XXL Nutrition

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Big T mag ik je wat vragen dan?
Je zegt wel complot theorie maar kan men de dag van vandaag niet meer helder na denken? Wil je aub op deze post even reageren?

Hier laat ik je een aantal dingen zien.
Danny Jowenko een controlled demolition exper die zelf gebouwen neer haalt. Hier wordt hem van een bepaalde hoek WTC7 toren getoond. Hij heeft niet door dat het over 911 gaat maar er wordt dan om zijn mening gevraagd zie wat hij zegt:
http://www.youtube.com/watch?v=XI05q3Qfzvo

Vervolgens heb ik hier een voorbeeld van hoe een controlled demolition toren neer gaat en de WTC.

http://www.youtube.com/watch?v=73qK4j32iuo

Hier het New York fire team die zelf in de gebouwen hebben geholpen die tijd HOOR wat zij zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=y2A8VMg_B64

En nog een ding laat ik graag hier onder zien.
Zie je hieronder een deel van de WTC balken? Wat valt je op? Dat ze diagonaal zijn '' gezaagd '' of met behulp van Nano thermite (explosief stof) weggesneden zijn:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Precies op dezelfde wijze als een bedrijf de kolommen wegblaasd bij een oud gebouw.
Wil je zeggen dat dit door natuurlijke omstandigheden zijn gebeurd? Natuur kan niet dit soort rechte vormen maken.

Dit vindt Eric dus bullshit en noemt men complot freaks.
Ik noem het critisch bekijken en niet naar dat CNN luisteren waarvan die Ted Turner in de CFR zit samen met de Rockefellers die in de twee wereld oorlog ( Rockefellers ) gefinancieerd hebben.

Ga hier maar eens op in.
Oja en nog iets voor je voor je over bewijs begint. De 911 comission heeft zelf NOOIT echt bewijs getoond behalve speculaties.

Dit is wat zij als laatst gezegd hebben in een open perfconferentie:

http://www.youtube.com/watch?v=Tzrv-e37Es8

EIGEN 911 comissie member zegt het!

Met andere woorden:

Niemand die dit weet te ontkrachten? Zie je het zelf niet? Steeds dezelfde kleine groep mensen die steeds komen bashen en EROM HEEN draaien als de feiten op hun neuzen wordt gedrukt. Er zijn genoeg mensen die met mij eens zijn alleen jammer dat er een paar zich niet via public forum willen posten en via PM doen.

Met andere woorden:

Niemand die dit weet te ontkrachten? Zie je het zelf niet? Steeds dezelfde kleine groep mensen die steeds komen bashen en EROM HEEN draaien als de feiten op hun neuzen wordt gedrukt. Er zijn genoeg mensen die met mij eens zijn alleen jammer dat er een paar zich niet via public forum willen posten en via PM doen.
Niemand heeft de ****ing zin om die lap tekst te lezen en tegen een muur aan te praten, Meneer Apollo.

Als je die zooi blijft quoten krijg je een rode kaart, dit is flooding. Al die crap is al tig keer ontkrachtigd en niemand hier gaat zich er nog mee vermoeien om opnieuw die onzin te ontkrachtigen.

Niemand heeft de ****ing zin om die lap tekst te lezen en tegen een muur aan te praten, Meneer Apollo.

Gast het zijn filmpjes van 2-4 mins. Jullie mensen die altijd over COMPLOT FREAKS hebben komen altijd met dit soort excuus onderuit. Het is best dat je dat doet. Maar ga dan niet zonder zelf enig bewijs te hebben en komen zeggen dat complotters ook neer moeten gehaald worden door de Navy Seals of WAT DAN MAAR OOK.

Gast het zijn filmpjes van 2-4 mins. Jullie mensen die altijd over COMPLOT FREAKS hebben komen altijd met dit soort excuus onderuit. Het is best dat je dat doet. Maar ga dan niet zonder zelf enig bewijs te hebben en komen zeggen dat complotters ook neer moeten gehaald worden door de Navy Seals of WAT DAN MAAR OOK.

gebruik de zoekfunctie;)

je zegt elke keer weer precies hetzelfde, je kan wel door blijven gaan maar het gaat je niet helpen,
pak een bak kwark en relax.

Als je die zooi blijft quoten krijg je een rode kaart, dit is flooding. Al die crap is al tig keer ontkrachtigd en niemand hier gaat zich er nog mee vermoeien om opnieuw die onzin te ontkrachtigen.

