MuscleMeat

Overdrive (GS)

seeker zei:
16iu haha, chemical is mr. holland en doet 4iu, die gast op b&F heeft geen verstand, die dat zei.......

En hoezo heeft die gast er geen verstand van?
Leg mij dat eens uit dan?

Jij leeft nog in de droomwereld dat elke grote BBer zo groot geworden is op 4iu per dag?
Als je alleen maar andere mensen napraat kan je beter je mond houden of met steekhoudende argumenten komen en niet met zo'n slome opmerking dat Chemical maar 4iu zou gebruiken....wakker worden,kerel!!!
De echte wereld zit nu eenmaal anders in elkaar dan je wil geloven....

En idd ja...IK was die gast die op 16iu zit!

En ten tweede heb ik helemaal niet gezegd dat Cobra ook die hoeveelheden zou moeten gebruiken....ik heb een vergelijking gemaakt en meer niet,goed lezen de volgende keer!

En nog even ter info...........Ik laat al mn a.s geregeld testen en de sth die ik gebruik is 100% top.

Maar vertel is....wat is jouw ervaring op het gebied van a.s behalve meepraten met anderen?

Even voor de mensen die desbetreffende topic op andere forum niet gelezen hebben....

Onderstaande is een quote van cobra;

In het voorjaar van 2004 heb ik een kuur gedaan met hgh 5iu per dag/5dagen.
Hiervan vond ik de resultaten niet wat ik ervan verwacht had. (misschien dosis te laag)

Hieronder mijn reply

5iu hgh met als doel groei te bewerkstelligen is idd veel te weinig imo.
Ikzelf zit in een cutkuur en wil zoveel mogelijk massa behouden en zit al op 16iu.Dat wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen maar de jongens om me heen die ook een btje rond jouw gewicht hangen hebben ook weinig tot niets gemerkt van maar 5iu per dag en laat staan met 5 dagen op en 2 af(wij doen het gewoon 7/7 dagen).

Volgende keer dus eerst je ogen open doen voordat je onzin gaat verkondigen,Seeker!

Blijkbaar geldt voor sommige mensen, hoe meer AAS/STH, hoe beter. En dat terwijl er nog geen 10% van dit board wedstrijden draait.

Ik lees hier posts van mensen die zich blijkbaar hebben laten inlichten op US boards.

Vooral zo doorgaan! :thumbs:

Kunnen de newbies zeker veel van leren :rolleyes:

Wat wil je nou eigenlijk zeggen,Leviathan?

Dus de wat gevorderde mensen moeten maar hun kop houden omdat er newbies meelezen?

Ik gaf een reply op iemand die GEEN newbie meer is dus begrijp jou reply niet helemaal...

Of bedoelde je te zeggen dat alleen wedstrijdjongens A.S mogen gebruiken ofzo?Dat zou een erg domme stelling zijn imo maar je bent gerechtigd op een eigen mening...

Nog even ter info dan.....ik ken 4 jongens die volgende maand Delfzijl gaan draaien en die jongens zijn allemaal ruim jonger dan 25 jaar en hebben al minimaal 5iu p dag gebruikt.....dat mag dan wel?

Dus omdat hun in een slip op het podium staan is het wel normaal maar als ik er goed uit wil zien in mn speedo ben ik gek?

Ik ben inmiddels al 31 en heb aardig wat kuren gedaan en vind het dan vreemd dat je het wel goedkeurt voor jongens die wedstrijden draaien maar niet voor gasten die er in het normale leven gewoon top uit willen zien.

Navy zei:
16iu lijkt me idd erg veel? Wat zijn je resultaten? ben benieuwd.
Jerry zit idd op 4iu sprak hem net nog.

greetz

Of Jerry op maar 4iu zit waag ik te betwijfelen maar ga daar niet over in discussie omdat het zijn ding is....als dat is wat hij erover wil zeggen is het mij best.

Ik ben 1 september begonnen met kuur en toen stond ik op 143 kilo met een bf van 31%(privesores gehad in mn dagelijks leven dus bf was omhoog geschoten als een komeet!)

