- Waardering
- 2.745
Dat is perfect, Galen. Zou je me een mailtje willen sturen?
je regeert niet op iemand die je is serieus wat vraagt, maar wel op allen slappe lullen reactie

ga lekker in de keuken staan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is perfect, Galen. Zou je me een mailtje willen sturen?

Als het meezit wordt dat inderdaad het geval.

Sample methyltren bij de limited edition.
OMG, ieder idioot met een trage 2G verbinding kan binnen 2 minuten al jou vraagstellingen beantwoorden m.b.v het internet. Daarvoor hoef je ons niet lastig te vallen. Kom eerst met goede vragen die specifiek zijn en kom dan terug.Oke, ik wacht het af. Ik wil mensen die hier ervaring mee hebben, het liefste doordat ze het zelf gebruiken of gebruikt hebben, portretteren. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen? Waarom gebruik je het? Wat zijn de effecten? En neem je de negatieve effecten voor lief? Heb je het idee dat er een taboesfeer omheen hangt? Dat idee heb ik namelijk wel sterk.
Hoop dat het hiermee wat duidelijker wordt!
OMG, ieder idioot met een trage 2G verbinding kan binnen 2 minuten al jou vraagstellingen beantwoorden m.b.v het internet. Daarvoor hoef je ons niet lastig te vallen. Kom eerst met goede vragen die specifiek zijn en kom dan terug.
OMG, ieder idioot met een trage 2G verbinding kan binnen 2 minuten al jou vraagstellingen beantwoorden m.b.v het internet. Daarvoor hoef je ons niet lastig te vallen. Kom eerst met goede vragen die specifiek zijn en kom dan terug.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hihihi

Nee.