XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor effect krijg je als je Sulbutiamine en phenibut samen neemt ?
Heeft iemand het ooit uitgeprobeerd?
Ik heb ergens gelezen dat iemand sub voor feesten en uitgaan nam en hier nemen sommige pheni voor hetzelfde gelegenheid, vandaar mijn vraag :-P

Ja, meer focus. Motivatiebron is dan vooral phenibut. Voor uitgaan? Meh vraag me af of de sulb dan nodig is.

Het kalmeert maar slaapwekkend wordt t pas na zo'n 8 uur na inname voor zover ik heb gemerkt. Geeft mij ook meer motivatie/ongeremdheid, beetje zoals alcohol motivatie (weet niet of iemand dat herkent), verschil is dat je nu dus wel iets productiefs kan gaan doen erop :)

Ja ik herken dat zeker. Het slaapwekkende heb ik er zelfs veel langer niet van. Normaal ben ik na een lange drukke dag savonds vrij snel uitgetelt maar als ik sochtens een dosering phenibut heb genomen merk ik dat het savonds nog werkt en blijf ik me gewoon top voelen. Het mooie is dat in tegenstelling tot veel stimulerende stoffen, zoals bijvoorbeeld caffeine, je na die dosering phenibut in de ochtend, savonds als een steen slaapt! Ik vind het prachtig spul, jammer dat je het zo beperkt kunt nemen, maar dat houdt het wel leuk/nuttig!

Met welk doel neem jij phenibut? Voor het trainen phenibut gebruiken zou ik niet doen aangezien het vooral een kalmerende werking heeft.

Aniracetam kun je inderdaad voor een lange tijd gebruiken.

Kalmerend ja, maar was alsnog gretig om te trainen, ik werd er niet sloom van.

Dat gezegd hebbende, ik was wel slap in de gym! Maar de dag ervoor was ik niet helemaal honderd 's avonds, dus of het de pheni was of iets anders weet ik niet.

Ik heb nu aniracetam meegenomen naar de VU in een flesje met een lepel oflijfolie, ik weet alleen niet of je dat na 2 dagen phenibut kunt/moet nemen? En als ik maximaal effect van pheni morgenavond wil hebben. Wil het bij het uitgaan/in sociale situatie in combi met wat alcohol proberen.

BTW die phenibut dempt echt op gruwelijke wijze de honger! Prima voor als je in een cut zit.

Laatst bewerkt:
Niet meer dan 3 biertjes, meer = worst hangover (kotsen, hoofdpijn etcetera)

Heb dat ook geregeld gelezen maar heb dat zelf nog geen last van gehad. Pas geleden nog een feest gehad en heb zeker meer gedronken dan dat maar had niet zo'n hangover waar je het over hebt. Het probleem is dat de alcohol harder aankomt, je kunt dus minder drinken dan normaal maar ik denk dat zolang je het niet te gek maakt het wel mee zal vallen.

Wij bodybuilders drinken toch weinig tot niets dus geen probleem toch ;)

Dus juist heel chill eigenlijk, je hoeft minder te drinken om goed lam te geraken :D

Ik test het morgen voor ik wegga thuis wel ff met een biertje om te kijken hoe die valt.

Nou, 3 biertjes inderdaad wel wat overdreven maar als je hierop gewoon flinke hoeveelheden drank gaat tanken good luck.

De waarschuwing is er :)

Je bent sneller lam ja, maar wat moet je daar nou weer mee? Sociaal zijn komt al van de phenibut zelf.

Ik vind t iig geen goede combo tenzij je echt een grens trekt qua alcohol gebruik. Gewoon 2 biertjes erbij gaat het effect niet eens zo heel erg versterken (tenzij het wel goed valt) is mijn ervaring.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 16:54 ----------

En weet nog de grens niet want hoewel ik altijd nog weet wat er die avond gebeurt is, nu miste ik grote delen van de avond. Kan best zijn dat ik wat te veel op heb, maar zeker dat het niet de alcohol zelf was die het zo erg versterkte en k*t maakte de next day.
Dus die 3 biertjes is ultieme safe side :D

Maar asociaal tanken hoeft ook niet op phenibut, tenzij het je hobby is. Gewoon wat biertjes meedrinken is waarschijnlijk prima te doen.

