Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe kun je zo stom zijn je carierre op deze manier in de waagschaal te stellen .... pffff sad 

heb ik al gezegd dat ik baal? 

10-1 terwijl tussen 6-1 toegestaan is? Hoe erg is dat? En die Brock bv. gewoon groot geworden door brinta?
Zou me niet verbazen als het gewoon goed afloopt allemaal.

Zou me niet verbazen als het gewoon goed afloopt allemaal.
Dat verbaasd mij ook altijd, het is een beetje hetzelfde met de mr olympia. Iedereen blijft maar volhouden dat die prof bbers nooit aas zouden hebben gebruikt. Waarschijnlijk weten ze ook bij de ufc wel dat de heavyweights gebruiken, ze zijn ook niet achterlijk, maar voor de sponsors en hypocriet amerika blijven ze gewoon volhouden dat aas absoluut verboden is, anders kunnen ze fluiten naar hun dollars.Het verbaast me dat hij nu pas gepakt is dan hebben ze de rest van de tijd met oogkleppen opgelopen?
ample was flagged for an elevated T/E ratio that exeeded 10-to-1, well over the 6-to-1 limit. K
?
. Om goed/beter te vechten hoeft ie immers niet meer te groeien ... lekker kappen met die zooi.