Fitness Seller

Overkill

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Beste leden,

We hebben er allemaal wel eens mee te maken gehad, met dealers die jou, als koper, niet van goed advies voorziet. Omdat geld verdienen voor hem prioriteit nummer 1 is. Of zelfs dealers, die totaal geen verstand hebben van AAS en die jou ook zoveel mogelijk idiote stacks aansmeren. Vaak zijn deze dealers negatief over producten die ze zelf niet kunnen verkrijgen. Daarnaast maken ze mooie verhalen op en halen ze de naive koper over om te veel te gebruiken. En wat doen onze naive kopers....eerst kopen, dan vragen stellen. Dommer kun je ze niet hebben, zeg ik dan maar. Alsof de spullen weglopen, dat ze het gelijk afnemen op dat moment.

Ik wil een dergelijk eigenwijze kerel op dit forum laten zien, hoe dom hij is geweest. Ik verwacht daarom een eerlijke en oprechte mening van jullie mbt zijn kuur waarmee hij bezig is.

Dosering en stat's even buiten beschouwing omdat ik nog niet over deze informatie beschik. Maar jij als kenner, heeft deze info niet per se nodig om een mening te vormen.

3e kuur ooit en deze is alsvolgt: testosteron, masteron, trenbolone, nandrolone, primobolan en als afsluiter winstrol tabs. Een kuur van 16 weken. Brandt maar los. Wat vind je van deze kuur?

Iedereen die zich niet inleest in de materie verdiend het om misbruikt te worden;)

Boeit me eigenlijk niet wat iemand met zn lichaam wilt doen, als er iemand goed advies geeft dan negeren ze het meestal.

Beste leden,

We hebben er allemaal wel eens mee te maken gehad, met dealers die jou, als koper, niet van goed advies voorziet. Omdat geld verdienen voor hem prioriteit nummer 1 is. Of zelfs dealers, die totaal geen verstand hebben van AAS en die jou ook zoveel mogelijk idiote stacks aansmeren. Vaak zijn deze dealers negatief over producten die ze zelf niet kunnen verkrijgen. Daarnaast maken ze mooie verhalen op en halen ze de naive koper over om te veel te gebruiken. En wat doen onze naive kopers....eerst kopen, dan vragen stellen. Dommer kun je ze niet hebben, zeg ik dan maar. Alsof de spullen weglopen, dat ze het gelijk afnemen op dat moment.

Ik wil een dergelijk eigenwijze kerel op dit forum laten zien, hoe dom hij is geweest. Ik verwacht daarom een eerlijke en oprechte mening van jullie mbt zijn kuur waarmee hij bezig is.

Dosering en stat's even buiten beschouwing omdat ik nog niet over deze informatie beschik. Maar jij als kenner, heeft deze info niet per se nodig om een mening te vormen.

3e kuur ooit en deze is alsvolgt: testosteron, masteron, trenbolone, nandrolone, primobolan en als afsluiter winstrol tabs. Een kuur van 16 weken. Brandt maar los. Wat vind je van deze kuur?
Een goede manier om mensen geld afhandig te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties. Maar graag even inhoudelijk reageren, op de kuur zelf. Wat vindt men van de kuur. Probeer jezelf zo goed mogelijk uit te drukken. Wat je er slecht aan vindt bijv. Wellicht dat deze topic anderen wat leert. Want geloof me...er zijn genoeg mensen onder ons, die zich echt een oor aan laten naaien.

Thanks voor de reacties. Maar graag even inhoudelijk reageren, op de kuur zelf. Wat vindt men van de kuur. Probeer jezelf zo goed mogelijk uit te drukken. Wat je er slecht aan vindt bijv. Wellicht dat deze topic anderen wat leert. Want geloof me...er zijn genoeg mensen onder ons, die zich echt een oor aan laten naaien.
Hangt af van de doseringen natuurlijk maar Tren en Deca lijkt me niet zo goed om samen te stacken door de prolactine verhoging wat op kan treden.

Wat doet het ertoe wat wij van een ander vinden?
Als die persoon zelf niet slim genoeg is om zichzelf eerst in te lezen en daarna pas te gaan kijken waar hij goede gear kan regelen? Gewoon dom, meer niet. En wat BigDaddy zegt, advies vragen ze erna, slaan het in de wind en gaan toch tegen beter weten in domme dingen doen omdat ze eigenwijs zijn... :rolleyes:

Little Daddy, wat de dosering ook mag zijn. Het is, naar mijn mening, altijd onnodig om 6 middelen te stacken, altijd!

Krijg het idee dat deze kuur jou wordt geadviseerd en dat jij nu de vraag steld of het eeen goeie kuur is

Dumbbell, ik heb erg veel reacties van mensen gezien zoals die van jou nu, over de jaren dat ik hier lid ben. Mensen reageren snel naar elkaar toe, zoals jij doet. Ik ben van de oudere garde hier op DBB. Ik ben de laatste jaren niet actief geweest. Je mag gerust van mij aannemen dat ik geen 'groentje' ben mbt kennis over AAS. En als je mijn topic leest, zou je beter moeten kunnen inschatten, dat jouw aanname incorrect is.

Graag zie ik wel een inhoudelijke reactie van jou op de kuur. Mensen kunnen hier nl van leren. En daarom is dit forum hier. Zodat wij allemaal er van kunnen leren.

En daarom is dit forum hier. Zodat wij allemaal er van kunnen leren.

Met deze kuur zal hij vanzelf leren of het fout was of FOUT!!! :rolleyes:

De uitdrukking heet wij van wc eend adviseren wc eend en de slager die zijn eigen vlees keurt. Dit schrijf ik omdat het echt niet exclusief geldt voor AAS. Je moet verkopers nooit om advies vragen.

EN je moet niet kwaad zijn op de dealer dat hij verkeerd advies geeft maar op jezelf dat jij zo dom bent om een dealer om advies te vragen. Je draait het helemaal om.

Het heeft totaal geen zin om te reageren op die kuur.

En de een die verkoopt te veel onnodig en de ander maakt speciaal een topic aan zodat wij op commando zouden gaan reageren op dat advies. Iedereen heeft een bepaald belang om iets te doen en niet te doen. Wat is jou belang, wat schiet jij er mee op? Dat vind ik de meest opvallende vraag die volgt uit jou topic.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je zelf eerst kennis moet opdoen. Advies vragen aan een verkoper mag maar tegelijkertijd moet je dit advies eerst altijd in twijfel trekken en vervolgens checken.

Ymir, jammer dat je van mening bent, dat het totaal geen zin heeft om inhoudelijk op deze kuur te reageren. En jammer dat je niet langer gelooft in het goede van de mens. Eigen belangen komen niet altijd op nummer 1. Vooral niet als een kuur reeds aangeschaft is en wordt gebruikt. Soms willen mensen hun vrienden/bekenden/kenissen duidelijk maken dat ze onverantwoord bezig zijn.

Ik moet concluderen, dat wanneer dit soort reacties op mijn topic de overhand hebben, het niveau van DBB helaas is afgenomen.

Jammer. Want we kunnen elkaar veel meer leren met inhoudelijke reacties.
Niemand is overigens verplicht om te reageren uiteraard. Iedereen mag deze post, na gelezen te hebben, aan zich voorbij laten gaan.

Ik zou de post graag on topic willen voortzetten.

Beste cocktail! Die gast heeft veel geld verdient :D

Nu nog boldenone toevoegen en je hebt met gemak alle injects :o

Maar stel dat hij maar 100mg van alles elke week zet is het dan slechter dan wanneer je 2 compounds pakt en de totale dosis hoger hebt?

Wat ik overigens mis is de hcg, bij 16 weken tren is dat toch wel iets wat bijna noodzakelijk te noemen is.

Edit:

Wat je overigens niet moet vergeten is dat real life dealers het moeten hebben van mond op mond reclame. Als ze dus troep verkopen dan is het zo gedaan met hun handeltje dus hun belang is uiteindelijk toch wel het beste voor de klant, in tegenstelling tot internet sites waar dat veel minder uitmaakt.

Soms willen mensen hun vrienden/bekenden/kenissen duidelijk maken dat ze onverantwoord bezig zijn.

Ik moet concluderen, dat wanneer dit soort reacties op mijn topic de overhand hebben, het niveau van DBB helaas is afgenomen.

Wat hartverwarmend die betrokkenheid. Als je zo betrokken bent, reageer eens wat vaker op kuurvoorstellen van beginners. Dat helpt het niveau van DBB omhoog. Zelfs van een beginner mag je vragen dat hij een lijstje middelen met dosis per week noemt. Wat dacht je nu zelf van jou lijstje met al die middelen. Moet ik daar serieus op reageren of kijk ik even 10 minuten besteed bij iemand die echt een eerste kuur wil zetten? Vanzelfsprekend kies ik voor de beginner met een echt voorstel en niet jou lijstje die je zelf niet wil zetten (om begrijpelijke redenen, die elke mong**l kan snappen) Heb wel wat beters te doen dan met met jou rancune bezig te houden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat hartverwarmend die betrokkenheid. Als je zo betrokken bent, reageer eens wat vaker op kuurvoorstellen van beginners. Dat helpt het niveau van DBB omhoog. Zelfs van een beginner mag je vragen dat hij een lijstje middelen met dosis per week noemt. Wat dacht je nu zelf van jou lijstje met al die middelen. Moet ik daar serieus op reageren of kijk ik even 10 minuten besteed bij iemand die echt een eerste kuur wil zetten? Vanzelfsprekend kies ik voor de beginner met een echt voorstel en niet jou lijstje die je zelf niet wil zetten (om begrijpelijke redenen, die elke mong**l kan snappen) Heb wel wat beters te doen dan met met jou rancune bezig te houden.
Prima Ymir. Dan staat het je ook vrij om je met andere topics bezig te houden. En niet langer mijn topic te 'vervuilen'.

Ziet er een goeie kuur uit.

Terug
Naar boven