Fitness Seller

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

al die mensen die er meer achter zoeken en echt denken dat dit faked zou worden zijn echt teringachterlijk :D

3 dagen geleden was niemand bezig met osama en wat was er toen anders in de wereld ... nix ... just waiting for the next

Waarom ben je t*ring achterlijk als je iets erachter zoekt? Mensen waren die tijd ook zo zwart gemaakt toen ze vragen hadden ocer het tonkin incident. Gek waren ze! Maar nu komt de overheid met het verhaal dat het nooit gebeurd was en al die sheeples geen comments meer.

Ja het Tonkin incident is ook echt vergelijkbaar natuurlijk. Het is je misschien ontgaan maar dat was aan de andere kant van de wereld en daar viel makkelijk iets te verdonkeremanen. In New York had je te maken met tienduizenden, zo niet honderdduizenden getuigen. Van die tienduizenden claimen er een stuk of 50 (of zelfs nog minder) malloten dat ze iets hebben opgemerkt dat anderen niet hebben gezien of gehoord.

t*ring achterlijk inderdaad.

Ja dus wat ik zeggen wil is dat amerika vaker met false flag heeft gewerkt ken je operations northwood nog? Dat ze bij cuba hun eigen boten wouden opblazen en de cubanen de schuld geven? Ja precies waren dat ook complot denkers?

Nu komt het hele rijtje hoor jongens, Northwood is inmiddels ook al geweest. Heb je nog meer tig keer herkauwde argumenten of blijft het bij het standaardriedeltje van de ware alufolie verzamelaar?

Is Pearl Harbor al langs geweest want volgens mij is dat ook gepleegd door de elite!
En tegen de Titanic hebben ze een ijsberg gestuurd, dat is ook allang bekend.

Prachtig topic :roflol:

Go EricR! :D

lol al die zogenaamde complotten, tuurlijk verbergen regeringen wel eens wat puur voor eigenbelang of zelfs voor het volk maar al zulk complotten zijn gewoon te ver gezocht

osama bin laden had zijn twitter locatie nog aanstaan, daardoor hadden ze hem gevonden :D

Nu komt het hele rijtje hoor jongens, Northwood is inmiddels ook al geweest. Heb je nog meer tig keer herkauwde argumenten of blijft het bij het standaardriedeltje van de ware alufolie verzamelaar?

Ja je zegt wel telkens komt er weer een nieuwe bij. Maar het feit is dat Amerika gewoon een laf land is.

En ik ontken niet dat er geen vliegtuigen de WTC torens in zijn gevlogen alleen zeg ik dat Amerikanen een handje mee hebben geholpen om staal smeltend spul erin te fl*kkeren wat ijzer doet smelten zoals NANO thermite wat ook gevonden is in het WTC overschot. Waarom ga je daar niet op in en begin je telkens het verhaal te ontlopen en te verdraaien? Als er explosief stof is gevonden wat een grot terrorist niet aan kan komen en dat door een heel architecten team is onderzocht en een presentatie van gegeven. Is dat niet bewijs? Waarom ga je daar niet op in en begin je laf iemand voor complot freak te maken? Sinds wanneer is het geen bewijs meer?

Is Pearl Harbor al langs geweest want volgens mij is dat ook gepleegd door de elite!
En tegen de Titanic hebben ze een ijsberg gestuurd, dat is ook allang bekend.

Ja ga lekker sarcastisch doen. Laat zien hoe laag IQ jij werkelijk hebt en dat je geen ene donder onderzocht hebt of de moeite genomen hebt. Ga lekker geloven dat de wereld door reptilians wordt overgenomen.

En voor de genen die beginnen met COMPLOT ik heb het over feiten hier ga daar eens op in ipv van als een laffe hond weer op complot theorie te gooien. Er zijn mensen in de senaat zelfs die een nieuw onderzoek hebben willen starten alleen hen werd de mond gesnoert.

Laatst bewerkt:
Ja je zegt wel telkens komt er weer een nieuwe bij. Maar het feit is dat Amerika gewoon een laf land is.

En ik ontken niet dat er geen vliegtuigen de WTC torens in zijn gevlogen alleen zeg ik dat Amerikanen een handje mee hebben geholpen om staal smeltend spul erin te fl*kkeren wat ijzer doet smelten zoals NANO thermite wat ook gevonden is in het WTC overschot. Waarom ga je daar niet op in en begin je telkens het verhaal te ontlopen en te verdraaien? Als er explosief stof is gevonden wat een grot terrorist niet aan kan komen en dat door een heel architecten team is onderzocht en een presentatie van gegeven. Is dat niet bewijs? Waarom ga je daar niet op in en begin je laf iemand voor complot freak te maken? Sinds wanneer is het geen bewijs meer?

Ja ga lekker sarcastisch doen. Laat zien hoe laag IQ jij werkelijk hebt en dat je geen ene donder onderzocht hebt of de moeite genomen hebt. Ga lekker geloven dat de wereld door reptilians wordt overgenomen.
2 pac is niet dood!! Hij is springlevend!! Geloof niet wat de media zegt het is fake! Fake zeg ik je!!

Weet je, ik heb helemaal geen zin om in te gaan op die wazige complotverhaaltjes. Been there, done that. Voor je het weet zit je midden in een discussie met een paar halve garen waarin je een berg verbale diarree over je heen krijgt waar de honden geen brood van lusten. Als je het ene punt hebt ontkracht volgen er wel weer 100 andere punten die ook voor de miljardste keer ontkracht moeten worden. Nee in dit geval is de boel trollen de enige juiste keuze.

Politici kunnen nog geen regeringsonderhandelingen discreet houden, laat staan een heel complot op poten zetten en er nooit wat over lossen. Er is altijd wel iemand die gaat praten, dus het is gedoemd om te falen en niemand zou het risico nemen.

Als je met gekke theorieën komt moet je eerst bewijsmateriaal hebben, en dan heb ik het niet over wat amateuristische commentaar op videobeelden.

Politici kunnen nog geen regeringsonderhandelingen discreet houden, laat staan een heel complot op poten zetten en er nooit wat over lossen. Er is altijd wel iemand die gaat praten, dus het is gedoemd om te falen en niemand zou het risico nemen.

Als je met gekke theorieën komt moet je eerst bewijsmateriaal hebben, en dan heb ik het niet over wat amateuristische commentaar op videobeelden.

Als je het dan toch over bewijsmateriaal hebt , de reden dat Bin Laden op de FBI site niet stond gelinkt met 9/11 was omdat ze geen harde bewijzen hadden. Toch wordt ie overal gelinkt ermee.

ik hoor net op het nieuws dat het hele huis is nagebouwd in de USA om op te oefenen haha

baas

Tuurlijk joh gooi het maar weer op comot theorie dat gesmolten staal dat nano thermiet bevat is zeker ook conspiracy. Types zoals jij zorgen er altijd voor dat er oorlogen komen omdat ze te schijterig zijb om hun bek open te trekken en critische vragen te stellen. Jammer dat ik nu alleen mijn mob bij me heb.

Beter lees je eens wat Eckhart Tolle knaap, je ego voelt zich gewoon bedreigd.

Als je het dan toch over bewijsmateriaal hebt , de reden dat Bin Laden op de FBI site niet stond gelinkt met 9/11 was omdat ze geen harde bewijzen hadden. Toch wordt ie overal gelinkt ermee.

Je moet niet zoveel conspiracy sites lezen, hij stond op de lijst en er is wel degelijk bewijsmateriaal dat hem linkt met 9/11.

Terug
Naar boven