- Waardering
- 85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1,5 gram piracetam
0,75 gram aniracetam
15 milligram noopept
1 gram gaba
dit alles tezamen met 200 centiliter sinaasappelsap.
Ik heb er tot op heden nog niets van gemerkt?
Ik gebruik het nu 3 dagen.
Niet om arrogant over te komen, maar ik ben van mezelf al vrij ''intelligent'' en ''sociaal''. Kan het hiermee te maken hebben?
Of kan ik beter andere racetams innemen? Of kloppen de doseringen niet?
Ps. Wie van jullie hier zit ook op de uni, maar merkt wel enig verschil?
Intellimeds.co.uk over GABAFor health enthusiasts, GABA supplements are considered important because the neurotransmitter GABA regulates neurological activity - i.e. it limits your brain activity. Whilst you might think that increased brain activity would be a good thing, without GABA the human mind would constantly be racing and it would not be possible to function efficiently. Similarly, without GABA the human body would be permanently tense.
wikipedia over piracetamthe most effective treatment range is a daily dose of 4.8 to 9.6 grams divided into three daily doses at 8 hours apart.
[Link niet meer beschikbaar]Oke, mijn moeder heeft er bezwaar op dat ik nootropics wil nemen omdat ze "smart drugs" en "(pro)hormonen" las op wikipedia.
Heeft iemand nog een simpele lap nederlandse tekst waar uitgelegd wordt wat nootropics (racetams) doen, de 'gevaren' e.d.?
2,5 gram piracetam
2 gram aniracetam
15 milligram noopept
Niet om arrogant over te komen, maar ik ben van mezelf al vrij ''intelligent'' en ''sociaal''. Kan het hiermee te maken hebben?

1,5 gram piracetam
0,75 gram aniracetam
15 milligram noopept
1 gram gaba

Ik heb nu mn prami, ani, oxi en noopept binnen (choline ook)
Nu heb ik een maatschepje van 2.5gr die ik gebruik om af te wegen maar dat is echt niet nauwkeurig.
Kent iemand een plaats waar ik kleine maatschepjes ( 1gr) kan bestellen? Of halen?
Apotheker ofzo?
edit
net dit genomen:
3 gram piracetam
1gram pramiracetam
15mg noopept
Jezus ****, mn hoofd slaat op hol maar toch voelt het zeer 'puur' en 'zuiver' aan.
Echt een heel merkwaardig gevoel.
Typen/praten vloeit eruit alsof ik niet moet nadenken voor ik iets zeg of doe.
Ben ook aan het luisteren naar dubstep en klinkt ****ing vet!
Dit is echt geen placebo, heb ADD en al veel verschillende meds genomen maar dit voel ik ECHT!
Zicht is inderdaad ook anders, maar kan het moeilijk beschrijven.
Grote lappen tekst lezen lukt ook zonder moeite (is normaal bijna onmogelijk voor me)
I like this![]()
Makkelijk te vinden via drugsdealers en sommige verslaafdenik heb vandaag een weegschaal gekocht. hij weegt per 0.1 gr echt ideaal, ik heb er lange tijd naar gezocht.

Wat ik wel merk nu is een licht 'dwangneiging' om mn tanden hard op elkaar te zetten.
Beetje zoals op xtc maar kan het wel negeren nu.
Nog iemand die dit heeft?
Evenwichtsstoornissen heb ik nog niet van gelezen, wel al van enkele gebruikers dat ze ademhalingsproblemen krijgen!