Fitness Seller

Ostarine

Bezoekers in dit topic

Gary$$

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2022
Berichten
57
Waardering
17
Lengte
1m93
Massa
118kg
Vetpercentage
25%
Ik ben zonet begonnen met Ostarine. Net 1 week bezig. Neem 10 mg sublingual omdat me verteld is dat het dan niet 2x door de lever gaat. Ook heb ik gelezen das t sublingual 3 tot 10x beter geabsorbeerd wordt dan oral.
Ik merk een zeer goede pomp, maar heb ook hoofdpijn en brainfog.
Advies? Stoppen of is dit normaal?
Ik heb geen zin in pct, dus ik dacht aan 5 weken cyclus
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Als je toch niets doet met goed bedoeld advies.... Waarom blijf je dan vragen stellen hier ?
 
Als je toch niets doet met goed bedoeld advies.... Waarom blijf je dan vragen stellen hier ?
Dat was dus ook precies wat ik dacht... Hij luistert toch nergens naar dus waarom ook nog maar 1 vraag beantwoorden over z'n zoveelste SARM vraag.
 
Als je toch niets doet met goed bedoeld advies.... Waarom blijf je dan vragen stellen hier ?
Overal online kun je reviews lezen dat Ostarine mild is en uitermate geschikt is voor cutten. Ik dacht let's give it a shot..
 
Overal online kun je reviews lezen dat Ostarine mild is en uitermate geschikt is voor cutten. Ik dacht let's give it a shot..
Overal online zeggen ze ook dat SARMs amper tot niet je Testosteron onderdrukken... Vergelijkbaar zijn met normale Steroïden, zonder alle vervelende bijwerkingen van normale Steroïden. De hoeveelheid kwats online over SARMs is absurd. Die dingen worden zo belachelijk de hemel in geprezen als je ernaar gaat Googlen, maar onder de streep is het allemaal lang niet zo geweldig.
 
Overal online kun je reviews lezen dat Ostarine mild is en uitermate geschikt is voor cutten. Ik dacht let's give it a shot..
Kun je daar dan niet vragen of je klachten osta gerelateerd zijn ?
Misschien is het over of ondergedoseerd.
Of googelen op hoofdpijn en brainfog.
 
Ik ben zonet begonnen met Ostarine. Net 1 week bezig. Neem 10 mg sublingual omdat me verteld is dat het dan niet 2x door de lever gaat. Ook heb ik gelezen das t sublingual 3 tot 10x beter geabsorbeerd wordt dan oral.
Ik merk een zeer goede pomp, maar heb ook hoofdpijn en brainfog.
Advies? Stoppen of is dit normaal?
Ik heb geen zin in pct, dus ik dacht aan 5 weken cyclus
laat na kuur je bloedwaarden checken en doe zo nodig pct
 
Waar kun je dat laten doen zonder huisarts verwijzing
Heb je ondertussen ook al 100x gevraagd....

Zou zelf 8 weken pakken. Zou ook van te voren een bloedonderzoek doen via bloedwaardentest, dan weet je je begin waardes van een hoop dingen en dan kun je, mocht je achteraf last krijgen/houden van bepaalde dingen, altijd een tweede bloedonderzoek laten doen en dan weet je wat er anders is dan "normaal".
Ik vind het spul zelf de moeite absoluut niet waard, maar ondertussen na al je posts ben je toch alleen maar op zoek naar shortcuts en magic pills, dus ik ga het niet eens meer proberen...

 
Waar kun je dat laten doen zonder huisarts verwijzing
Geen idee, ik zou het ook moeten googlen. Je kunt ook de volgende kruiden eerst proberen, maar als je waardes fckd zijn moet je wel pct doen!
Anders na kuur:
-tongkat ali
-ashwaganda
-turkesterone
-rhodiola rosea
-mucuna pruriens
 
Geen idee, ik zou het ook moeten googlen. Je kunt ook de volgende kruiden eerst proberen, maar als je waardes fckd zijn moet je wel pct doen!
Anders na kuur:
-tongkat ali
-ashwaganda
-turkesterone
-rhodiola rosea
-mucuna pruriens
Bestaat uberhaupt de kans dat de waardes fokked zijn als je maar 4 weken Osta neemt @10mg?
 
Dat was dus ook precies wat ik dacht... Hij luistert toch nergens naar dus waarom ook nog maar 1 vraag beantwoorden over z'n zoveelste SARM vraag.
Ik luister naar iedereen maar doe niet altijd wat iedereen zegt😆
 
Bestaat uberhaupt de kans dat de waardes fokked zijn als je maar 4 weken Osta neemt @10mg?
Door jou vet% is jou eigen testosteron toch al gecrasht, dus wat maakt het uit. Dubbel crashen bestaat niet zover ik weet.
 
10mg is nog niet eens veel voor iemand van 118kg. Maar zoals in al je andere topics al is gezegd, maar doe je geen xxck mee. Lijkt me hier ook alle berichtgeving voor Jan ++l te zijn.
 
10mg is nog niet eens veel voor iemand van 118kg. Maar zoals in al je andere topics al is gezegd, maar doe je geen xxck mee. Lijkt me hier ook alle berichtgeving voor Jan ++l te zijn.
 
Niet helemaal, ik ben er inmiddels mee gestopt. Ik werd er stront ziek van. Ik ben dus niet zo eigenwijs dat ik dit niet post..🤣
 
Back
Naar boven