Fitness Seller

Ouders :@~!!

Stel voor dat je het 2x per week doet en als je school er onder leid dat je dan ermee stopt.
Waarschijnlijk vinden je ouders je een schattig mannetje nu en zijn ze bang dat je een breed beest gaat worden.

Whahah het zit me niet mee heb bakken huiswerk vwo. Maar tennis is leuk maar dat blijf ik zeker doen maar ik wil op ten duur mischien wel gaan bb en zoiezo ik ben 25 kilo afgevallen en ik wil heel graag nog wat gespierder worden op mijn buik dat is nodig ;)

Sure buddy, in de 2e of 3e van het VWO bakken huiswerk.

Ik heb zelf een jaar fulltime getennist en speelde ook veel muziek. Ik begon met fitness om blessures te voorkomen, maar ik ging dat teveel doen. Je moet niet teveel willen doen op zo'n jonge leeftijd, geniet ook eens even lekker van je jeugd. En inderdaad wat hierboven al werd gezegt, als je wat ouder bent kun je ook zelf beslissen wat je wilt. 16 is echt niet te laat om te beginnen met bodybuilden:P

18 jaar. De mooiste tijd moet nog komen.:D

Jup ken het vwo drukdrukdruk...maar geloof ben nu eerstejaars uni en vond vwo ook drukdrukdruk...nouw hier op de uni is hetzelfde!
Vervelende ouders ken ik ook, die hebben liever dat je meer tijd aan je school besteed ongeacht wat, zelfs uitgaan gaat ten koste van school volgens hun. Maar als school lijdt onder sport dan moet je wel 1 van de 2 kiezen lijkt mij en niet allebij. Vindt de juiste balans lijkt mij

Whahah het zit me niet mee heb bakken huiswerk vwo. Maar tennis is leuk maar dat blijf ik zeker doen maar ik wil op ten duur mischien wel gaan bb en zoiezo ik ben 25 kilo afgevallen en ik wil heel graag nog wat gespierder worden op mijn buik dat is nodig ;)

Gast je zit wss in de 3e, dan hoef je nog niet eens huiswerk te maken om over te gaan.

Gewoon bewijzen dat je het wel kan. Dealtje met je ouders sluiten. Goede cijfers op school > vaker mogen trainen.

Terug
Naar boven