MuscleMeat

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

kan me overigens niet voorstellen dat ze hem gewoon doodgeschoten hebben en daarna in zee gegooid.

ik vind het ook redelijk dom, dat ze hem doodschieten is al iets, maar hem dan nog in zee gooien is nog meer een belediging voor die radicale moslims.

ik vind het ook redelijk dom, dat ze hem doodschieten is al iets, maar hem dan nog in zee gooien is nog meer een belediging voor die radicale moslims.

Denk je dat er een land is dat wilt dat Osama op haar grondgebied wordt begraven?

Begraaf het dan ergens in de grond daar ofzo, zo snel zal dat wel niet teruggevonden worden.

Wat is 'daar ofzo'? Pakistan? Ik weet niet of je het doorhad maar het was een geheime operatie dat snel moest gebeuren voordat de commandos ontdekt werden door de Pakistaanse diensten. Maar goed het lijkt me sterk dat zij daar niks vanaf wisten.

Wat is 'daar ofzo'? Pakistan? Ik weet niet of je het doorhad maar het was een geheime operatie dat snel moest gebeuren voordat de commandos ontdekt werden door de Pakistaanse diensten. Maar goed het lijkt me sterk dat zij daar niks vanaf wisten.

Ja pakistan, als ze hem ook snel begraven op een afgelegen plek, of ergens dan ook waar het niet opvalt is het toch beter. Moslims hebben toch de traditie hun doden zo snel mogelijk in de grond te begraven dacht ik.

Obama wilt geen foto's releasen.

Ik heb weer smakelijk gelachen om MisterApollo. :roflol:

Nou, dan geven ze toch een foto van voordat ze hem een bullet door het hoofd knalden? Neem aan dat in de split second voordat het schot werd gelost er nog wel een levende Osama te zien moet zijn op de helmet cam beelden.

http://www.guardian.co.uk/world/gal...mpound?intcmp=239#/?picture=374256178&index=6

Zou bin laden er nu echt erger uitzien dan personen in bovenstaande link ?
Lijkt me sterk. En dat zijn foto woede op zou roepen. Come on, zelfs binnen die wereld zijn ze hem al aan het vergeten waarschijnlijk. En waarom hebben ze de ophanging van saddam dan wel uitgezonden vraag je je dan af.. Ik blijf het vreemd vinden. Hopelijk harkt wikileaks de fotootjes nog binnen.

Laatst bewerkt:
Als hij een kogel door zijn kop kreeg van een korte afstand (wat wss zo was want het was een vuurgevecht binnen) dan ziet hij er waarschijnlijk een stuk erger uit.

Waarschijnlijk is ie gewoon geexecuteerd ofzo. En willen ze daarom niet die foto's releasen.

OF ze hebben de soap Ben laden gestart en willen het ook beeindigen.

Zo kan het ook toch?

Snap sowieso niet waarom iemand een foto wilt zien, hele heiso ook in de media daarrover. Echt belachelijk.

Snap sowieso niet waarom iemand een foto wilt zien, hele heiso ook in de media daarrover. Echt belachelijk.

Kunnen de T-shirtmakers weer een nieuw icoon verzinnen, de Che-shirts liepen niet meer zo goed. Veel stoerder om als baardmans te lopen met een shirt waar Osama er op staat met uitpuilende stukjes hersen.

Wat is dat met die heli wrakstukken daar dan? Was er een heli van de Amerikanen daar neergestort ofzo? ;p

Wat is dat met die heli wrakstukken daar dan? Was er een heli van de Amerikanen daar neergestort ofzo? ;p

Nee die hing daar al een tijdje, soort van speeltuig voor de echte moslimfundi's. Spelen ze Black Hawk Down na en zo. (het nieuws nog een beetje gevolgd de laatste dagen?).

Kunnen de T-shirtmakers weer een nieuw icoon verzinnen, de Che-shirts liepen niet meer zo goed. Veel stoerder om als baardmans te lopen met een shirt waar Osama er op staat met uitpuilende stukjes hersen.

Nee die hing daar al een tijdje, soort van speeltuig voor de echte moslimfundi's. Spelen ze Black Hawk Down na en zo. (het nieuws nog een beetje gevolgd de laatste dagen?).
:roflol::roflol:

Niet echt omtrent dit. Vind het allemaal niet erg boeiend om eerlijk te zijn.

Terug
Naar boven