XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
klinkt lekker man!! kan niet wachten tot ik de mijne heb :p

Ook weer even een update die ik wilde delen. Dit keer van de pramiracetam. Ik ervaar hetzelfde als tunux namelijk het volgende:

Positives:
*Lees heel erg gemakkelijk, lijkt wel alsof mijn ogen als een soort scanner werken.
*Onthoud alles wat ik lees
*Heel licht in me hoofd

Negatives:
*Beetje hoofdpijn af en toe (ik gebruik geen choline, maar morgen komen me viscaps gelukkig)
*De smaak, verdomme wat is die shit bitter zeg. Maar dat is geen probleem.

Oke, mijn moeder heeft er bezwaar op dat ik nootropics wil nemen omdat ze "smart drugs" en "(pro)hormonen" las op wikipedia.

Heeft iemand nog een simpele lap nederlandse tekst waar uitgelegd wordt wat nootropics (racetams) doen, de 'gevaren' e.d.?

1,5 gram piracetam
0,75 gram aniracetam
15 milligram noopept
1 gram gaba

dit alles tezamen met 200 centiliter sinaasappelsap.

Ik heb er tot op heden nog niets van gemerkt?
Ik gebruik het nu 3 dagen.

Niet om arrogant over te komen, maar ik ben van mezelf al vrij ''intelligent'' en ''sociaal''. Kan het hiermee te maken hebben?

Of kan ik beter andere racetams innemen? Of kloppen de doseringen niet?

Ps. Wie van jullie hier zit ook op de uni, maar merkt wel enig verschil?

1,5 gram piracetam
0,75 gram aniracetam
15 milligram noopept
1 gram gaba

Niet om arrogant over te komen, maar ik ben van mezelf al vrij ''intelligent'' en ''sociaal''. Kan het hiermee te maken hebben?

op intellimeds.co.uk staat bij aniracetam 800mg-2400mg

For health enthusiasts, GABA supplements are considered important because the neurotransmitter GABA regulates neurological activity - i.e. it limits your brain activity. Whilst you might think that increased brain activity would be a good thing, without GABA the human mind would constantly be racing and it would not be possible to function efficiently. Similarly, without GABA the human body would be permanently tense.
Intellimeds.co.uk over GABA

misschien die even weg laten?

the most effective treatment range is a daily dose of 4.8 to 9.6 grams divided into three daily doses at 8 hours apart.
wikipedia over piracetam

misschien die ook iets hoger?

Oke, mijn moeder heeft er bezwaar op dat ik nootropics wil nemen omdat ze "smart drugs" en "(pro)hormonen" las op wikipedia.

Heeft iemand nog een simpele lap nederlandse tekst waar uitgelegd wordt wat nootropics (racetams) doen, de 'gevaren' e.d.?
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

2,5 gram piracetam
2 gram aniracetam
15 milligram noopept

zo beter?

2g ani had lijk een gelijkaardig effect op me geranamine :p raar.

1,5 gram piracetam
0,75 gram aniracetam
15 milligram noopept
1 gram gaba

Zit ook op de uni (laatste jaar Master). Mijn bevindingen zijn het volgende:

*Van pira merk ik geen moer. Alle doseringen uitgeprobeerd.

*Prami is een aanrader voor studeren (zie vorige posts van mij en tunux). Zit op 300mg per dag.

*Aniracetam word je meer relaxter van, heb niet echt gemerkt dat ik iets ''vlotter'' ben door het gebruik van ani. Ik heb wel gemerkt dat ik totaal niet nerveus was tijdens de laatste twee tentamens terwijl ik voor het gebruik van ani juist wel zo was. Gebruik ongeveer 750mg per dag.

Ik heb nu mn prami, ani, oxi en noopept binnen (choline ook)

Nu heb ik een maatschepje van 2.5gr die ik gebruik om af te wegen maar dat is echt niet nauwkeurig.

Kent iemand een plaats waar ik kleine maatschepjes ( 1gr) kan bestellen? Of halen?
Apotheker ofzo?

edit

net dit genomen:
3 gram piracetam
1gram pramiracetam
15mg noopept

Jezus ****, mn hoofd slaat op hol maar toch voelt het zeer 'puur' en 'zuiver' aan.
Echt een heel merkwaardig gevoel.

Typen/praten vloeit eruit alsof ik niet moet nadenken voor ik iets zeg of doe.

Ben ook aan het luisteren naar dubstep en klinkt ****ing vet!

Dit is echt geen placebo, heb ADD en al veel verschillende meds genomen maar dit voel ik ECHT!
Zicht is inderdaad ook anders, maar kan het moeilijk beschrijven.

Grote lappen tekst lezen lukt ook zonder moeite (is normaal bijna onmogelijk voor me)

I like this :)

Laatst bewerkt:
Zou eens gaan vragen in de apotheek.
Smartpowders had er ook maar daar heb je niets aan.
Gebruik nu vanalles het voelt aan alsof ik mn hersenen kan voelen ( niet werken gewoon voelen)

Ik heb nu mn prami, ani, oxi en noopept binnen (choline ook)

Nu heb ik een maatschepje van 2.5gr die ik gebruik om af te wegen maar dat is echt niet nauwkeurig.

Kent iemand een plaats waar ik kleine maatschepjes ( 1gr) kan bestellen? Of halen?
Apotheker ofzo?

edit

net dit genomen:
3 gram piracetam
1gram pramiracetam
15mg noopept

Jezus ****, mn hoofd slaat op hol maar toch voelt het zeer 'puur' en 'zuiver' aan.
Echt een heel merkwaardig gevoel.

Typen/praten vloeit eruit alsof ik niet moet nadenken voor ik iets zeg of doe.

Ben ook aan het luisteren naar dubstep en klinkt ****ing vet!

Dit is echt geen placebo, heb ADD en al veel verschillende meds genomen maar dit voel ik ECHT!
Zicht is inderdaad ook anders, maar kan het moeilijk beschrijven.

Grote lappen tekst lezen lukt ook zonder moeite (is normaal bijna onmogelijk voor me)

I like this :)

ik heb vandaag een weegschaal gekocht. hij weegt per 0.1 gr echt ideaal, ik heb er lange tijd naar gezocht.

Wat ik wel merk nu is een licht 'dwangneiging' om mn tanden hard op elkaar te zetten.
Beetje zoals op xtc maar kan het wel negeren nu.

Nog iemand die dit heeft?

Wat ik wel merk nu is een licht 'dwangneiging' om mn tanden hard op elkaar te zetten.
Beetje zoals op xtc maar kan het wel negeren nu.

Nog iemand die dit heeft?

Jup, hierzo!
Vond het al vreemd...

Is het mogelijk dat je van piracetam evenwichtsstoornissen en lichte ademhalingsproblemen krijgt?

Evenwichtsstoornissen heb ik nog niet van gelezen, wel al van enkele gebruikers dat ze ademhalingsproblemen krijgen!

Neem je choline ofzo erbij? Zoniet, dat kan de hoofdpijn al verklaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven