Sanno
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat was je cadeau dan, verder krijg je niets vandaagaaawwww yeaaahhh 21 geworden en dan hoor ik ook nog eens dat bin laden dood is![]()

of hij heeft nooit bestaan@ mensen die er niet 100% in geloven.
Als het niet waar is komt baardmans binnen de week wel met een nieuw filmpje waarin hij zich boos maakt![]()
Maybe the conspiracy....is a conspiracy..omgDe complotdebielen zullen binnenkort wel weer helemaal losgaan nu ze weten dat het lichaam van Osama 'verdonkeremaand' is. Hij ligt ergens op de bodem van de oceaan op dit moment.

licht het aan mij of ben ik de enige die het raar vindt dat als ze de meest gezochte terrorist hebben vermoord dat ze dan per direct het lichaam in de zee gooien?
Inplaats van het aan te tonen aan de buiten wereld dat hij echt vermoord is.
licht het aan mij of ben ik de enige die het raar vindt dat als ze de meest gezochte terrorist hebben vermoord dat ze dan per direct het lichaam in de zee gooien?
Inplaats van het aan te tonen aan de buiten wereld dat hij echt vermoord is.
Pas maar op met dit soort posts, ouwe complotdebiel.
Je maakt een goed punt. Dat zal de eerste gedachte zijn geweest van de meeste mensen met een goed stel hersens.
Misschien is dat zijn fotogezicht, net als die superdudes hebben?

Wat weet je dat lekker te verwoorden.
Overigens schandalig dat ze die man zonder berechting zomaar doodschieten. Maarja de VS gaat daar toch zo mee wegkomen.