Fitness Seller

Oproepje artikel

Allemaal roid-rage reacties hier :grinny:

Heerlijk.
Geef haar de link van je boek, kan ze hem zelf kopen.
Galen als consultant!!

Wat is je tarief per uur?

een keer bowlen anna?

Oke, ik wacht het af. Ik wil mensen die hier ervaring mee hebben, het liefste doordat ze het zelf gebruiken of gebruikt hebben, portretteren. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen? Waarom gebruik je het? Wat zijn de effecten? En neem je de negatieve effecten voor lief? Heb je het idee dat er een taboesfeer omheen hangt? Dat idee heb ik namelijk wel sterk.

Hoop dat het hiermee wat duidelijker wordt!
OMG, ieder idioot met een trage 2G verbinding kan binnen 2 minuten al jou vraagstellingen beantwoorden m.b.v het internet. Daarvoor hoef je ons niet lastig te vallen. Kom eerst met goede vragen die specifiek zijn en kom dan terug.

OMG, ieder idioot met een trage 2G verbinding kan binnen 2 minuten al jou vraagstellingen beantwoorden m.b.v het internet. Daarvoor hoef je ons niet lastig te vallen. Kom eerst met goede vragen die specifiek zijn en kom dan terug.

Nou nou nou. Niet gelijk zo fel

Roid Rage!!!

muj-Banana.gif

Heb jij nog een 2G verbinding!?! :roflol:

Terug
Naar boven