit kan via annaneeltje@hotmail.com. Ook na het sturen van een mailtje zit je natuurlijk nog nergens aan vast.

Bedankt.

Groet,
Anna Neeltje

Ik denk niet dat je heel veel serieuze reacties hoeft te verwachten vanuit DBB. In het verleden zijn er hier meerdere journalisten geweest die dit in een kwaad daglicht willen zetten. Misschien iets meer toelichten wat je wil weten en wat er verder mee gaat gebeuren, etc. Vanwaar dit onderwerp?

Repost, dit heb je gister ook al geplaatst potverdomme

Oke, ik wacht het af. Ik wil mensen die hier ervaring mee hebben, het liefste doordat ze het zelf gebruiken of gebruikt hebben, portretteren. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen? Waarom gebruik je het? Wat zijn de effecten? En neem je de negatieve effecten voor lief? Heb je het idee dat er een taboesfeer omheen hangt? Dat idee heb ik namelijk wel sterk.

Hoop dat het hiermee wat duidelijker wordt!

De mensen die een oordeel/taboe hebben over AAS hebben er vrijwel nooit ervaring mee. De mensen die al snel roepen "hij heeft gebruikt" zijn meestal jalours en hadden niets liever dan zo'n lichaam. Dit onderwerp is nou eenmaal niet bespreekbaar met mensen buiten deze levensstijl/sport daar zij alles zullen afkraken en alles vanuit een negatief of verkeerd beeld bekijken. Een artikel hierover uitbrengen gaat ons dan ook alleen maar in negatief daglicht zetten.. Ik ga er namelijk niet vanuit dat dit artikel uiteindelijk voor ons is bedoeld. ps. je wil het gaan verkopen. Niemand hier zal jou een serieus verhaal overhandigen zolang ze niet profiteren van de inkomsten. Voorniets gaat de zon op zeggen ze wel eens..

Waar is Kelvin als je hem nodig hebt, die zet wel even een subcutaan espressotje of een intramusculaire café au lait.

Would bang for sure..

Dank voor je bericht Jack 3D, ik stuur je een bericht.

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

En voor degenen die vragen 'Wat levert het op?': ik zal de koffie of eventueel de lunch betalen, maar voor mij is dit mijn bron van inkomsten. Ik kan niet gaan betalen voor interviews. Helaas.

Terug
Naar boven