Waar is het ontkracht Eric? Waar? Show it please?
Is dit een excuus om mij stil te krijgen? Het is triest dat jij nu voor schud staat zonder zelf enig bewijs te hebben dan alleen te barken dat compotters bitches zijn.

Ik doe niets fout hier. Ik ondersteun mijn argumenten met behulp van foto's en video's.

2-4 mins teveel dus.
[Link niet meer beschikbaar]

Is dit een excuus om mij stil te krijgen? Het is triest dat jij nu voor schud staat zonder zelf enig bewijs te hebben dan alleen te barken dat compotters bitches zijn.

Ik doe niets fout hier. Ik ondersteun mijn argumenten met behulp van foto's en video's.

google '911 conspiracy debunked' en stop met ons ermee lastig te vallen:roflol:

haha apollo snap niet wrm jij zoveel moeite doet. dbb is een en al getroll en gezeik man zou als ik jouw was gwn kappen

The FBI confirmed in a recent statement (July 2006) that "The reason why 9/11 is not mentioned on the Usama Bin Laden's Most Wanted page is because "the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11" (See the Muckracker Report, See also Enver Masud, FBI: Bin Laden Not Wanted for 9/11? The 'FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11', Wisdom Fund, June 2006). Rex Tom, FBI Director of Investigative Publictiy stated in this regard that

Hoe meer je 'conspiracy' zet hoe meer het grappig wordt voor mij terwijl ik gewoon zeg en herhaal wat de FBI letterlijk zegt.
"After reports of repeated initial denials,[106] in 2004, Osama bin Laden claimed responsibility for the September 11, 2001 attacks on the United States.[107][108][109]"

"The Federal Bureau of Investigation has stated that classified[114] evidence linking Al-Qaeda and bin Laden to the attacks of September 11 is clear and irrefutable.[115]"

Lees bijv. dit artikel: http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/08/27/AR2006082700687.html

Gewoon wat verder kijken dan de conspiracy sites.

Nee je dondert een berg kak iedere keer neer en je hebt je antwoord allang gekregen. Die shit is al tig miljard keer ontkrachtigd en niemand hier gaat er ook maar ene moeite voor doen om er nog eens op in te gaan.

Alleen de naam al.
''AE911truth.org''

Aangezien jij niet stopt met die schijt te posten stop ik wel met je te commenten.
Succes met de truth apollo.

haha apollo snap niet wrm jij zoveel moeite doet. dbb is een en al getroll en gezeik man zou als ik jouw was gwn kappen

Het gaat niet om moeite beste man. Ik vind het gewoon een drama dat men tegenwoordig niet voorzichzelf naar de feiten kan kijken. En zoals je ziet als er bewijs wordt getoond wordt erom heen gedraaid en gaan ze je met wat anders bashen. Maargoed je hebt misschien gelijk.

"After reports of repeated initial denials,[106] in 2004, Osama bin Laden claimed responsibility for the September 11, 2001 attacks on the United States.[107][108][109]"

"The Federal Bureau of Investigation has stated that classified[114] evidence linking Al-Qaeda and bin Laden to the attacks of September 11 is clear and irrefutable.[115]"

Lees bijv. dit artikel: http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/08/27/AR2006082700687.html

auw...

:headbang: Zelfs zonder er op in te gaan loop je dus gewoon tegen een muur op.

ik ga maar eens de voortuin water geven en ondertussen nadenken wie erachter kan zitten dat mn kwark gister niet meer goed was terwijl de datum aangaf van wel:mad:

Fout. Weleens dat programma van Gerard Spong gekeken?
Bin Laden heeft gezegd dat hij die aanvallen geprezen heeft. En is destijds ook met de vertaling geknoeid.

Nee je dondert een berg kak iedere keer neer en je hebt je antwoord allang gekregen. Die shit is al tig miljard keer ontkrachtigd en niemand hier gaat er ook maar ene moeite voor doen om er nog eens op in te gaan.

Nee ik donder niks. Ik post bewijs. Je zegt dat er MILJARD KEER ONTKRACHT IS. Maar het probleem in jou zin is. Dat het helemaal niet zo is. Er is inderdaad door de 911 comission in de eerste jaren gezegd dat het door vuur kwam. Daarna werd men geconfronteerd met bewijs van explosief materiaal en dat het onmogelijk is om een gebouw binnen 6 seconden neer te krijgen. Daarna kwamen ze met qoutes '' We don't have explanation why WTC7 felt down ''.

Of in die zin.

Terug
Naar boven