MuscleMeat

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Is die vent nu dood ofwa?

Nee valt wel mee inderdaad, de meest gezochte terrorist van de laatste 15 jaar wordt geliquideerd. Er zijn wel boeiender zaken op dit moment toch?
Eerste keer dat ik het nieuws hoorde was het wel boeiend inderdaad. Nu paar dagen later is het niet erg boeiend allemaal meer nee.

Daarom ook de vraag naar die wrakstukken aangezien ik het verder niet gevolgd had.

Nee is aan het chillen met Tupac, Biggie en Elvis in een klein dorpje in de staat Omaha. Witness protection program en zo.

Kan ook zijn dat hij op dit moment met Nemo en Jaws aan het keuvelen is.
Ik las net toevallig een artikel in de Pers over Osama en een stukje van Alex Jones: ''Osama is al in 2002 gestorven aan nierfalen en is ingevroren door de overheid, nu is hij ontdooit en doen ze alsof hij nu pas gestorven is.''

Shit just got real.

Schijnt dat Hitler ook nog leeft, oudste man ter wereld. Heb je daar ooit een foto van gezien dan?

Gelet op de foto's van de andere 'slachtoffers' zal er niet te zuinig zijn omgesprongen zijn met kogels en Osama kan er wel eens aardig verrot hebben uitgezien na die kogelregen.

Als die kerel nog leeft is het niet al te lastig om even een shotje te laten uploaden op Jihad-book of welke site die gasten ook gebruiken voor hun media.

JONGENS, IK HEB HET.

osama is 54 jaar
5 + 4 = 9
we leven in het jaar 2011

9/11

Coincidence I think not.

Laatst bewerkt:
:haha::roflol:

zo ken ik dr ook nog wel een..

1 mei 1945 Hitler's dood werd bevestigd door goebels

1 mei 2011 Bin Laden's dood werd bevestigd door obama

.
2011 - 1945 = 66

Mei is de vijfde maand van het jaar, en het werd bevestigd op de eerste -> 5 + 1 = 6

666

:haha::roflol:

zo ken ik dr ook nog wel een..

1 mei 1945 Hitler's dood werd bevestigd door goebels

1 mei 2011 Bin Laden's dood werd bevestigd door obama

.

Nu valt het kwartje. Hitler heeft zich dmv plastische chirurgie laten ombouwen in Bin Laden. Toen na 9/11 hebben ze hem niet meer gezien, omdat ie zich om heeft laten bouwen in Obama. Daarom hebben we zn geboortecertificaat nog niet gezien natuurlijk. Komt nog veel shit met hem aan de macht. :(

Hij heeft zijn geboortecertificaat wel laten zien, onlangs nog op een diner.

Dus satan zit achter al die shit he

Schijnt dat Hitler ook nog leeft, oudste man ter wereld. Heb je daar ooit een foto van gezien dan?

Gelet op de foto's van de andere 'slachtoffers' zal er niet te zuinig zijn omgesprongen zijn met kogels en Osama kan er wel eens aardig verrot hebben uitgezien na die kogelregen.

Als die kerel nog leeft is het niet al te lastig om even een shotje te laten uploaden op Jihad-book of welke site die gasten ook gebruiken voor hun media.

Hunt for Hitler is een mooie docu wat dat betreft. Russen hebben ook onnodig lang info achter gehouden in dat geval. Uiteindelijk komt de ware toedracht wel boven. Dat zal met die foto's en eventueel helmet beelden niet anders zijn, aangezien ze naar moeten geloven al op 200 computers staan.

Ik vond de foto's van de overige neergeschoten mensen in het huis nog wel meevallen. Daarnaast lijken navyseals mij geen triggerhappy personen die letterlijk zijn kop er af hebben willen schieten.

Het argument dat Al quida opeens nog pissiger zou worden als ze de foto zien van een dode bin laden lijkt me niet heel sterk. Het zijn mannen die er zelf niet voor terugdeinzen om iemand de kop er af te hakken en beeldmateriaal van hun daden te verspreiden.

We zullen het zien of ze nog opduiken. Ik geef het een redelijke kans.

Kun je op wachten dat het uitlekt als al zoveel mensen het hebben gezien...
Elke krant betaald $$$$$$ voor die foto's

Beter dat ze het zelf vrijlaten, dan later voor schut te staan als het gelekt word...

Gelet op Wikileaks zullen die foto's op den duur ook wel uitlekken maar dan is de storm al gaan liggen natuurlijk.

Al-Qaida heeft er alle belang bij om de USA voor lul te zetten mocht Osama Bin-Laden nog leven maar lijkt me wel duidelijk dat ze niks in handen hebben om de USA voor lul te zetten.

Het zou ook wel vreemd zijn dat er wel meerdere familieleden van Osama in dat huis aanwezig waren terwijl de belangrijkste figuur elders vertoeft. Dan heb je al die afscherming ook niet nodig, de kinderen en vrouw van Osama worden volgens mij niet gezocht.

Nee is aan het chillen met Tupac, Biggie en Elvis in een klein dorpje in de staat Omaha. Witness protection program en zo.

Kan ook zijn dat hij op dit moment met Nemo en Jaws aan het keuvelen is.

Ik hoorde net dat michael jackson een optreden ging houde in omaha.

Terug
Naar boven