MuscleMeat

overdosis winstrol??

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Beste forumleden,

Ik ben gisternacht slecht gegaan van de winstrol.
Ik probeer jullie uit te leggen hoe het is gebeurd maar het is moeilijk te omschrijven.

Ik ben bezig met een oral winstrol only kuur van 40-50-60mg per dag.
Ik weet dat het slecht is om 60mg te pakken maar ik wilde mijn tabs opmaken.

Ik ging gisternacht naar de wc en merkte al dat het pissen erg moeilijk ging en dat ik erg duizelig was.
De duizeligheid werd steeds erger en erger en mijn pis kwam steeds met een beetje eruit..
Ik dacht wtf ik moet snel door pissen want ik ga omkiepen.

Ik kreeg de hele tijd een soort shocks dat ik bij bewustzijn was dan weer niet dan weer wel.
Het is moeilijk uit te leggen maar het gebeurde heel snel dat ik iets zie, dan weer alles zwart word en dan zag ik weer wat.. om de seconden flitste het beeld door zegmaar.
Ik kiepte om, vol met mijn kop tegen de wc rand, dikke snee naast mijn oog en bloed enzo.

Ik moest me er erg tegen verzetten om te kunnen opstaan en had met veel moeite mijn slaapkamer nog kunnen bereiken.
Mijn hart klopte heel langzaam en ik had een rot tintelend gevoel als hij klopte.(toen ik in mijn bed lag tenminste, op de wc ging mijn hart snel kloppen.)
Ik hoorde ook een ruis in mijn oren wat ook niet bepaald fijn was.

Dit overleef ik niet ging er door mij heen, ik wilde mijn telefoon pakken maar ik was niet in staat om op te staan.
Vanmorgen werd ik wakker en gelukkig leef ik nog :P haha

Ik ben meteen naar een vriend van me gegaan en ik heb mijn overige winstrol pilletjes in de prullenbak geflikkerd.
Over een week begin ik aan de nolvadex voor 2 weken lang en daarna ga ik even bloed laten prikken voor mijn lever.
Is er iemand die dit ooit eerder heeft meegemaakt of hier meer info over heeft?

groetjes

60 mg is geen overdosis, het kan zijn dat je van bijvoorbeeld van 40 mg naar 60 mg jump maakt en dat je lichaam anders reageert (bloedspiegel etc).

zelf nam ik ook paar mg meer voelde me ook niet lekker maar ging over na paar dagen

waren het geen xtc pillen? :D

60mg ga je echt niet dood van. Beetje vreemd dit, waarschijnlijk iets anders aan de hand. Ga naar je dokter als je dit vaker hebt.

• Topic Starter Topic Starter
hmm ik was van 40 naar 50 naar 60 mg gegaan dus daar kan het niet aan liggen.

hahaha nee het waren geen xtc pillen xD en van 60mg mdma in die junkepille ga je ook niet dood. :P

dit is wel vreemd , 60mg is zeker geen overdosis gebruik zelf nu 60mg en merk geen bijwerkingen. als je over een overdosis praat heb je het meer over 200mg
ik weet niet hoe het komt in ieder geval. klinkt niet erg goed zo te lezen. misschien het gebruiken niet waar voor je? ik zou maar oppassen wat je doet achteraf krijg je altijd spijt en ben je te laat voor je gezondheid.

vreemd verhaal hoor, zoals kale al zegt ga ff naar je huistarts. Stel je voor dat je in de auto zit op de snelweg en dit gebeurd......... better safe then sorry bro

Vreemd... lijkt me niet dat dit aan je winstrol ligt... idd ff naar je arts.

Ik kan dit niet onderbouwen maar mij lijkt dit eerder een paniekreactie zoals er hier al wel meerdere zijn verschenen de laatste tijd.

De vorige dacht zelfs dat zijn winstrol ineens begint in te kicken, net als XTC.

heb je het niet gedroomd ofzo omdat je perongeluk je kop stootte die nacht tegen het badkamerkastje..

