Fitness Seller

Orals only

@Jay ok mee eens over doseringen ananvar zeker 50mg+ maar Nolvadex na Anavar gaan pakken is zinloos als PCT, misschien beetje clomid

Ligt eraan. Er zijn mensen die een lagere testosteron waarde hebben na 6 weken anavar dus dan moet je nakuren.

Waarom volgens jou geen nolvadex maar wel clomid na anavar? (doet vrijwel hetzelfde)

Gewoon spuiten... niet zeiken.

Anavar gedaan op 30mg voor 6weken. Enkel wat meer aders gezien, voor de rest is er niet veel gebeurd.
Ik denk dat je met 10mg al helemaal nix zult merken.
Maar goed, proberen zou ik zeggen! Veel succes ;)

Ik heb wel eens paar weekjes 60mg genomen en dan merk je wel een flinke pomp en wat krachttoename maar massa gains hoef je niet echt te verwachten. 60mg var deed ongeveer hetzelfde als 30mg win.

• Topic Starter Topic Starter
Dit zijn echt doseringen wat een wijf niet eens op groeit man. Zonde van je tijd en geld.
Opbouwen en afbouwen is ook dikke bullshit. Die vriend van je zijn auto rijdt nog op vierkante wielen zeker?

PCT is niet alleen noodzakelijk als je gyno krijgt, tenzij je het niet erg vind dat iemand anders je vrouw een tijdje moet plezieren natuurlijk :D
PCT is juist bedoeld om je eigen productie weer op gang te helpen, niet perse om gyno te verhelpen. Met die mietjes doseringen die jij wil pakken heb je idd niks nodig.

Anavar moet je minimaal op 60mg per dag pakken en zelfs dan merk je er niks van. Ik heb het op 100mg per dag gepakt en merkte er geen ene reet van.

Oh ja, als je liever het advies aanneemt van die maat van je moet je natuurlijk niet hier gaan posten en al het advies in de wind slaan.

Kerel, even voor de duidelijkheid; Hij is geen maat van me maar iemand die al meerdere nationale en internationale heeft gewonnen en die ondanks zijn stats en leeftijd zelfs nog in goede gezondheid is.
Ik wil jou over 10 jaar dan welleens zien met die doseringen die je neemt en hoeveel titels heb je al gewonnen dan?

Kerel, even voor de duidelijkheid; Hij is geen maat van me maar iemand die al meerdere nationale en internationale heeft gewonnen en die ondanks zijn stats en leeftijd zelfs nog in goede gezondheid is.
Ik wil jou over 10 jaar dan welleens zien met die doseringen die je neemt en hoeveel titels heb je al gewonnen dan?

hey maat, ik denk dat je vraag ondertussen wel beantwoord is. maar dan probeer je toch gewoon anavar op 10mg?!

Ligt eraan. Er zijn mensen die een lagere testosteron waarde hebben na 6 weken anavar dus dan moet je nakuren.

Waarom volgens jou geen nolvadex maar wel clomid na anavar? (doet vrijwel hetzelfde)

verbindingen van Nolvadex en Clomid zijn structureel wel zo goed als het zelfde maar Nolvadex is toch veel sterker in werking, 20mg per dag kan de activiteit van oestrogeen meer verminderen dan Clomid met veel hogere dosering van 100mg dan maakte ik de redenering dat je mss gewoon na Anavar kuurtje evengoed 50mg clomid kan pakken wat minder effect heeft op het oestrogene receptor. Of ben ik hier fout ? :) misschien blijft het wel het zelfde.

verbindingen van Nolvadex en Clomid zijn structureel wel zo goed als het zelfde maar Nolvadex is toch veel sterker in werking, 20mg per dag kan de activiteit van oestrogeen meer verminderen dan Clomid met veel hogere dosering van 100mg dan maakte ik de redenering dat je mss gewoon na Anavar kuurtje evengoed 50mg clomid kan pakken wat minder effect heeft op het oestrogene receptor. Of ben ik hier fout ? :) misschien blijft het wel het zelfde.

Je had er geen dosering bij gezet dus het leek om middel vs middel te gaan.

Ik denk dat je beter de volledige dosis pakt, maar dan korter dan de gebruikelijke 4 weken. Je kan alleen niet echt weten wanneer het voldoende is.

Kerel, even voor de duidelijkheid; Hij is geen maat van me maar iemand die al meerdere nationale en internationale heeft gewonnen en die ondanks zijn s-tats en leeftijd zelfs nog in goede gezondheid is.

Wat doe jij hier dan nog?

je vraagt wat, krijgt antwoord wat je niet aanstaat omdat jij blind vertrouwd op die 'bekende' van je.

Als je niets van de mensen hier aan neemt ga dan weg (no offense) maar discussie houd ook in dat je wat met advies van anderen doet als die gegrond is. Er loopt hier genoeg jaren aan aas ervaring op DBB rond...

Jij slaat alles gewoon compleet af, beetje zinloos om dan een vraag te stellen als je geen antwoord wil accepteren

Prometheus, wat is dit nu weer voor alter ego van je? Ik doe deze ook maar weer een ban goed? Begin me wel af te vragen hoe dat voor je is, al die verschillende personen in je hoofd. De 1 zegt wel kuren, de ander zegt dat vind onze lieve heer niet goed en weer een ander zegt m'n haar.. M'n haar! Nu deze weer die zegt doe maar var op 10mg dat krijgen we misschien bij de anderen door de commissie.:D

Prometheus, wat is dit nu weer voor alter ego van je? Ik doe deze ook maar weer een ban goed? Begin me wel af te vragen hoe dat voor je is, al die verschillende personen in je hoofd. De 1 zegt wel kuren, de ander zegt dat vind onze lieve heer niet goed en weer een ander zegt m'n haar.. M'n haar! Nu deze weer die zegt doe maar var op 10mg dat krijgen we misschien bij de anderen door de commissie.:D

:roflol:

LOL wat een nerd :roflol:

Zal goed als placebo voor je werken !

:roflol: sorry hoor maar hahaha

Haha die kerel maakt dbb goed.

Medications
As with all personality disorders, medications should only be prescribed for specific problems suffered by the individual. Sedative drug abuse and overdose is common in this population and should be prescribed with additional caution. Anti-anxiety agents and antidepressants should be prescribed only when there is a clear Axis I diagnosis in conjunction with the personality disorder. Physicians should resist the temptation to overprescribe to someone with this disorder, because they often present with multiple physical complaints or anxiety. The anxiety in this instance is clearly situationally-related and medication may actually interfere with effective psychotherapeutic treatment.
Giving any individual with a personality or mental disorder a placebo drug for its perceived value by the patient is ethically questionable. Doctors rarely have need to prescribe a vitamin or other non-psychoactive substance unless a patient's medical condition clearly indicates it. When such a prescription is made, it should be made with the clear understanding what it is being prescribed for. Any indirect suggestion that such a medication will help an individual overcome their feelings of insecurity, inadequacy, need for dependence, etc. should be avoided. A medication should not be prescribed because of its "magical" effects, and more expensive medications should not be prescribed over less-expensive medications just because they are "newer." Prescriptions should always be written for a specific medication because of the research suggesting its effectiveness with the patient's specific medical complaint or diagnosed mental disorder and avoidance of intolerable side-effects.

ana en dibol zijn beide onderdrukkend,kijk maar in de verschillede topics. Een goede naam in de BB wereld,zegt niets over je kennis over as. Meestal zijn deze lieden bevoorrecht met goede genen,die gaan hard op een pepermuntje.....

:roflol:

Oh oh, mijn dag kan niet meer stuk :D

:roflol: epic dit

Terug
Naar boven