Vandaag sta ik op 136 kilo met een bf van 18%.Dat had ook lager kunnen zijn ware het niet dat ik al 2 maanden met een kaakontsteking loop waardoor ik dus k*t heb gegeten.
Ik trek kuur door tot de zomer en dan hoop ik ergens rond de 10% uit te komen...

Ik wil even heel duidelijk stellen dat ik helemaal geen grote hoeveelheden propageer voor mensen die niet al teveel ervaring hebben maar voor de zware jongens die al een tijd meelopen en een doel hebben....je gaat het niet redden met maar 4iu per dag!

Ik gun het iedereen om te groeien op 4iu maar het is voor maar verdomd weinig gasten weggelegd.

Hgh is geen tovermiddel!!!

Leviathan zei:
Ik lees hier posts van mensen die zich blijkbaar hebben laten inlichten op US boards.

Je hebt geen idee waar ik mn info vandaan haal,kerel.

Neem van mij nou maar aan dat het een stuk dichter bij huis is....

Slin is nu voorlopig geen optie.
Ben er nog erg huiverig voor...
Gebruik wel voor de 2e keer igf-1(80mcg pd) in een 6 weekse cyclus.
Voor de rest 1250mg test enanth.
Deze week begonnen(met opbouw) t3 op 150mcg p dag(met dank aan,Reusje ;) ).Deca 600mg pw(volgende week switch ik ook naar overdrive(met dank aan Cobra dus :) )
En voor de zomer switch ik weer het een en ander...en dan heeft mn kuur 9 maanden geduurd(als ik er niet stiekum nog een paar weken aan vast plak :D ).
Dan gaat deze jongen 3 maanden volledig off(geen bridgebullshit dus)en zich dan opladen voor een bulkkuur,die er nog wat spannender uit gaat zien maar dat willen jullie niet weten. :eek: :D :D :D

@Cobra
Sorry dat ik in jouw topic even offtopic ben gegaan maar als iemand mij een vraag stelt die een eerlijk antwoord vereist ga ik niet om de hete brei heendraaien en vertel dus precies hoe en wat.
Neem aan dat je het geen probleem vind,bro.
Hoop dat je iig hier of op ander forum eens een update geeft van hoe het met je kuur gaat want ik ben erg benieuwd wat het gaat worden met je.

Succes gozer!

Navy zei:
16iu lijkt me idd erg veel? Wat zijn je resultaten? ben benieuwd.
Jerry zit idd op 4iu sprak hem net nog.

greetz

16 i.u. is niks mafs mee hoor!!
dus als chemical 4 i.u. neemt wil dat dan zeggen dat het goed is?
hopelijk doe je niet alles wat een ander ook doet anders zal ik eens posten wat ik neem/nam hahahaha
prof nemen onwijs hoge doseringen dus 16 i.u is voor de profs een lachertje :D :D

PIPO®

• Topic Starter Topic Starter
ariekanarie zei:
Slin is nu voorlopig geen optie.
Ben er nog erg huiverig voor...
Gebruik wel voor de 2e keer igf-1(80mcg pd) in een 6 weekse cyclus.
Voor de rest 1250mg test enanth.
Deze week begonnen(met opbouw) t3 op 150mcg p dag(met dank aan,Reusje ;) ).Deca 600mg pw(volgende week switch ik ook naar overdrive(met dank aan Cobra dus :) )
En voor de zomer switch ik weer het een en ander...en dan heeft mn kuur 9 maanden geduurd(als ik er niet stiekum nog een paar weken aan vast plak :D ).
Dan gaat deze jongen 3 maanden volledig off(geen bridgebullshit dus)en zich dan opladen voor een bulkkuur,die er nog wat spannender uit gaat zien maar dat willen jullie niet weten. :eek: :D :D :D

@Cobra
Sorry dat ik in jouw topic even offtopic ben gegaan maar als iemand mij een vraag stelt die een eerlijk antwoord vereist ga ik niet om de hete brei heendraaien en vertel dus precies hoe en wat.
Neem aan dat je het geen probleem vind,bro.
Hoop dat je iig hier of op ander forum eens een update geeft van hoe het met je kuur gaat want ik ben erg benieuwd wat het gaat worden met je.

Succes gozer!

