- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste keer dat ik het nieuws hoorde was het wel boeiend inderdaad. Nu paar dagen later is het niet erg boeiend allemaal meer nee.Nee valt wel mee inderdaad, de meest gezochte terrorist van de laatste 15 jaar wordt geliquideerd. Er zijn wel boeiender zaken op dit moment toch?
Snap sowieso niet waarom iemand een foto wilt zien, hele heiso ook in de media daarrover. Echt belachelijk.

Ik las net toevallig een artikel in de Pers over Osama en een stukje van Alex Jones: ''Osama is al in 2002 gestorven aan nierfalen en is ingevroren door de overheid, nu is hij ontdooit en doen ze alsof hij nu pas gestorven is.''Nee is aan het chillen met Tupac, Biggie en Elvis in een klein dorpje in de staat Omaha. Witness protection program en zo.
Kan ook zijn dat hij op dit moment met Nemo en Jaws aan het keuvelen is.
JONGENS, IK HEB HET.
osama is 54 jaar
5 + 4 = 9
we leven in het jaar 2011
9/11
Coincidence I think not.

2011 - 1945 = 66
zo ken ik dr ook nog wel een..
1 mei 1945 Hitler's dood werd bevestigd door goebels
1 mei 2011 Bin Laden's dood werd bevestigd door obama
.
zo ken ik dr ook nog wel een..
1 mei 1945 Hitler's dood werd bevestigd door goebels
1 mei 2011 Bin Laden's dood werd bevestigd door obama
.

JONGENS, IK HEB HET.
osama is 54 jaar
5 + 4 = 9
we leven in het jaar 2011
9/11
Coincidence I think not.

Precies! Vergeet niet: 2011 - 2 + 3 = ook 2012
2011 - 1945 = 66
Mei is de vijfde maand van het jaar, en het werd bevestigd op de eerste -> 5 + 1 = 6
666
Schijnt dat Hitler ook nog leeft, oudste man ter wereld. Heb je daar ooit een foto van gezien dan?
Gelet op de foto's van de andere 'slachtoffers' zal er niet te zuinig zijn omgesprongen zijn met kogels en Osama kan er wel eens aardig verrot hebben uitgezien na die kogelregen.
Als die kerel nog leeft is het niet al te lastig om even een shotje te laten uploaden op Jihad-book of welke site die gasten ook gebruiken voor hun media.
Nee is aan het chillen met Tupac, Biggie en Elvis in een klein dorpje in de staat Omaha. Witness protection program en zo.
Kan ook zijn dat hij op dit moment met Nemo en Jaws aan het keuvelen is.