MuscleMeat

orale AS 1x of 2x per dag?

krank.

Novice
Waardering
0
Hallo luitjes:wave: ,

ben jullie al een tijdje aan begluren, verry interesting!

een hoop geleerd maar ik zie mezelf nog steeds niet een naald in m'n reet prikken dus eerst maar een orale kuur.

wat is nu het beste 1x hele dosis zodat er meer werkzame stoffen mijn lever door komen of 2x 1/2 dosis zodat het meer verdeeld is??

THANKS

2 manieren:
heb de dosis verdeeld over de dag voor zo constante mogelijke waarde maar heb bij laatste kuur de dosis genomen in zijn geheel voor het trainen.
een paar uur voor het trainen en eerlijk gezegd is dat prima bevallen.
je moet dat misschien maar eens persoonlijk ervaren.

doe je 2 weken de ene wijzen en 2 weken de andere manier

verder stelt een kuur met injects niet zo veel voor, mbt injecteren. dus overweeg nog maar eens ;)

krank. zei:
Hallo luitjes:wave: ,

ben jullie al een tijdje aan begluren, verry interesting!

een hoop geleerd maar ik zie mezelf nog steeds niet een naald in m'n reet prikken dus eerst maar een orale kuur.

wat is nu het beste 1x hele dosis zodat er meer werkzame stoffen mijn lever door komen of 2x 1/2 dosis zodat het meer verdeeld is??

THANKS

Hoe hoog in mg wil je zitten met je kuur?
je snap natuurlijk wel dat als 30mg per dag zit, het niet in 1keer in wilt slikken!
dianaboll bv is het best te verdelen over de dag om de {4uur+-}.
Wat van kuur had je in gedachten dan?

gewoon prikken bro :) is LEKKA < -- - -

In te kleine hoeveelheden verdelen houdt wel in dat er relatief meer AAS door je lever al afgebroken wordt.

Ik had toendertijd mij dboll op 30mg /d de volledige 30mg in 1x genomen.

is ook goed te doen.. gewoon een paar uur voordat je gaat trainen pakken.. wil je het verdelen kan dat natuurlijk ook

Die rakkers hebben een halvewaardetijd van 4 uur, dus er vanuitgaande dat je 10 MG per dosis neemt kun ej dus 3 x per dag knalln...............en ik zou ze niet nemen voor het slapen gaan, maar da's mij persoonlijk beter bevallen:D

Als je op 40mg per dag gaat zitten kan je het verdelen over 2x. Na je ontbijt 20mg en een uur voor de training (of na je avondeten) 20mg.

10mg vind ik te weining voor inname.

ja t is net wat je wil voor stabiel bloedwaardes zou je t 3 keer op n dag moeten doen.
maar toen ik 50mg/dag nam nam ik het in 1 keer voor het trainen, krijg je n ongeloofelijke pomp is mijn ervaring.

prikken

Gewoon prikken idd... Is even wennen... Maar daarna wil je niets anders meer...
Wel even een bloedtestje doen voordat je gaat kuren... Aan de hand hiervan kun je ook bepalen wat je wel en niet kunt gebruiken... Althans wat verantwoorder is...

Succes en laat ff weten wat je gedaan hebt!!

Groeten,

Rukpop

maartenonnink zei:
ja t is net wat je wil voor stabiel bloedwaardes zou je t 3 keer op n dag moeten doen.
maar toen ik 50mg/dag nam nam ik het in 1 keer voor het trainen, krijg je n ongeloofelijke pomp is mijn ervaring.

maar moet je niet s'avonds doen want dan draai je zware plafond-dienst:eek:

dus je wil een stoere a.s gebruikende bodybuilder zijn.. maar je durft niet een klein pis naaldje in je lijf te prikken...mmhh....

maargoed...over het algemeen kun je zeggen orale a.s 2x per dagen innemen aangezien deze ook meestal maar enkele uren aktief zijn na inname...

maar ik denk dat het ook een beetje aan de dosering ligt neem je namelijk een erg ligte dosering en je moet die dan nog eens door 2 delen kan het ook zijn dat je aan het onder doseren bent.... maargoed omdat jet het al alleen wil nemen zal je ook een redelijke dosering nodig hebben en zal dit waarschijnlijk niet ter orde zijn..

grt eddy

ArieWillem zei:

nou, het lijstje is aardig lang,
-tren act. te laat gezet
-tbol,winny tabs te laat genomen
-clen, zeker in combie met yohimbe
-caffeine
-efedrine hcl
-t3
-mijn eerste primo die werd gezet, hield me ook erg lang wakker:p
enzenz.

MrJ zei:
In te kleine hoeveelheden verdelen houdt wel in dat er relatief meer AAS door je lever al afgebroken wordt.

Ik had toendertijd mij dboll op 30mg /d de volledige 30mg in 1x genomen.

Daarintegen is het zo dat als je het in 1 dosis neemt je meer kans hebt op bijwerkingen zoals hoofdpijn (dit zal wss alleen in het begin zijn).

Het zweten of het krijgen van zogenaamde hitte aanvallen zullen hier ook meer optreden. Het lijkt mij niet fijn om bijv 30mg ineens tot je nemen.

Ik denk dat als je met injectables streeft naar een constante/stabiele bloedwaardes, je dit ook moet doen met orals. Of zit er een dusdanig verschil in orals en injectables dat jullie dit niet nodig achten?

Suat zei:
Ik denk dat als je met injectables streeft naar een constante/stabiele bloedwaardes, je dit ook moet doen met orals. Of zit er een dusdanig verschil in orals en injectables dat jullie dit niet nodig achten?

dat ligt er dus aan. heb beide methode geprobeerd en gevoelsmatig lijkt de dosis ineens voor de training (die in beginsel altijd in de morgen is) mij meer op te leveren.
verder zoals mr j al zei: stel je neemt 30mg dbol p/d door 3 gedeeld dan neem je 10 mg per keer. een gedeelte van die 10mg gaat ondanks de 17-ak. verloren. dan krijg je wel erg weinig binnen per keer mijn inziens.

ik heb beide geprobeerd, ik ga toch voor 1 x per dag, een uur voor t trainen,
ik hou zo wel meer vocht vast, maar zoals al aangegeven blijft er van 3 kleine doseringen verdeelt over de dag imo weinig over, doordat de lever gewoon te veel afbreekt!

de eerste keer dat ik dbol gebruikte verdeelde ik het en zag goed resultaat, maar de derde keer werd het resultaat minder, toen ik de bovenstaande methode gebruikte had ik er persoonlijk meer baat bij!!

prikken valt erg mee en is beter voor de gezondheid

1x per dag is meer dan genoeg. Meeste 17AA steroiden met uitzondering van chlordehydromethyltestosterone (SHBG affiniteit) en methyltestosterone (metabolisatie) zijn erg bestand tegen clearance uit het lichaam. Harrison et al (1989) stelden vast dat bij inname van 20-25 mg dikwijls slecht 4 mg kon gerecupereerd worden uit de urine over 24 uur.

Big Cat zei:
1x per dag is meer dan genoeg. Meeste 17AA steroiden met uitzondering van chlordehydromethyltestosterone (SHBG affiniteit) en methyltestosterone (metabolisatie) zijn erg bestand tegen clearance uit het lichaam. Harrison et al (1989) stelden vast dat bij inname van 20-25 mg dikwijls slecht 4 mg kon gerecupereerd worden uit de urine over 24 uur.

Dus jij zegt dat alles in 1 keer nemen beter is?

Terug
Naar boven