- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 7%
Beste forumleden,
Ik ben gisternacht slecht gegaan van de winstrol.
Ik probeer jullie uit te leggen hoe het is gebeurd maar het is moeilijk te omschrijven.
Ik ben bezig met een oral winstrol only kuur van 40-50-60mg per dag.
Ik weet dat het slecht is om 60mg te pakken maar ik wilde mijn tabs opmaken.
Ik ging gisternacht naar de wc en merkte al dat het pissen erg moeilijk ging en dat ik erg duizelig was.
De duizeligheid werd steeds erger en erger en mijn pis kwam steeds met een beetje eruit..
Ik dacht wtf ik moet snel door pissen want ik ga omkiepen.
Ik kreeg de hele tijd een soort shocks dat ik bij bewustzijn was dan weer niet dan weer wel.
Het is moeilijk uit te leggen maar het gebeurde heel snel dat ik iets zie, dan weer alles zwart word en dan zag ik weer wat.. om de seconden flitste het beeld door zegmaar.
Ik kiepte om, vol met mijn kop tegen de wc rand, dikke snee naast mijn oog en bloed enzo.
Ik moest me er erg tegen verzetten om te kunnen opstaan en had met veel moeite mijn slaapkamer nog kunnen bereiken.
Mijn hart klopte heel langzaam en ik had een rot tintelend gevoel als hij klopte.(toen ik in mijn bed lag tenminste, op de wc ging mijn hart snel kloppen.)
Ik hoorde ook een ruis in mijn oren wat ook niet bepaald fijn was.
Dit overleef ik niet ging er door mij heen, ik wilde mijn telefoon pakken maar ik was niet in staat om op te staan.
Vanmorgen werd ik wakker en gelukkig leef ik nog
haha
Ik ben meteen naar een vriend van me gegaan en ik heb mijn overige winstrol pilletjes in de prullenbak geflikkerd.
Over een week begin ik aan de nolvadex voor 2 weken lang en daarna ga ik even bloed laten prikken voor mijn lever.
Is er iemand die dit ooit eerder heeft meegemaakt of hier meer info over heeft?
groetjes
Ik ben gisternacht slecht gegaan van de winstrol.
Ik probeer jullie uit te leggen hoe het is gebeurd maar het is moeilijk te omschrijven.
Ik ben bezig met een oral winstrol only kuur van 40-50-60mg per dag.
Ik weet dat het slecht is om 60mg te pakken maar ik wilde mijn tabs opmaken.
Ik ging gisternacht naar de wc en merkte al dat het pissen erg moeilijk ging en dat ik erg duizelig was.
De duizeligheid werd steeds erger en erger en mijn pis kwam steeds met een beetje eruit..
Ik dacht wtf ik moet snel door pissen want ik ga omkiepen.
Ik kreeg de hele tijd een soort shocks dat ik bij bewustzijn was dan weer niet dan weer wel.
Het is moeilijk uit te leggen maar het gebeurde heel snel dat ik iets zie, dan weer alles zwart word en dan zag ik weer wat.. om de seconden flitste het beeld door zegmaar.
Ik kiepte om, vol met mijn kop tegen de wc rand, dikke snee naast mijn oog en bloed enzo.
Ik moest me er erg tegen verzetten om te kunnen opstaan en had met veel moeite mijn slaapkamer nog kunnen bereiken.
Mijn hart klopte heel langzaam en ik had een rot tintelend gevoel als hij klopte.(toen ik in mijn bed lag tenminste, op de wc ging mijn hart snel kloppen.)
Ik hoorde ook een ruis in mijn oren wat ook niet bepaald fijn was.
Dit overleef ik niet ging er door mij heen, ik wilde mijn telefoon pakken maar ik was niet in staat om op te staan.
Vanmorgen werd ik wakker en gelukkig leef ik nog
hahaIk ben meteen naar een vriend van me gegaan en ik heb mijn overige winstrol pilletjes in de prullenbak geflikkerd.
Over een week begin ik aan de nolvadex voor 2 weken lang en daarna ga ik even bloed laten prikken voor mijn lever.
Is er iemand die dit ooit eerder heeft meegemaakt of hier meer info over heeft?
groetjes