Dank je, Ik stuur je wel een pms dan kunnen we een keer verder praten over dit onderwerp zonder de tussenkomst van sommige beterweters.

Navy zei:
Wat lul jij nou heel de tijd achterlijk. Alsof mij het intresseert wat jerry neemt. Al zou hij 2iu nemen..of 40. lekker belangrijk. Het werd niet gelooft dat hij op 4iu zat, dus ik bevestigde dat even voor seeker, omdat ik toevallig 10min daarvoor met jerry in gesprek was.
En je kan beter eerst de post doorlezen voor je wat begint te mekkeren (en je zo irriterend op te stellen heel de tijd) want we hadden het namelijk niet over een prof, We hadden het over Ariekanarie.
En wat jij allemaal wel niet hebt gebruikt intresseert me al helemaal niet.
Aap jij de profs nou maar na, dan aap ik jerry wel na voor je!

greetz

lol :D :D :D
Je testo leveltje is lekker hoog he pikkie? :p

Cossieboy zei:
O nee? Wat denk je dat Ronnie Coleman gebruikt???

ik weet heus wel dat ronnie over de 12/dag gaat :rolleyes: maar het is aan z'n maag te zien ook,ik heb het gewoon over het feit dat je bij meer dan 12 zwaardere bijwerkingen hebt

ariekanarie zei:
Voor de rest ging het mij alleen maar om ene Seeker die dom uit zn nek lulde en Leviathan die liever heeft dat de zware jongens niet hun kuur posten omdat het wel eens aanstootgevend voor de newbies zou kunnen zijn... :rolleyes:

Niet boos worden schatje :D

Als mensen lezen dat jij en andere gasten die je kent van 5iu/dag niks merkten, zullen er altijd wel gastjes van 80 kg zijn die denken dat ze dan ook maar meteen op 8-12iu moeten gaan zitten.

Vergeet niet dat hier soms de meest 'vreemde' kuurschema's van newbies voorbij komen rollen, dus met zulke uitspraken moet je voorzichtig zijn IMO. Als ik tegen n wat naieve n00b zeg dat ie gerust 150mg oxy/dag kan gaan slikken zal ie dat ook gaan doen.

Boeit me verder weinig hoeveel jij en anderen in je lichaam pompen, en ik vindt het ook meer als vermakelijk om dat soort kuurschema's voorbij te zien komen.

Het ging er gewoon om dat je vrij lullig reageerde terwijl ik gewoon een reply gaf op iemand die al ervaren is op gebied van HGH en antwoord gaf op vragen van Navy over wat ik gebruikte....
Ik zit niet vol trots te vertellen dat iedereen maar dat soort hoeveelheden moet gaan gebruiken dus het was niet nodig om me te bestempelen als een of andere idioot die zn info van een amerikaans board afhaalt en maar wat aan loopt te kloten.
Ik ben een vd weinige gasten die altijd eerlijk is over wat ik doe en daar zouden sommige mensen hun voordeel mee kunnen doen...voor de rest moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet.

ariekanarie zei:
En hoezo heeft die gast er geen verstand van?
Leg mij dat eens uit dan?

Jij leeft nog in de droomwereld dat elke grote BBer zo groot geworden is op 4iu per dag?
Als je alleen maar andere mensen napraat kan je beter je mond houden of met steekhoudende argumenten komen en niet met zo'n slome opmerking dat Chemical maar 4iu zou gebruiken....wakker worden,kerel!!!
De echte wereld zit nu eenmaal anders in elkaar dan je wil geloven....

En idd ja...IK was die gast die op 16iu zit!

En ten tweede heb ik helemaal niet gezegd dat Cobra ook die hoeveelheden zou moeten gebruiken....ik heb een vergelijking gemaakt en meer niet,goed lezen de volgende keer!

En nog even ter info...........Ik laat al mn a.s geregeld testen en de sth die ik gebruik is 100% top.

