Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
guys.... ik heb vandaag gewoon helemaal geen kater terwijl ik me gister echt keihard naar de klote gezopen heb.... wtf? kunnen nootropics hier effect op hebben?

zou anders niet weten hoe ik dit moet verklaren :D

Pakketje is binnen.
Van oxiracetam een klein lepeltje genomen, nog niet veel te melden ik neem ook andere racetams.
Straks noopept es proberen.

ik vind het moeilijk om te vinden op het i-net maar is pramiracetam nou vet oplosbaar of niet?

ben nog steeds enthousiast over noopept.
heb meer motivatie om te studeren en ervaar nog altijd die helderheid wat ik al eerder beschreef. wel merk ik dat ik soms sneller geirriteerd ben dan normaal ? maar dat kan ook andere redenen hebben.

ben nog steeds enthousiast over noopept.
heb meer motivatie om te studeren en ervaar nog altijd die helderheid wat ik al eerder beschreef. wel merk ik dat ik soms sneller geirriteerd ben dan normaal ? maar dat kan ook andere redenen hebben.

weet niet op wat je zit, maar op piracetam was ik ook heel snel irri. Vooral op lawaai.

NOOPEPT :P 2x 10-20mg per dag

nou heb die fkng rommel na een maand ofzo nog steeds niet binnen. Ben er ook meteen klaar mee **** it.

Waar had je bestelt?

Steroids voor de hersenen dus eigenlijk?

Vet nice!:D

@kopen
Site gevonden die goedkoop is in bulk:
[Link niet meer beschikbaar]

Oplossing

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 09:47 ----------

...no tax & no import tax
kom lijk al 30$ bij en probs nog eens importtaxen

Hij bedoelt dat hij het nog niet ontvangen heeft whami. Hmm ****ed up man, had op piracetam.nl bestelt en binnen een week binnen. De volgende keer gewoon op intellimeds of smartpowders bestellen denk?

Paas eens de cookiecutter voor 1 weekje hard studeren dan. Misschien word het dan nog interessant.

Piracetam genomen en niets gemerkt, is aniracetam duidelijk beter?

Piracetam hoeft niet meteen te werken, en de werking ervan kan zo subtiel zijn dat je het niet merkt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven