XXL Nutrition

Overeem positief getest op verhoogde testosteronwaardes

hij wist dat hij getest ging worden(stond in zijn conditional license), en toch nog gepakt worden...

hij heeft nog 1 kans, nu gaan ze testen op exogene testosterone. Het kan zijn dat zijn waarden door voormalig kuren opge****ed zijn. Ik dacht dat sommige test-boosters ook een invloed kunnen hebben, niet zeker.

Kans is vrij nihil, dus niet echt om op te hopen.

Laatst bewerkt:
dat meen je niet dit, Dat hij gebruikt wist iedereen natuurlijk wel, maar dat hij inderdaad zo dom is om gepakt te worden.. Hij wist dat ie getest ging worden. Enige logische verklaring lijkt me dat hij inderdaad verhoogde waardes had door vorige kuren, maar waarom zijn die waardes bij de vorige tests dan niet naar boven gekomen?

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dit maar ik ben benieuwd HOE veel er dan in zn bloed zat? Wat is de gangbare schaal die wordt gebruikt en met welke waarde zit hij erboven :D?

Ik geloof dat bij een normaal mens het 2:1 is

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 12:14 ----------

maar waarom zijn die waardes bij de vorige tests dan niet naar boven gekomen?

Staat niet meer onder toezicht bij de wonderdokter van Golden Glory;)

dat meen je niet dit, Dat hij gebruikt wist iedereen natuurlijk wel, maar dat hij inderdaad zo dom is om gepakt te worden.. Hij wist dat ie getest ging worden. Enige logische verklaring lijkt me dat hij inderdaad verhoogde waardes had door vorige kuren, maar waarom zijn die waardes bij de vorige tests dan niet naar boven gekomen?

Niet verhoogde waardes, net verlaagde waardes epitest. De T:E kan 2 kanten op om het 4:1(blijkbaar hier 6:1)ratio te overschrijden. Verhoogde T, of verlaagde E.

Anyway, een mooie uitleg voor andere mogelijke opties.

http://www.tomsarazac.com/tom/opinions/testosterone_d13C.html

Zoals ik al zei, waarschijnlijk is hij gewoon zo stom geweest om toch te gebruiken, of is op trt overgestapt, waarbij de T:E beetje overbodig is want het kan alle kanten uit.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
SUFHs.jpg

Kalm aan iedereen, er is nog niks definitiefs.. It aint over until the fat lady sings

Zonde als het niet door zou gaan :(

Overeem heeft gegokt en verloren. Zonde.
Het zou belachelijk zijn als deze match nog doorgaat.

Ik zou net zeggen net alsof deze match nog doorgaat no ****in way
Maar natuurlijk weten ze dat er gebruikt ik neem aan dat ze niet zo achterlijk zijn alleen als je gepakt word is het natuurlijk een grote schande en nou kan Lesnar roepen dat hij onterecht verloren heeft de vorige keer.

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu

wat een bullshit weer, hoe kan die gast ook zo dom zijn....wtf! vlak voor je titelfight ff kuren. en dat terwijl je al uber beest bent.. epicfail.

waarom niet? hij weet toch dat hij onverwachts gecontroleerd word hij is idd dom!!

Denk niet dat hij zelf z'n medicatie, suppletie en voeding etc regelt en plant.

Ja natuurlijk hij krijgt testosteron toegediend terwijl hij zelf van niks wist, paardenvlees werkt geweldig.

Zijn zijn test levels te hoog? (kan meerdere oorzaken hebben) Of is dit bewijs dat hij test toegediend heeft?

Zijn zijn test levels te hoog? (kan meerdere oorzaken hebben) Of is dit bewijs dat hij test toegediend heeft?

eigenlijk is de titel foutief(naast de "testeron"-fout).

Of zijn test levels te hoog zijn is niet gezegd. Enkel dat zijn test:epitest verhouding hoger is dan 10:1.

Nu moet nog worden onderzocht met een iso-scan of er exogene testosteron(van buitenaf toegedoende dus) kan gevonden worden.

Spijtig genoeg is dit vrijwel altijd bij zo'n test:epitest verhoudingen.

Terug
Naar boven