XXL Nutrition

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Pumped

Ripped Bodybuilder
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Ze hebben de beste man eindelijk gepakt.

genoeg bronnen, kijk zelf maar.

En nu mn bed weer in.

Had hem liever levenslang op Guantánamo.

Dit gaat Al Qaida waarschijnlijk alleen maar nog bozer maken, juich maar niet te vroeg mensen.
Zag ze net feest vieren op ground zero en voor het Witte huis, snap het wel dat ze blij zijn, maar de kans is erg groot dat ze straks allemaal huilen.
Hopelijk niet !!

Maar inderdaad, niemand hier in het westen zal hem missen. Op wat extremisten na dan.

Jup, mja hij was nr 1 staatsvijand van de USA

Gast had gewoon een compound in een Pakistaanse stad van een miljoen dollar

Ik vind het maar raar ik wil dat lichaam wel graag zien eigenlijk. Ze brengen hem om en dat moeten we dan maar aannemen. Ik wil niet overkomen als iemand die zich met al die complotten bezig houd maar ik vind het toch jammer dat hij niet gewoon een berechting heeft gehad. Ik wou hem zien op televisie met mijn eigen ogen. Heb het altijd raar gevonden dat een land als Amerika die man niet kon vinden terwijl ze het hele land in hun grip hadden.

Ik vind het maar raar ik wil dat lichaam wel graag zien eigenlijk. Ze brengen hem om en dat moeten we dan maar aannemen. Ik wil niet overkomen als iemand die zich met al die complotten bezig houd maar ik vind het toch jammer dat hij niet gewoon een berechting heeft gehad. Ik wou hem zien op televisie met mijn eigen ogen. Heb het altijd raar gevonden dat een land als Amerika die man niet kon vinden terwijl ze het hele land in hun grip hadden.

Welk land? Afghanistan? Hij is gedood in Pakistan en dat land heeft USA niet in hun grip

Aah mijn fout verkeerd gelezen. Maar even goed ik neem aan dat ze toch wel foto's maken van zijn lichaam?

Ik ben op Al Jazeera site aan het checken. Maar kan nog niks vinden. Maar ja, Obama heeft het bevestigt dus ik geloof het wel. Ik geloof niet zo in complottheorietjes.

Goed nieuws. Maarja ben het wel eens met pokerladron, zolang we geen lichaam zien, hoe moeten we het dan zeker weten? En waarom is hij meteen omgebracht en niet gevangen genomen etc zoals Saddam Hussein?

Ik ben op Al Jazeera site aan het checken. Maar kan nog niks vinden. Maar ja, Obama heeft het bevestigt dus ik geloof het wel. Ik geloof niet zo in complottheorietjes.

Wie wat gelooft maakt niet uit, Het is gewoon een feit dat er veel vraagstukken uit verschillende hoeken zijn bij 11 september. Hier is nooit een echt antwoord vanuit de Amerikaanse overheid op gegeven. Het zou hun dus alleen maar goed doen door beelden van een dode Osama te laten zien voor wie dat wil zien. Het zou toch best raar zijn als ze nu zeggen we hebben hem dood geschoten en we hebben zijn lichaam en dat was het. Het zou hun eigen geloofwaardigheid goed doen door beelden te geven.

Foto's waren net te zien op het nieuws.

Wie wat gelooft maakt niet uit, Het is gewoon een feit dat er veel vraagstukken uit verschillende hoeken zijn bij 11 september. Hier is nooit een echt antwoord vanuit de Amerikaanse overheid op gegeven. Het zou hun dus alleen maar goed doen door beelden van een dode Osama te laten zien voor wie dat wil zien. Het zou toch best raar zijn als ze nu zeggen we hebben hem dood geschoten en we hebben zijn lichaam en dat was het. Het zou hun eigen geloofwaardigheid goed doen door beelden te geven.

11 september complotters hadden ze ook gelijk moeten meenemen in deze actie.

Mooi dat die malloot eindelijk dood is, het zal het terrorisme niet stoppen maar Bin Laden verdiende het niet om te leven.

11 september complotters hadden ze ook gelijk moeten meenemen in deze actie.

Mooi dat die malloot eindelijk dood is, het zal het terrorisme niet stoppen maar Bin Laden verdiende het niet om te leven.

Gelukkig dat jij niet dit soort acties uitvoerd dan he.

Gelekte foto in de spoiler.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oude fake pic, zie;

k550uw.jpg

Beter laat dan nooit he, fijne dag verder mensen ik ga na het strand!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

story.osama.obit.one.afp.gi.jpg

Goede zaak! :)

Terug
Naar boven