XXL Nutrition

Ouders :@~!!

CS 123

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben echt pissed :P van mijn ouders mag ik maar 1 x in de week gaan fitnissen terwijl 2 x maar 2 euro duurder is :S:mad: echt seikers zijn het ze zeggen jaa je hebt het veels te druk met alles het is gewoon teveel. Sorry moest het ff kwijt hoe doen jullie dat???, met jullie ouders. Maarja ik krijg na heel heel veel zeuren toch eindelijk dumbbells ik hoop dat ik daar een goede basis in kan leggen zodat ik over 1,5 jaar als ik 16 ben :D Want dan neem ik een dik vet abonnement op de sportschool!

dan moet je maar een paar andere hobby's aan de kant schuiven.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het hem juist dat kan dus niet ik doe met piano jongtalentenklas noord-nederland en dat is waarschijnlijk mijn toekomst moelijk op te geven. Tennis speel ik op 5-5 aardig niveau ook moelijk op te geven. Ik weet het keuzes maken maar ik heb gewoon 2x in de week aan tijd !! Daarom ben ik zo boos :P

5-5? stop met dubbelspel, enkelspel is veul leuker. 2 avondjes tennis per week is op dat niveau genoeg. pianospelen kan je elk moment van de dag doen. dan heb je gerust nog wel tijd om 2 keer per week naar de gym te gaan. ik hoop wel voor dat het dicht bij huis is. als je niet teveel huiswerk hebt is dit makkelijk te doen.

Whahah het zit me niet mee heb bakken huiswerk vwo. Maar tennis is leuk maar dat blijf ik zeker doen maar ik wil op ten duur mischien wel gaan bb en zoiezo ik ben 25 kilo afgevallen en ik wil heel graag nog wat gespierder worden op mijn buik dat is nodig ;)

je speelt piano. ( leuk heb het zelf ook 7 jaar gedaan op jou leeftijd ) en je doet tennis. BB past daarbij niet in het straatje zo graag je ook wilt. BB is een way of life en kost veel tijd en energie

Hard om te horen !!! maar ik zeg ook over 2 jaar kijk ik moet het ook uit mijn hoofd zetten maar gespierd worden :D zit er hopelijk wel bij?

voor 1000 euro kan je een mooie homeg-gym bouwen. drie keer per week 45 minuten full-body.

Hhahaha geen probleem het komt eraan maar ik ben pas 14 dus 1000 euro zouik moeten stelen xD

Hhahaha geen probleem het komt eraan maar ik ben pas 14 dus 1000 euro zouik moeten stelen xD

Doe gewoon j/k

Maar als je het echt wilt, mag het in verloop van tijd denk ik van je ouders wel als ze zien dat je er gedreven in bent en het echt wilt. Druk zal je het wel krijgen, dat is je eigen keuzen.

Doe gewoon j/k

Maar als je het echt wilt, mag het in verloop van tijd denk ik van je ouders wel als ze zien dat je er gedreven in bent en het echt wilt. Druk zal je het wel krijgen, dat is je eigen keuzen.

Ik hoop het maar denk je dat echt ? Ze waren heel duidelijk NEE ! xD

Ik ben echt pissed :P van mijn ouders mag ik maar 1 x in de week gaan fitnissen terwijl 2 x maar 2 euro duurder is :S:mad: echt seikers zijn het ze zeggen jaa je hebt het veels te druk met alles het is gewoon teveel. Sorry moest het ff kwijt hoe doen jullie dat???, met jullie ouders. Maarja ik krijg na heel heel veel zeuren toch eindelijk dumbbells ik hoop dat ik daar een goede basis in kan leggen zodat ik over 1,5 jaar als ik 16 ben :D Want dan neem ik een dik vet abonnement op de sportschool!
Wellicht hebben ze het beste met je voor kerel, het gaat ze denk ik niet om die 2 euro maar om het princiepe. Wees blij dat je mag trainen van ze die luxe had ik vroeger niet. Geniet van wat je hebt en probeer niet het onderste uit de kan te krijgen. Nog even dan kan je zelf beslissen wat je doet maar zolang je nog thuis bent moet je jezelf gewoon aanpasssen.

Kijk daar heb ik wat aan ik heb er even over na gedacht en eingenlijk heb je wel gelijk ;)

Danku ;) Krijg jij ook een protie karma van mij ;)

Whahah aan je spieren te zien ben je ook niet bepaald in lichaamelijk oude conditie ;)

Ik heb zelf een jaar fulltime getennist en speelde ook veel muziek. Ik begon met fitness om blessures te voorkomen, maar ik ging dat teveel doen. Je moet niet teveel willen doen op zo'n jonge leeftijd, geniet ook eens even lekker van je jeugd. En inderdaad wat hierboven al werd gezegt, als je wat ouder bent kun je ook zelf beslissen wat je wilt. 16 is echt niet te laat om te beginnen met bodybuilden:P

Ik hoop het maar denk je dat echt ? Ze waren heel duidelijk NEE ! xD

Ja denk het echt.
Iig bij mijn ouders is duidelijk verschil te zien over hun denkwijze over wat ik doe. Ik ben gezond gaan eten enz. Ben ook rustiger geworden :D!

Terug
Naar boven