MuscleMeat

Overdrive (GS)

Nee hoor,we gaan elkaar voortaan allemaal napraten dan is er ook geen discussie en hoef jij niks te doen.....beter toch?

Kappen nu.

Er is nix mis met normaal discuseren, maar het kinderachtige gedoe kan achterwege gelaten worden.

ariekanarie zei:
Nog maar een keer mezelf gequote voor je...

5iu hgh met als doel groei te bewerkstelligen is idd veel te weinig imo.
Ikzelf zit in een cutkuur en wil zoveel mogelijk massa behouden en zit al op 16iu.Dat wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen maar de jongens om me heen die ook een btje rond jouw gewicht hangen hebben ook weinig tot niets gemerkt van maar 5iu per dag en laat staan met 5 dagen op en 2 af(wij doen het gewoon 7/7 dagen).

Waar zie je nou staan dat 16iu weinig doet?
Je haalt alles door elkaar en dat geeft een vertekend beeld,kerel!
Ik gun je je stats op jouw leeftijd van harte maar je moet geen mensen afzeiken die het niet zo goed voor elkaar hebben en dus wat middelen gebruiken om te bereiken wat ze voor ogen hebben.

das dan mijn fout, sorry!

MrJ zei:
Kappen nu.

Er is nix mis met normaal discuseren, maar het kinderachtige gedoe kan achterwege gelaten worden.

Bro,dit is een beetje mosterd na de maaltijd aangezien iedereen het al met elkaar eens is.
Daarom begreep ik die opmerking van Windmolen niet helemaal....

Is toch niks aan de hand vd rest?

@Seeker

Het is al goed,bro.
Niks aan het handje :)

ariekanarie zei:
Bro,dit is een beetje mosterd na de maaltijd aangezien iedereen het al met elkaar eens is.
Daarom begreep ik die opmerking van Windmolen niet helemaal....

Is toch niks aan de hand vd rest?

Nee hoor, ik reageerde alleen op jouw "Nee hoor,we gaan elkaar voortaan allemaal napraten dan is er ook geen discussie en hoef jij niks te doen.....beter toch?" zodat niet het hele circus overnieuw zou gaan beginnen. :)

Ik ga alweer in mn mand liggen ;)

:D :D

Maarre Arie, hoe oud denk je dat je word? ik ben zelf 38 en gebruik ook geregeld aas(al een jaartje of 10)
Maar als ik lees wat jij gebruik en voor hoe lang......
Daar schrik ik toch wel van.

Heb je geen of weinig last van bijwerkingen dan?

Das een hele goede vraag waar ik je knalhard antwoord op ga geven...

Als ik de 60 haal vind ik het prachtig!
Dat komt voort bepaalde dingen uit de privesfeer maar heb dat idee al mn hele leven gehad eigenlijk,als kind zijne al.
Ik ben iemand van uitersten die al niet echt een doorsnee leven heeft gehad(wie wel hier :D )en hou er gewoon van om de dingen te doen zoals het mij goed dunkt.

En even ter informatie...dit is de eerste kuur die zolang duurt en waar ik zulke hoeveelheden gebruik...in het verleden heb ik vrij simpele kuurtjes gedaan met redelijke hoeveelheden dus het is niet zo dat ik al mn hele kuurleven als een idioot tekeer ga.
Ik heb mezelf een doel gesteld en ben van plan dat op mn 35e bereikt te hebben met alle mogelijke middelen voorhanden.
Na mn 35e ben ik van plan te houden wat ik heb en heel misschien dat ik ooit nog een klein kuurtje zou doen maar dat zou niet meer in verhouding staan in de hoeveelheden die ik nu nog van plan ben te gebruiken.

Ik heb alleen een bloedhekel aan schijnheilig gedoe over hoeveelheden a.s die mensen gebruiken en ben daarom zelf altijd eerlijk in wat ik doe ook al vinden sommige mensen dat maar raar.

En wat bijwerkingen betreft.....ik heb lichte gyno achter mn tepel en heb aanleg om kaal te worden en als ik test gebruik versnelt dat proces helemaal maar met hgh heb ik er geen last van.Begint zelfs weer iets dikker te worden op sommige plekken.
En wat iedereen hier wel kent;je bent wat sneller ge-irriteert maar dat hoort erbij :D

Laatst bewerkt:
ariekanarie zei:
Ik ben iemand van uitersten die al niet echt een doorsnee leven heeft gehad(wie wel hier :D )en hou er gewoon van om de dingen te doen zoals het mij goed dunkt.

Lol....in deze uitspraak kan ik me wel vinden.

mooi dan kan deze thread nu wel gesloten worden lijkt me!! ;)

Terug
Naar boven