annaneeltjedebo
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank voor je bericht Jack 3D, ik stuur je een bericht.
---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------
En voor degenen die vragen 'Wat levert het op?': ik zal de koffie of eventueel de lunch betalen, maar voor mij is dit mijn bron van inkomsten. Ik kan niet gaan betalen voor interviews. Helaas.

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------
En voor degenen die vragen 'Wat levert het op?': ik zal de koffie of eventueel de lunch betalen, maar voor mij is dit mijn bron van inkomsten. Ik kan niet gaan betalen voor interviews. Helaas.
Je kon niets beters verzinnen voor je afstudeerproject dan het neerpennen van een verhaal van een AAS-gebruiker? Riooljournalistiek.
Wanneer gaan we lunchen?Dank voor je bericht Jack 3D, ik stuur je een bericht. ---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ---------- En voor degenen die vragen 'Wat levert het op?': ik zal de koffie of eventueel de lunch betalen, maar voor mij is dit mijn bron van inkomsten. Ik kan niet gaan betalen voor interviews. Helaas.
wrm nietEen gezellige lunch ben ik altijd voor in! Ik gebruik alleen geen anabolen![]()

Toen ik creatine gebruikte ging het helemaal mis met me. Ik werd dan wel steeds groter en sterker, maar ik merk wel dat het zijn weerslag had op mijn sociale omgeving.
Het begon vrij onschuldig; ik zag eens een advertentie staan om makkelijk creatine te kopen en deed eens wat research. Ik kwam al snel bij heel veel literatuur over creatine en ik las ook veel gebruikerservaringen op verschillende fora. Eigenlijk is het probleem dat ik alle waarschuwingen niet serieus nam. Overal om me heen las ik over mensen die depressief en agressief werden door het gebruik van creatine. Toen bleek ook nog eens dat Elliot Rodgers voordat hij zijn shootout uitvoerde ook nog eens stevig aan die rommel had gezeten en dat zijn bui waarschijnlijk veroorzaakt was door overmatig gebruik van creatine.
Nadat ik alles naast me neer had gelegd en toch te erg in de verleiding was door de mogelijke "gains" die ik kon maken door dit middel, heb ik het aangeschaft en ging ik gebruiken. Het was een glijdende schaal. Het begon met iedere dag een klein maatschepje, maar al gauw gingen er grammen en grammen per dag doorheen. De effecten werden ook steeds erger. Soms merkte ik dat ik wat agressiever was, maar hoe meer ik gebruikte hoe sterker dat gevoel was. Kort gezegd ben ik door creatine in een sociaal isolement geraakt omdat iedereen me uitkotste door mijn agressieve buien. Nu ben ik net gestopt met creatine en ben ik depressief omdat ik dat lekkere gevoel van hard knallen in de sportschool niet meer zo krijg als ik tijdens mijn creatinekuur deed. Nu zit ik hier alleen, niemand om me heen en je zou kunnen zeggen dat ik alles kwijt ben geraakt door dit middel.
Cool, een nieuwe dealer. Ze moet wel een beetje oppassen want van sterke koffie krijg ik ook een sterk libido ...Je bedoelt dus dat je de AAS betaalt? DiSTuRBeD moet wel zijn gainz kunnen onderhouden natuurlijk.
Is altijd oke om geld te verdienen met de verhalen van anderen.Dank voor je bericht Jack 3D, ik stuur je een bericht.
Dat is perfect, Galen. Zou je me een mailtje willen sturen?
Ik heb een boek over anabolen geschreven, telt dat ook?
goede verklaring