Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn hier nog mensen met ervaring met smartpowders.com? Zijn ze betrouwbaar?

Ben vooral benieuwd naar hun bulk 11-oxo, is de goedkoopste van het hele web.

Laatst bewerkt:
Ik lees ook dingen over een eerste hogere dosis en dan gewoon terug een normale dosis innemen. Iemand meer info/tips hierover?

Jep staat ook in de bijsluiter... "aanvalsdosis"
Zoek de bijsluiter anders eens op.
Normaal zou het ook geen probleem zijn om altijd die hogere dosis te gebruiken
4800mg.
Als je hier niets van "voelt" betwijfel ik ofdat je er uberhoud iets van zal voelen.

net binnen, dinsdag besteld
s653eo.jpg

klein beetje onder mn tong gelegd net, ****ing ranzig haha.
zal hier wel posten als ik er iets van begin te merken, kan een weekje of 2-3 duren las ik.

Zijn hier nog mensen met ervaring met smartpowders.com? Zijn ze betrouwbaar?

Ben vooral benieuwd naar hun bulk 11-oxo, is de goedkoopste van het hele web.

MeDevil, de topicstarter en nog een andere dbb-er hebben beide goede ervaringen met smartpowders. Ik heb ook hiervandaan besteld maar die k*tpaypal is zo traag bij mij. Smartpowders reageert wel gewoon meteen op e-mailtjes en hebben ook een track-ordersysteem.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 14:15 ----------

net binnen, dinsdag besteld http://i44.tinypic.com/s653eo.jpg
klein beetje onder mn tong gelegd net, ****ing ranzig haha.
zal hier wel posten als ik er iets van begin te merken, kan een weekje of 2-3 duren las ik.

Ben benieuwd!

ik ervaar nu een wazige vorm van helderheid, kan het niet zo goed omschrijven :D anyways ik ga nu even wat tentamenstof doornemen, kijken hoe dat gaat nu! kan heel goed placebo effect zijn dit maar het bevalt me wel.

Heb maandag een bestelling gedaan bij intillimeds nog niet ontvangen.
Ben je ui BE of NL Unstoppable?
Hoe heb je betaald?

Oke zie het net hij heeft maar een gram besteld.
Kan in een envelop.

Half life van noopept?

Ik ben NL, en maar een grammetje besteld idd, dosis is 10-20mg dus gaat wel Ff mee :D half life weet ik zo niet, straks eens kijken.

Half life vind het nergens wiki, pubmed...

Pharmacokinetics
Noopept
®
is absorbed in the gastrointestinal tract an unchanged enters the systemic circulation,
crosses the blood-brain barrier is found in the brain in higher concentrations than in blood. Time to
reach maximum concentration averages 15 minutes. The half-life of plasma - 0.38 h. The drug is
partially preserved unchanged, partly metabolized to form phenylacetic acid, and fenilatsetilprolina
tsikloprolilglitsina. It has a high relative bioavailability (99.7%).

Niet lang, 40 min...

Ja vond het ook raar, weet btw niet zeker of het ook klopt. Misschien hoeft het niet lang in je lichaam te zijn ok de gewenste effecten te bewerkstelligen... Achja zie wel. Was niet duur dus :)

Heb er goed op kunnen studeren vandaag btw! Kan echt alles zo ongeveer herrineren en schema's die ik heb getekend voor me zien... Haha

Nouja nog te vroeg om te oordelen hierover! Maar tot nu toe bevalt t goed ja. Ik heb m van intellimeds.

wanneer denk je een goeie beschrijving te hebben ben echt benieuwd!

Nouja op internet staat dat het volle effect pas echt na 2-3 weken er goed in zit dus... Haha, nog Ff wachten maar ik zal hier zeker af en toe posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven