Fitness Seller

Oral AAS

Waardering
0
Beste leden,

Ik ben van plan om in 2012 2x te kuren. Helaas moet ik dit met orals doen, omdat injecteren er wegens allerlei redenen niet inzit. Begin nu al met het maken van een kleine planning simpelweg omdat ik er erg veel zin in heb.

Bij mijn 1e kuur dacht ik aan Winstrol, dit staat eigenlijk al vast en de bedoeling is om hier +- 3 kilo droge spiermassa mee te winnen en een procent lichaamsvet te dalen. Dit wil ik bereiken door ongeveer 200 calorieën boven mijn onderhoud te gaan eten.

Vervolgens ga ik 3 a 4 maanden off om nog wat kilo's te pakken, ik vermoed dat ik tegen die tijd om en na bij 9 a 10 lichaamsvet sta bij 85 kilo, ben overigens 1 meter 80.

Daarom wil ik na die 3/4 maanden, 6 tot 8 weken cutten. Er zijn allerlei opties mbt oral aas die ik dan kan nemen. Hieronder volgen er een paar:

Anavar only
Nog een keer winstrol only
Clen only
Anavar + Clen (te belastend voor de lever?)
Winstrol + Clen (te belastend voor de lever?)

Het liefst pak ik iets waarbij ik tijdens het cutten misschien nog een kilo spiermassa kan winnen en waarbij mijn gewicht dus niet achter uit keldert zoals het normaal wel doet bij het cutten. Uiteindelijk 1/2 kilo verliezen en 3/4 % lichaamsvet dalen zou tof zijn.

Mocht ik dan winstrol of anavar gaan gebruiken met het cutten, is het dan om één of andere reden voordelig om op onderhoud te gaan zitten? Of net als bij elke cut onder onderhoud.

Eigenlijk wil ik dus weten wat de beste keuze mbt aas soort voor de 2e kuur is, of de verwachtingen mbt de kilo's reël zijn en wat het handigst is om te doen met eten(boven of op onderhoud) tijdens de 1e kuur en met de 2e kuur(op of onder onderhoud).

als je tijdens het cutten nog kilo's wilt pakken moet je toch al gauw aan de methyltren, lijkt me niet echt iets voor iemand die niet durft te prikken.

Je eerste doel is denk ik wel haalbaar 4 kilo (geen vvm) op winny.

Je tweede doel tja is een beetje persoonsgebonden. Ik heb liever winny als anavar maar dat geld niet voor iedereen. De een cut lekker door onder onderhoud te eten de ander doe liever wat extra cardio. Ligt een beetje aan jezelf.

als je tijdens het cutten nog kilo's wilt pakken moet je toch al gauw aan de methyltren, lijkt me niet echt iets voor iemand die niet durft te prikken.

Je eerste doel is denk ik wel haalbaar 4 kilo (geen vvm) op winny.

Je tweede doel tja is een beetje persoonsgebonden. Ik heb liever winny als anavar maar dat geld niet voor iedereen. De een cut lekker door onder onderhoud te eten de ander doe liever wat extra cardio. Ligt een beetje aan jezelf.

2 orals tegelijk is overigens een no-go.

Helaas moet ik dit met orals doen, omdat injecteren er wegens allerlei redenen niet inzit.

you chicken... als je het doet, doe het dan goed.

Niet waar, orals zijn een stuk meer toxisch dan injects... (helemaal als je ze gaat stacken).

Stacken, is dat onderzocht dat dat schadelijker is?

Stel de gemethyleerde steroïden hebben ongeveer dezelfde toxiciteit, dan is 30mg Anavar + 30mg Winny, hetzelfde als 60mg van een van de 2. Je neemt 2 gemethyleerde steroïden die tellen dus gewoon als totaal.

En natuurlijk als je beide middelen op hun hoge werkzame dosissen gaat inzetten 60mg+60mg, dan is dat schadelijker dan 60mg van de een.

Lijkt mij dus dat totaal mg telt dus.(rekening houdend met de toxiciteit van beide middelen.)

Stel de gemethyleerde steroïden hebben ongeveer dezelfde toxiciteit, dan is 30mg Anavar + 30mg Winny, hetzelfde als 60mg van een van de 2.

Je neemt 2 gemethyleerde steroïden die tellen dus gewoon als totaal.

Lijkt mij dus dat totaal mg telt dus.(rekening houdend met de toxiciteit van beide middelen.)

Maar waarom een lage dosis nemen als je er niets aan hebt? Je gaat toch ook niet 125mg test e, 100mg Deca en 100mg tren e stacken.

Maar waarom een lage dosis nemen als je er niets aan hebt? Je gaat toch ook niet 125mg test e, 100mg Deca en 100mg tren e stacken.

Ik zei niet dat ik het ooit gedaan had of er een voorkeur voor had. Ik ging alleen in op de stelling van een persoon boven mij, waar gezegd werd dat het per definitie slechter is.

Joost, ga eerst eens flink cutten. voor dat je aan een 1e kuur begint.

Ik zei niet dat ik het ooit gedaan had of er een voorkeur voor had. Ik ging alleen in op de stelling van een persoon boven mij, waar gezegd werd dat het per definitie slechter is.

Je hebt gelijk in dat opzicht, maar goed wie neemt er nu 30 winny 30 anavar..... beetje pointless imo.

Waarom geen Turinabol? zit tussen winny en dianabol in en in de UK zijn ze er erg enthousiast over.

Niet waar, orals zijn een stuk meer toxisch dan injects... (helemaal als je ze gaat stacken).

Wat zeg jij nou kerel?

Orals stacken kan en maakt GEEN verschil indien stack of only.
Is het totaal aantal mg's die telt.

En dat orals toxischer zijn dan injects, dat wist ik niet hoor:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 19:47 ----------

Stel de gemethyleerde steroïden hebben ongeveer dezelfde toxiciteit, dan is 30mg Anavar + 30mg Winny, hetzelfde als 60mg van een van de 2. Je neemt 2 gemethyleerde steroïden die tellen dus gewoon als totaal.

En natuurlijk als je beide middelen op hun hoge werkzame dosissen gaat inzetten 60mg+60mg, dan is dat schadelijker dan 60mg van de een.

+1, jij snapt het.

vind dat niet injecteren om ''allerlei redenen'' ook altijd zo'n bullshit.. dat je er een beetje bang voor bent ok dat kan, maar als je weet dat injects veel effectiever en het allerbelangrijkste minder schadelijk zijn en daar niet voor kiest ben je IMO gewoon een p*ssy en moet je gewoon niet kuren no offence ;)

antwoord nu is op zijn vraag ipv altijd te willen uitleggen dat injecteren beter zou zijn dan orals.
50mg winstrol per dag of 60-80mg anavar per dag is ideaal voor iemand die niet wil prikken en een goede ondersteuning wil tijdens de cut. altijd die kritiek op winstrol. ik als injecteerder doe ook soms is een 6 weken winstrol met of zonder een beetje test. en altijd voel ik de kracht zo vooruitgaan zonder teveel problemen te hebben na de kuur. ideaal voor diegene die het bij orals wil houden.

Terug
Naar boven