Maar vertel is....wat is jouw ervaring op het gebied van a.s behalve meepraten met anderen?

zie mijn stats, kan ik denk van jou op die leeftijd niet zeggen!! :p

seeker zei:
zie mijn stats, kan ik denk van jou op die leeftijd niet zeggen!! :p

heb dat ook met heel wat minder troep bereikt...

ik wil voor de rest geen discusie, maar je zei op b&f dat je van 16iu bijna niks merkte...

seeker zei:

ik wil voor de rest geen discusie, maar je zei op b&f dat je van 16iu bijna niks merkte...
velen hebben op die leeftijd ook niks gebruikt dus logisch dat stats dan minder zijn...en er is ook altijd nog iets als genetische aanleg...ik neem test kuurtje en groei redelijk...vriend van me neemt test kuurtje en is 3x hulk....altijd wel frusterennd..maja.

ariekanarie zei:
Het ging er gewoon om dat je vrij lullig reageerde terwijl ik gewoon een reply gaf op iemand die al ervaren is op gebied van HGH en antwoord gaf op vragen van Navy over wat ik gebruikte....
Ik zit niet vol trots te vertellen dat iedereen maar dat soort hoeveelheden moet gaan gebruiken dus het was niet nodig om me te bestempelen als een of andere idioot die zn info van een amerikaans board afhaalt en maar wat aan loopt te kloten.
Ik ben een vd weinige gasten die altijd eerlijk is over wat ik doe en daar zouden sommige mensen hun voordeel mee kunnen doen...voor de rest moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet.

Hmmm...kwam een beetje over dat je nogal trots bent op het feit dat je op 16iu/dag hebt gezeten.

Misschien misinterpretatie van mijzelf.....anywayz, no hard feelings.

Ik vondt het kuurschema van Adrbeest bv ook erg vermakelijk, ikzelf zou nooit met zulke hoeveelheden gaan kuren, maar het is wel leuk om dat te lezen.

Edit: ik wil je ook niet als een idioot bestempelen die zn kuurschema van een of ander US board heeft geplukt. Alleen is het kenmerkend voor veel Amerikanen om idiote hoeveelheden en combinaties te gebruiken.

- Zo heb ik de afgelopen dagen dingen gelezen als : oxy/dbol/testo/winstrol/tren/boldenone stack

- 100mg dbol/dag

Laatst bewerkt:
seeker zei:

Nog maar een keer mezelf gequote voor je...

5iu hgh met als doel groei te bewerkstelligen is idd veel te weinig imo.
Ikzelf zit in een cutkuur en wil zoveel mogelijk massa behouden en zit al op 16iu.Dat wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen maar de jongens om me heen die ook een btje rond jouw gewicht hangen hebben ook weinig tot niets gemerkt van maar 5iu per dag en laat staan met 5 dagen op en 2 af(wij doen het gewoon 7/7 dagen).

Waar zie je nou staan dat 16iu weinig doet?
Je haalt alles door elkaar en dat geeft een vertekend beeld,kerel!
Ik gun je je stats op jouw leeftijd van harte maar je moet geen mensen afzeiken die het niet zo goed voor elkaar hebben en dus wat middelen gebruiken om te bereiken wat ze voor ogen hebben.

Leviathan zei:
Hmmm...kwam een beetje over dat je nogal trots bent op het feit dat je op 16iu/dag hebt gezeten.

Misschien misinterpretatie van mijzelf.....anywayz, no hard feelings.

Ik vondt het kuurschema van Adrbeest bv ook erg vermakelijk, ikzelf zou nooit met zulke hoeveelheden gaan kuren, maar het is wel leuk om dat te lezen.

Edit: ik wil je ook niet als een idioot bestempelen die zn kuurschema van een of ander US board heeft geplukt. Alleen is het kenmerkend voor veel Amerikanen om idiote hoeveelheden en combinaties te gebruiken.

- Zo heb ik de afgelopen dagen dingen gelezen als : oxy/dbol/testo/winstrol/tren/boldenone stack

- 100mg dbol/dag

Het is al goed hoor.

Ik ben niet zo moeilijk :D

Geloof mij dat ik er niet trots op ben om zoveel te moeten gebruiken maar het is helaas niet anders.Ik geef ook liever mn geld aan andere dingen uit maar ja.....a man's gotta do what a man's gotta do!! ;)

Jezus wat een gezeik zeg hier..

Moet ik nu mijn zondagmiddag gaan gebruiken om deze thread op te gaan schonen?

Terug
Naar boven