Is denk ik je prostaat, kun jezelf even controleren door een vinger in je hol te stoppen en even voelen. Anders moet de dokter dat doen met zijn vinger.

ruis in oren en flitsende beelden en hartkloppingen heb ik ook allemaal gehad tijdens het gebruik van de winstrol ,ben er dan ook mee gestopt .Ik heb hier ook geen verklaring voor hoe dit kan komen . Zeer vreemd .
Ik las hier laatst een artikel in een ander topic dat het wel meer voorkomt bij winstrol . Ik zal het eens opnieuw opzoeken.
Wel merkwaardig dat ik er vroeger nooit last van gehad heb .

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 19:51 ----------

hier is het :

Winstrol is considered to be psychoactive. I know that, for example, Dianabol is psychoactive by increasing dopamine levels in the brain, thus leading to an improved mood.

So how does winstrol affect the brain?

Several people report getting a mild form of depression after a winny cycle( of course this may be due to lowered T-levels, it just seems to be more pronounced when coming off winny).

What would be the symptoms of excessive dopamine? Would a pounding and irregular heartbeat, pounding in the head, constant anxiety, paranoia, and panic attacks, along with an extreme reduction in bodyfat fit the bill here?

That´s exactly the symptoms im noticing; heart beating like crazy, racing like ive been popping one gram of ECA. Head pounding, especially in the evenings or after a starchy meal.

bedankt voor de mensen die helpen. karma ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nasty experience. Check up bij de dokter kan nooit kwaad. Better safe than sorry.

haha , ik ging ook slecht van winstrol , in 4 maandjes ga ik test prop prikken , als ik hier weer slecht op ga zal het naturel blijven :)

ja ik wil eigenlijk ook aan een 2e kuur beginnen.
maarja spuiten ga ik niet zetten en dit wil ik nooit meer mee maken.

kuur dan niet..

Pijn plassen kleine beetjes niet door kunnen plassen.....Winstrol is DHT (mogelijk effect DHT = prostaat vergroting) ---> heb je soms een opgezette of ontstoken prostaat?

Die van mij is ontstoken geweest en dat gaf soortgelijke klachten. Dat kan een dokter nakijken/ voelen maar mijn ervaring is dat op een fietszadel zitten met een prostaat die vergroot is echt pijnlijk is want dan is er precies druk op die plek. Is dit het geval? Of waren de klachten gisteren en vandaag helemaal niet meer? Als je nu nergens last van hebt is het niet je prostaat en zou ik het ook niet weten.

Zoveel nam je ook weer niet.

Laatst bewerkt:
Pijn plassen kleine beetjes niet door kunnen plassen.....Winstrol is DHT (mogelijk effect DHT = prostaat vergroting) ---> heb je soms een opgezette of ontstoken prostaat?

Die van mij is ontstoken geweest en dat gaf soortgelijke klachten. Dat kan een dokter nakijken/ voelen maar mijn ervaring is dat op een fietszadel zitten met een prostaat die vergroot is echt pijnlijk is want dan is er precies druk op die plek. Is dit het geval? Of waren de klachten gisteren en vandaag helemaal niet meer? Als je nu nergens last van hebt is het niet je prostaat en zou ik het ook niet weten.

Zoveel nam je ook weer niet.

Ik kan dit niet onderbouwen maar mij lijkt dit eerder een paniekreactie zoals er hier al wel meerdere zijn verschenen de laatste tijd.

De vorige dacht zelfs dat zijn winstrol ineens begint in te kicken, net als XTC.

Vergrote/ontstoken prostaat of hele hoge bloeddruk eventueel i.c.m. met paniekaanval misschien??

Een bezoek bij de huisarts kan nooit kwaad..

Veel sterkte!

Ik heb zelf ook ooit zoiets gehad. Ik dacht toen dat het van dianabols kwam, bleek een hypoaanval te zijn oftewel te lage suikerspiegel.

Verder heb ik ook na het stoppen met blowen dit soort klachten gehad. (ontwenningsverschijnselen).

Succes ermee

Terug
Naar boven