XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Not my question bro :p

Ben heel tevreden over de combi piracetam, aniracetam en sulbutiamine. Vooral het anxiolytisch effect van ani vind ik fantastisch, het maakt me iets 'socialer' :) Merk ook dat ik tijdens gesprekken scherper uit de hoek kom.

Ben heel tevreden over de combi piracetam, aniracetam en sulbutiamine. Vooral het anxiolytisch effect van ani vind ik fantastisch, het maakt me iets 'socialer' :) Merk ook dat ik tijdens gesprekken scherper uit de hoek kom.

Hoeveel aniracetam gebruik je, heb je het al alleen genomen zonder de piracetam?
Kun je het effect omschrijven van sulbutimine, heb het ook besteld maar nog niet binnen.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 11:50 ----------

Ja heb al rilatine,concerta,strattera,.. geprobeerd maar kan er niet echt goed tegen.

Van rilatine en concerta krijg ik ontzettend hartkloppingen en van strattera enorme maagpijn.

Huperzine A heb ik al genomen en merk je niets van.
Ja sommige mensen kunnen echt niet tegen stimulerende middelen(zoals ik)
Oke huperzine is dus geen aanrader :)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 11:53 ----------

Na wat reviews te hebben gelezen ga ik 30gr aniracetam/ 20gr pramiracetam / 2gram noopept bestellen op intellimeds. Welke leveringswijze kiezen jullie? En betalen met visa dan? (heb geen paypal oid)

Moeilijk te zeggen is persoonlijk...
Ik heb de goedkoopste verzending genomen en betaald met paypal wat eigenlijk +- hetzelfde is al cc.

Heb het topic niet doorgelezen, kwam er toevallig op uit, maar heb onbeperkte voorschriften voor piracetam. Wist niet dat het echt een "smart drug" was.
Nootropil wordt trouwens soms ook id plaats gegeven van piracetam.

Maar die Nootropil is wel stukken duurder. Altijd vragen voor de generische variant.

Hoeveel aniracetam gebruik je, heb je het al alleen genomen zonder de piracetam?
Kun je het effect omschrijven van sulbutimine, heb het ook besteld maar nog niet binnen.

Was begonnen met 500mg, zit nu op 900mg wat toch wel mijn sweet point is.
sulbu = vooral mental clarity en focus bij mij

wat gelezen over piracetam en de volgende is dat de dosis die ik nu neem is :

na eten ongeveer 1gram pira (geen digitale weegschaal bij)

iets later halve pil dexaprine

later op de dag na ongveer 5 a 6 uur 1 gram pira

voor het naar bed gaan neem ik de choline (350mg).

ook kun je nog de omega 3 gebruiken tussendoor en veel drinken tussendoor dit door de dexaprine.
de persoon zegt ook dat je bij de hand zoete dingen moet eten,dit is wat ik las door een ervaren gebruiker.maar door eten denk ik dat de sterkte juist afneemt.

voel wel helder en tijd gaat snel.dingen die ik niet wil doen doe ik gewoon,reactie is snel dingen die ik lees gaat sneller en opname er van ook.
dit is mijn test voor vandaag.

Laatst bewerkt:
Jullie vertellen dat het sociaal aspect ook beter wordt. Is het dan ook goed te gebruiken bv bij het uitgaan?

Ani is top

Laatst bewerkt:
Oke bro's, heb mijn bestelling eindelijk binnen..

*Pramiracetam
*Sulbiatamine
*Aniracetam

Prami & ani zal waarschijnlijk later inkicken.

Sulbi net 1gram van ingenomen en ga nu naar de gym. Ik voel me een beetje wazig, vermoeidheid lijkt weg te trekken maar zal waarschijnlijk placebo zijn. Ik merk wel dat mijn ogen gevoeliger zijn voor licht...

Keep you updated...

Edit: Ik was echt sceptisch over dit product omdat bijna geen 1 preworkoutproduct voor mij leek te werken. Maar dit is echt een aanrader! Ondanks een schouderblessure heb ik echt gruwelijk kunnen trainen :D .

*Totaal geen vermoeidheid ook na de training
*Uithoudingsvermogen was gewoon beestachtig, ik bleef maar doorgaan!
*Sterke focus
*PR's gesneuveld Military press staand van 80kg naar 120kg!

Ik werd wel een beetje agressiever, maar dat ben ik eigenlijk altijd in de sportschool :p

Al met al een echte aanrader voor als preworkout. Hoop dat er geen gewenning optreedt.

Dat van die Military press was natuurlijk gewoon onzin :trollfacex:

Laatst bewerkt:
ik vraag me af wanneer de ''designer'' versie komt: piracetam-drol ofzo ?

oops ik heb Nefiracetam en geen piracetam.
dus 6 posten hierboven is dus niet goed het is Nefiracetam wat ik heb :S

ik heb nu dus al een aantal keer pramiracetam gebruikt, en elke keer voelde ik er vrij weinig van, maar dat is dus omdat ik veelste laag gedooseerd heb, ik las namelijk vanuit meerde reviews, en uit meerdere bronnen dat rond de 300 mg / pd genoeg zou zijn, maar ik nam maar iets van 100 mg, dit komt gewoon omdat ik geen juiste weegschaal heb.
ik heb nu gelukkig 1 dosering van 300 mg kunnen krijgen dus deze bewaar ik zodat ik vergelijkings materiaal heb om er meer van 300 mg te maken.
ik moet zeggen dat ik dus sinds vandaag op 300 mg in eens veel meer merk, ik ging net bijv studeren, en normaal moet ik vaak een bladzijde bijv 2 a 3 keer goed lezen om het goed te begrijpen, maar nu blijft het met 1 x lezen gewoon beter hangen, ook is mijn lees-snelheid vooruit gegaan, ik was namelijk al een tijdje niet gewend om veel te lezen zoals boeken etc dus sinds ik met mijn studie begonnen was vond ik het vrij lastig om een beetje met snelheid door te kunnen lezen het ging echt letterlijk woord voor woord, maar met de pramiracetam lees ik als het ware 'automatisch' het is lastig te beschrijven maar ik lees zeg maar voor mn woorden uit. het is heel apart, maar wel fijn.

that's my short review :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven