AndroidHealthClinic

Overdosis Pre-Workout ?

Haha ik ging vroeger heel vaak uit met noxi pro op de oude echte. Had t keer geintroduceerd aan 2 maten van 60kg die nooit trainen. Hadden we alle drie 4 scoops genomen haha, zij hebben een partij staan kotsen de hele nacht. Ik voelde me kiplekker stond t*ring straks en met een zieke pomp in de club

Haha ik ging vroeger heel vaak uit met noxi pro op de oude echte. Had t keer geintroduceerd aan 2 maten van 60kg die nooit trainen. Hadden we alle drie 4 scoops genomen haha, zij hebben een partij staan kotsen de hele nacht. Ik voelde me kiplekker stond t*ring straks en met een zieke pomp in de club
4 scoops noxi met dmaa... om uit te gaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

if true, goede vriend ben je hoor ...

@OP:
Behalve dat je wat misselijk zou kunnen worden van de hoeveelheid caffeine zal het gevolg wel meevallen.
Een overdosis caffeine kan resulteren in rusteloosheid, duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn, stijve spieren, slaapstoornissen, en onregelmatige hartslag. In extreme gevallen: een reactie die vergelijkbaar is met een angstaanval waaronder delirium, slaperigheid, oorsuizen, diarree, braken, lichtflitsen, ademhalingsproblemen en convulsies
De hoeveelheid cafeïne kan voor een overdosis kan van één enkele dosering komen of van meerdere doseringen kort na elkaar.

2 scoops, t*ring. Ik nam de 1e keer een hele en ging zowat dood voor m'n gevoel, heb me nog nooit zo hyper en tegelijk slecht en zwak gevoeld. Halve scoop is zat voor mij :P
hahaha ik heb nog een pot napalm staan. Eveneens twee scoops

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

4 scoops noxi met dmaa... om uit te gaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nah doe eens lief ;)

Op Assault staat niet voor niets de waarschuwing: ''Do not take this product with alcohol''. Maar goed, velen lezen nooit de labels :roflol: Caffeine en alcohol is geen geweldige combinatie in sommige verhoudingen..

gebruik jack3d micro, neem steeds 2 scoops, nooit crash of hartkloppingen

Oude noxipro. Anderhalf schepje.. Meer is niet nodig.
4scheppen op iemand zetteb voor hij uitgaat is poging tot doodslag..
Noxipro is bij 2 scheppen al veel.. 3 is insane.. 4 slaat nergens op

ik denk als ik 4 scoops jack3d pak dat me lever wegbrand. ben al hyper bij 2 :D

• Topic Starter Topic Starter
'vroegah' had ik een potje Crack ( nee niet die CRACK ) gewoon PWO... daar had ik aan 1 scoop ook zeker genoeg aan. Ik heb toen wel eens 1,5 scoop gedaan... dat was spugen :kots: en naar huis. Dat was echt top spul.

IMG_0297.jpg

'vroegah' had ik een potje Crack ( nee niet die CRACK ) gewoon PWO... daar had ik aan 1 scoop ook zeker genoeg aan. Ik heb toen wel eens 1,5 scoop gedaan... dat was spugen :kots: en naar huis. Dat was echt top spul.

Crack ftw, helaas niet meer te kopen in NL :(

Sommige PWO, zoals ook Assault, begint je gewoon op te stoten als je er te veel mixed, bij mij ligt de grens >= 1 scoop.
3/4 scoop is max. anders begin ik mijn doel voorbij te schieten t.a.v. de focus.
Is ook al niet zon klein lullig lepeltje wat erbij geleverd wordt.

ik nam 2 scoops assault (oude formule) en werd misselijk en duizelig als een gek

Persoonlijk ga ik lekker op 1 scoop assault, als t echt nodig is ook weleens 1 1/2 of 2. Denk niet dat je het elke dag moet doen, maar verder heb ik nergens last van, ook niet met 2 scoops..

Goede avond,

Ik ben hier nieuw en heb een aantal vragen.
Ik hoop dat een of meerdere mij kunnen helpen met mij vragen.

Ik heb nu ongeveer een jaar en 2 maanden een harttransplantatie
gekregen en ben nu ongeveer een half jaar aan het trainnen voor spier opbouw en conditie.
Ik wil graag meer aankomen met spiermassa en gewicht. Kan iemand mij een goede whey gainer
Kunnen adviseren dat niet schadelijk is voor mijn hart en als er meerdere veagen zijn naar medicatie
Of iets dergelijks kunnen gewoon gevraagt worden.
Ik zou het graag op prijs stellen als iemand mij kan helpen met een goed advies
En natuurlijk een goed resultaat

Het is een kwestie van meer eten. Als je niet aankomt, eet je te weinig.
Aankomen betekent Kcal overschot creeren.
Koop volle chocomel of melk, noten, kaas, pindakaas etc. Zijn allemaal hoog in Kcal.

Ik weet dat het een kwestie s van genoeg eten en dat doe ik ook zeker maar mag niet baten ik eet veel kaas drink veel melk producten enzovoort.
Dus als het geen problemen zou kunnen veroorzaken zou ik toch een whey gainer willen proberen,
Ik zou graag aan iemand willen vragen die er verstand van heeft die mij een whey gainer zou kunnen adviseren en ook heel erg bedankt voor de tips die je me hebt gegeven 3nigma maar ik eet al genoeg en krijg al meer dan genoeg kcal binnen mvg

Eerst en vooral is dit topic gestart om over PWO te discussiëren.

Verder, je bent de zoveelste persoon die beweerd 'héél véél' te eten, maar niet aankomt. Zoek maar eens goed hier op het forum, vind je héél véél topics over en je zal snel zien dat je nog nooit echt gegeten hebt. :)

Als je iemand met verstand wilt spreken en je ook wil adviseren (die rekening houdt met je medische achtergrond), dan kan je hiervoor, naar gelang je budget, een (online) PT/PC inschakelen.

Kijk bij het sub-topic voeding.

Ik weet dat het een kwestie s van genoeg eten en dat doe ik ook zeker maar mag niet baten ik eet veel kaas drink veel melk producten enzovoort.
Dus als het geen problemen zou kunnen veroorzaken zou ik toch een whey gainer willen proberen,
Ik zou graag aan iemand willen vragen die er verstand van heeft die mij een whey gainer zou kunnen adviseren en ook heel erg bedankt voor de tips die je me hebt gegeven 3nigma maar ik eet al genoeg en krijg al meer dan genoeg kcal binnen mvg

Mass perfection van BodyenFitshop! Kom je wel van aan :)

Eerst en vooral is dit topic gestart om over PWO te discussiëren.

Verder, je bent de zoveelste persoon die beweerd 'héél véél' te eten, maar niet aankomt. Zoek maar eens goed hier op het forum, vind je héél véél topics over en je zal snel zien dat je nog nooit echt gegeten hebt. :)

Als je iemand met verstand wilt spreken en je ook wil adviseren (die rekening houdt met je medische achtergrond), dan kan je hiervoor, naar gelang je budget, een (online) PT/PC inschakelen.

Kijk bij het sub-topic voeding.

Moet je luisteren ten allereerste ik heb niet gezegt dag ik ''heel veel'' eet
Heb gezegt ik eet veel maar goed.
Ten tweede ik dat dit wel een goede site was om hier over vragen te stellen aangezien jullie er veel en veel meer verstand van hebben dan ikzelf en bedankt voor je link trouwens
Mvg vishnu d

Terug
Naar boven