MuscleMeat

'Oud-imam' doodgestoken in Rotterdam

Waar lees jij dat de dader van zelfde afkomst is dan?

omdat het altijd logisch is dat een steekpartij veroorzaakt is door iemand van een andere afkomst dan de Nederlandse.

Pak de statistieken er maar bij, ik weet het zeker.

Laatst bewerkt:
Ja T, dat had je nu toch wel moeten weten :D

Jammer dat we het allemaal eens zijn hier. Spiertje bleek van grote waarde. :D

wat triest dat een man die zo sterk in zijn geloof stond en waarschijnlijk ook wat heeft betekent voor zijn geloof, niet eens meer wordt gerespecteerd onder zijn eigen volk.

Weer een aantal 'geniale' reply's hier van sommige mensen...

omdat het altijd logisch is dat een steekpartij veroorzaakt is door iemand van een andere afkomst dan de Nederlandse.

Pak de statistieken er maar bij, ik weet het zeker.
Ik zie geen motief om een imam neer te steken als je van dezelfde afkomst bent. Kan ook een skin zijn?

Hmm hoe waren de reacties toen er 2 skinheads in elkaar werden geslagen ook alweer? Vergelijk dat met de reacties wanneer een imam doodgestoken wordt en je weet al genoeg over de gemiddelde dbb'er.

Hmm hoe waren de reacties toen er 2 skinheads in elkaar werden geslagen ook alweer? Vergelijk dat met de reacties wanneer een imam doodgestoken wordt en je weet al genoeg over de gemiddelde dbb'er.

Die skinheads werden in elkaar geslagen door die mocro's omdat ze kaal waren. Die imam werd waarschijnlijk neer gestoken door problemen in de relationele sfeer. Zie je het verschil niet dan?

Het is allebei niet goed te keuren. Maar jouw reactie duidt toch wel een beetje op een Calimero-syndroom....

Die skinheads werden in elkaar geslagen door die mocro's omdat ze kaal waren. Die imam werd waarschijnlijk neer gestoken door problemen in de relationele sfeer. Zie je het verschil niet dan?

Het is allebei niet goed te keuren. Maar jouw reactie duidt toch wel een beetje op een Calimero-syndroom....

Je twee conclusies verschillen wel een beetje, van beide acties is geen aanleiding bekend namelijk ;). Feit blijft dat de skinheads "slechts" in elkaar werden geslagen en deze oud-imam doodgestoken. Vind je het verschil in reacties dan niet opmerkelijk (retorische vraag)?

Niveau van de reacties is weer lekker hoog.

Blij zijn, omdat iemand dood is die van een anders ras is. Volwassen !!

• Topic Starter Topic Starter

Uhm... jouw manier van posten zegt mijns inziens ook genoeg over jou. Van hetzelfde laken een pak, je weet tog. :)

Die vent zal misschien niet voor niets neergeprikt zijn, ik keur het niet goed, maar wie weet wat hij gedaan heb, misschien heeft hij het dochtertje van de dader wel betast weet jij veel.

Het is "leuk" om op deze manier hier over te posten, totdat het iemand uit je buurt overkomt...

ik vind dat we crack moeten introduceren in de moslim gemeenschap

''waarschijnlijk'' ...je weet niet eens waarvoor en je hebt al een conclusie klaar staan ..schaam je je niet.:o

Who gives a ****..

''waarschijnlijk'' ...je weet niet eens waarvoor en je hebt al een conclusie klaar staan ..schaam je je niet.:o

Nee waarvoor? Ik keur het allebei af en het zou ook allebei gepast gestraft moeten worden. Ik haalde mijn info niet alleen van dit stukje hier op DBB maar ook van Marokkoe.nl. Daar stond dat het te maken had met eer....

Verder was het niet moeilijk in te schatten dat de dader geen Nederlander is. Wat denk je wat voor rellen er ontstaan waren als een Nederlander een oud-imam vermoord zou hebben ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven