MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees in dit topic dat mensen studeren met nootropics dus:

Welke nootropic is daar het beste voor denken jullie?

Kan ik zonder problemen/sides nootropics gebruik bij de leeftijd van 18?

Ik lees in dit topic dat mensen studeren met nootropics dus:

Welke nootropic is daar het beste voor denken jullie?

Kan ik zonder problemen/sides nootropics gebruik bij de leeftijd van 18?
Nee, heeft een zeer ernstig bijeffect, betere punten. Dus zeker afblijven!!!

Aniracetam & Noopept zou ik zeggie

Laatst bewerkt:
nootropics hebben juist geen ernstige bijeffecten
en ik studeer goed op noopept idd.

Bedankt voor je antwoord.

Waarom aniracetam precies en geen andere racetam?
Beter voor focus en concentratie, en helpt ook goed voor eventuele mondelinge presentaties. Is probs ook deels persoonsgebonden, anderen zullen mss met andere dingen betere resultaten halen.

Edit: spijtig dat je me al in ander topic karma gegeven hebt en dus niet nog eens kunt doen :roflol:

Beter voor focus en concentratie, en helpt ook goed voor eventuele mondelinge presentaties. Is probs ook deels persoonsgebonden, anderen zullen mss met andere dingen betere resultaten halen.

Edit: spijtig dat je me al in ander topic karma gegeven hebt en dus niet nog eens kunt doen :roflol:

Oke, dankje :)

Ik bestel het gewoon, kost ook geen drol.

Ga waarschijnlijk op intellimeds: noopept, aniracetam en oxiracetam bestellen.

Nu vroeg ik me af, bvb die noopept, hoe wegen jullie die exact af bvb op 10-20mg?

Ga waarschijnlijk op intellimeds: noopept, aniracetam en oxiracetam bestellen.

Nu vroeg ik me af, bvb die noopept, hoe wegen jullie die exact af bvb op 10-20mg?

Neem nu dat 1 gram iets van 60 - 70 dosissen is. Ik heb een mg weegschaal maar doe het op het zicht. Ik neem een koffielepel en neem de top van de steel en zie hoeveel ik meeheb.

Niet teveel van verwachten...

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 14:56 ----------

Hier hebben ze ook sommige nootjes aan goede prijs, uit UK, goedkoper verzending en geen extra tax. 3 dagen ong eer in huis.
Noopept is ind cheap.
Andere racetams zijn niet goedkoop.

Neem nu dat 1 gram iets van 60 - 70 dosissen is. Ik heb een mg weegschaal maar doe het op het zicht. Ik neem een koffielepel en neem de top van de steel en zie hoeveel ik meeheb.

Niet teveel van verwachten...

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 14:56 ----------

Noopept is ind cheap.
Andere racetams zijn niet goedkoop.

Thx man hier ben ik iets mee, hoe bedoel je niet teveel van verwachten?
Ik zoek gewoon een nootropic die mn add symptomen wat kan verlichten:p

Dat het allemaal redelijk subtiel is.
Deze kerel vindt pramiracetam het beste: http://www.youtube.com/watch?v=88uL8gyP-pc
Ik neem aan dat je rilatine oid voor je add, niet goed genoeg?

Iets anders ik zie jammer genoeg dat smartpowders net Huperzine A in huis heeft, qjbgblqbvb net een bestelling gedaan. Iemand ervaringen hiermee?

Ik doe het ook op zicht, heb een micro scoop van +- 50mg, hier pak ik +- 1/3 van

Zoek een racetam die mijn add symptomen wat verminderd.

Piracetam neem ik nu 2 weken en merk ik geen reet van, 0.0%

Ik heb add, als ik smorgens 3 gram piracetam neem merk ik wel degelijk een klein verschil. Mijn gedachten verspringen niet elk 1000ste van een seconden. In combinatie met mijn dexamfetamine werkt het het best. Versterkt de werking, en heft de negatieve effecten van dexamfetamine op. De combi is goud, heel veel focus. Kan vanavond weer mooi non stop studeren.

Dat het allemaal redelijk subtiel is.
Deze kerel vindt pramiracetam het beste: http://www.youtube.com/watch?v=88uL8gyP-pc
Ik neem aan dat je rilatine oid voor je add, niet goed genoeg?

Iets anders ik zie jammer genoeg dat smartpowders net Huperzine A in huis heeft, qjbgblqbvb net een bestelling gedaan. Iemand ervaringen hiermee?

Ja heb al rilatine,concerta,strattera,.. geprobeerd maar kan er niet echt goed tegen.

Van rilatine en concerta krijg ik ontzettend hartkloppingen en van strattera enorme maagpijn.

Huperzine A heb ik al genomen en merk je niets van.

Na wat reviews te hebben gelezen ga ik 30gr aniracetam/ 20gr pramiracetam / 2gram noopept bestellen op intellimeds. Welke leveringswijze kiezen jullie? En betalen met visa dan? (heb geen paypal oid)

Heb het topic niet doorgelezen, kwam er toevallig op uit, maar heb onbeperkte voorschriften voor piracetam. Wist niet dat het echt een "smart drug" was.
Nootropil wordt trouwens soms ook id plaats gegeven van piracetam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven