Fitness Seller

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

:eek::rolleyes:

wat denk je dat ze hem niet liever levend zouden hebben?

Jij zou niet terug schieten als je beschoten word door die malloot?
Wat denk je van alle onschuldige mensen die door zijn ideeën dood zijn.
Daar was die tot nu toe ook mee weggekomen...

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Waarom staat dit trouwens in politiek en religie???

Malloot? Het was gewoon de Amerikaanse regering hoor die erachter zat, Osama hebben ze omgekocht en het WTC is neergehaald door explosieven.

Pics or it didn't happen

En dan al die mensen in de VS met hun vlag: "USA, USA". Ze zijn net zo primitief als die woestijnmoslims.

Zit niet echt met zijn dood, maar dat afschuwelijke gejuich inderdaad, alsof ze net wereldkampioen zijn geworden, bah.

En dan al die mensen in de VS met hun vlag: "USA, USA". Ze zijn net zo primitief als die woestijnmoslims.

Avé, Centurion.

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Zit niet echt met zijn dood, maar dat afschuwelijke gejuich inderdaad, alsof ze net wereldkampioen zijn geworden, bah.

Joh, met zn dood zit je dus niet echt in je maag? Gelukkig zeg!

10 jaar achter iemand aanzitten en dan niet eens 1 foto kunnen laten zien, wat een bullshit.

Toen ze Sadam hadden gepakt zag je miljoenen foto's en filmpjes.

10 jaar achter iemand aanzitten en dan niet eens 1 foto kunnen laten zien, wat een bullshit.

Indd.

southpark_l.jpg

Dit

Ik vind het persoonlijk vreemd dat ook in een (westerse) beschaving de dood van een mens gevierd wordt als een positieve verwezenlijking.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of hoe mensen meer op elkaar lijken dan ze eigenlijk zouden willen

Goeie aas heeft Obama nu bij de volgende verkiezingen. Je moet toch niet denken dat die Trump president wordt. Weer zo'n debiele havik als Bush

Free Joran!!!!!!

toch blijf ik het grappig vinden dat ze hem ooit gesponsord hebben in de strijd tegen de sovjets.......

Zonder duidelijke foto's heb ik zowiezo mijn twijfels. Mocht er binnen een paar weken geen nieuwe video boodschap komen dan zal ie wel dood zijn.

toch blijf ik het grappig vinden dat ze hem ooit gesponsord hebben in de strijd tegen de sovjets.

Dat is in veel van die arabische landen het probleem he, dat ze eerst iemand aan de macht hebben geholpen en het dan toch vinden tegenvallen. Ben benieuwd of ze die fout in libie weer gaan maken...

Dat is in veel van die arabische landen het probleem he, dat ze eerst iemand aan de macht hebben geholpen en het dan toch vinden tegenvallen. Ben benieuwd of ze die fout in libie weer gaan maken...

ja zou kunnen. In zekere zin hebben ze het natuurlijk ook met sadam geflikt

Akbars gonna akbar

Kallie op Marokko.nl, een internetforum dat populair is onder Marokkaans-Nederlandse jongeren: 'Deze man moest allang opgeruimd worden, hij bracht de islam een slechte naam toe, alhoewel hij het misschien wel goed bedoelde, maar sorry bomaanslagen in moslimstaten, dat kan natuurlijk niet !!'

Lastig op Marokko.nl: 'Nu nog Bush en Blair dood, dan ben ik tevreden.'

Ewa147 op Marokko.nl: 'Moge Allah swt deze man de hoogste plaats geven in djenna. Hij is ten minste gestorven als een martelaar. Allah rahmoe broeder Osama. Je blijft voor eeuwig in onze hart.'

En: ,,Ik heb respect voor elke martelaar die vecht voor de zaak van Allah swt, maar elf september en alle andere aanslagen zijn gepleegd door Amerika zelf.''

Karin.N op Maroc.nl, een ander forum voor Marokkaans-Nederlandse jongeren: 'Z'n gedachtegoed zal voortleven........ ik denk dus niet dat er veel verandert.'

Soldim op Maroc.nl: 'Wie gaan ze nu de schuld geven van problemen?'

MagnumXL op Hababam, een website voor Turkse Nederlanders: 'Niceee , good job!!!!'

Turkse_pako op Hababam: 'Dit soort figuren horen niet in Pakistan, opgeruimd staat netjes. :)'

Idris op Hababam: 'Bin Laden heeft het zogenaamde vreedzame masker van de Islam afgeworpen, iets wat je vooral kon zien aan de reacties over the world op forums als deze.'

Huzurulkalb op Ontdekislam.nl: 'Dé Dag waarop het recht zijn loop zal hebben moet nog komen. Amerika is niet in oorlog met de Islam. Waarom spreekt men dan altijd over moslimterroristen? En niet gewoon over terroristen? Binnenkort zal er wel weer iemand anders gevonden worden om de rol van zwarte piet te spelen zodat men hun oorlog tegen de Islam kan blijven legaliseren onder de mom van oorlog tegen het terrorisme.'

Allemaal naar de hakkenbar SWT!! (of zoiets)

lijkt me dat dat nog wel komt, kan me niet voorstellen dat ze zn belangrijke operatie niet hebben gefilmt. of foto's hebben gemaakt..

Al was dit natuurlijk een snelle actie, en ze hadden geen vrij spel zoals in irak

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Malloot? Het was gewoon de Amerikaanse regering hoor die erachter zat, Osama hebben ze omgekocht en het WTC is neergehaald door explosieven.

http://www.youtube.com/watch?v=BNbExvU42q4

.

Terug
Naar boven