- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu komt het hele rijtje hoor jongens, Northwood is inmiddels ook al geweest. Heb je nog meer tig keer herkauwde argumenten of blijft het bij het standaardriedeltje van de ware alufolie verzamelaar?
Is Pearl Harbor al langs geweest want volgens mij is dat ook gepleegd door de elite!
En tegen de Titanic hebben ze een ijsberg gestuurd, dat is ook allang bekend.
2 pac is niet dood!! Hij is springlevend!! Geloof niet wat de media zegt het is fake! Fake zeg ik je!!Ja je zegt wel telkens komt er weer een nieuwe bij. Maar het feit is dat Amerika gewoon een laf land is.
En ik ontken niet dat er geen vliegtuigen de WTC torens in zijn gevlogen alleen zeg ik dat Amerikanen een handje mee hebben geholpen om staal smeltend spul erin te fl*kkeren wat ijzer doet smelten zoals NANO thermite wat ook gevonden is in het WTC overschot. Waarom ga je daar niet op in en begin je telkens het verhaal te ontlopen en te verdraaien? Als er explosief stof is gevonden wat een grot terrorist niet aan kan komen en dat door een heel architecten team is onderzocht en een presentatie van gegeven. Is dat niet bewijs? Waarom ga je daar niet op in en begin je laf iemand voor complot freak te maken? Sinds wanneer is het geen bewijs meer?
Ja ga lekker sarcastisch doen. Laat zien hoe laag IQ jij werkelijk hebt en dat je geen ene donder onderzocht hebt of de moeite genomen hebt. Ga lekker geloven dat de wereld door reptilians wordt overgenomen.
Politici kunnen nog geen regeringsonderhandelingen discreet houden, laat staan een heel complot op poten zetten en er nooit wat over lossen. Er is altijd wel iemand die gaat praten, dus het is gedoemd om te falen en niemand zou het risico nemen.
Als je met gekke theorieën komt moet je eerst bewijsmateriaal hebben, en dan heb ik het niet over wat amateuristische commentaar op videobeelden.
ik hoor net op het nieuws dat het hele huis is nagebouwd in de USA om op te oefenen haha
baas

Tuurlijk joh gooi het maar weer op comot theorie dat gesmolten staal dat nano thermiet bevat is zeker ook conspiracy. Types zoals jij zorgen er altijd voor dat er oorlogen komen omdat ze te schijterig zijb om hun bek open te trekken en critische vragen te stellen. Jammer dat ik nu alleen mijn mob bij me heb.
Beter lees je eens wat Eckhart Tolle knaap, je ego voelt zich gewoon bedreigd.
Ik vrees dat het bij Tolle juist is misgegaan.Als je het dan toch over bewijsmateriaal hebt , de reden dat Bin Laden op de FBI site niet stond gelinkt met 9/11 was omdat ze geen harde bewijzen hadden. Toch wordt ie overal gelinkt ermee.