Laatst bewerkt:
Nou, 3 biertjes inderdaad wel wat overdreven maar als je hierop gewoon flinke hoeveelheden drank gaat tanken good luck.

De waarschuwing is er :)

Je bent sneller lam ja, maar wat moet je daar nou weer mee? Sociaal zijn komt al van de phenibut zelf.

Ik vind t iig geen goede combo tenzij je echt een grens trekt qua alcohol gebruik. Gewoon 2 biertjes erbij gaat het effect niet eens zo heel erg versterken (tenzij het wel goed valt) is mijn ervaring.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 16:54 ----------

En weet nog de grens niet want hoewel ik altijd nog weet wat er die avond gebeurt is, nu miste ik grote delen van de avond. Kan best zijn dat ik wat te veel op heb, maar zeker dat het niet de alcohol zelf was die het zo erg versterkte en k*t maakte de next day.
Dus die 3 biertjes is ultieme safe side :D

Maar asociaal tanken hoeft ook niet op phenibut, tenzij het je hobby is. Gewoon wat biertjes meedrinken is waarschijnlijk prima te doen.

Ja ik houd het gewoon zo rustig mogelijk, zonder al te moeilijk te doen. Ik heb er zin in, bijna weekend :cool:

Kalmerend ja, maar was alsnog gretig om te trainen, ik werd er niet sloom van.

Dat gezegd hebbende, ik was wel slap in de gym! Maar de dag ervoor was ik niet helemaal honderd 's avonds, dus of het de pheni was of iets anders weet ik niet.

Ik heb nu aniracetam meegenomen naar de VU in een flesje met een lepel oflijfolie, ik weet alleen niet of je dat na 2 dagen phenibut kunt/moet nemen? En als ik maximaal effect van pheni morgenavond wil hebben. Wil het bij het uitgaan/in sociale situatie in combi met wat alcohol proberen.

BTW die phenibut dempt echt op gruwelijke wijze de honger! Prima voor als je in een cut zit.

aniracetam kun je dagelijks nemen, heeft verder geen interactie met phenibut, noch kruistolerantie. hou er wel rekening mee dat de anxiolytische effecten van aniracetam redelijk kunnen tegenvallen gezien je phenibut gewend bent.

aniracetam kun je dagelijks nemen, heeft verder geen interactie met phenibut, noch kruistolerantie. hou er wel rekening mee dat de anxiolytische effecten van aniracetam redelijk kunnen tegenvallen gezien je phenibut gewend bent.

Had al zo´n vermoeden ja, thanks voor de heads up

Is er binnenkort al een webwinkel die ipv poedervorm ook caps vorm gaat aanbieden; ani, oxi, prami, enz enz

Is er binnenkort al een webwinkel die ipv poedervorm ook caps vorm gaat aanbieden; ani, oxi, prami, enz enz

Kun je ook op eBay vinden geloof ik, anders ff aan denkBeter, zuiverBewust of stopAcne vragen hier.

@hierboven ergens: Ik merkte helemaal niks van een hongerdempend effect met pheni?

@ZuiverBewust: Heb inmiddels je mail beantwoord ;)

Ja man, in combi met aardig wat caffeine, ging die honger echt helemaal weg, heel sick!

Ben nu wel half ziek doordat ik te weinig at overdag heb ik t idee....maar ja t werkte zeker zo bij mij!

Ik wou vandaag wast multivitamine tablets kopen maar in de kruidvat hebben ze alleen maar mv voor +50 ( momenteel toch)
Maakt dat nu eigenlijk uit want ik ben 20? Is er een grote verschil met "normale versie" ?

Je vond dit wel een goed topic om dat te vragen?

Je vond dit wel een goed topic om dat te vragen?

Ik wou multi vitamine nemen met mijn nootropics omdat sommige het bij hun stack doen dus wou ik het ook bij de mijne doen.

http://www.longecity.org/forum/topic/46813-vitaminnootropic-stack-advise-needed/
http://www.longecity.org/forum/topic/59098-nootropic-power-stack/
http://www.longecity.org/forum/topic/55967-the-superior-nootropic-stack/
http://www.longecity.org/forum/topic/51851-my-nootropic-stack/

dus mijn vraag : is het erg als ik pira en choline samen met multivitamines neem voor 50+ of moet ik toch "normale" multivitamines nemen ?

Pak op t moment dit 1/2 maal per dag: (ligt beetje aan de dag)

750 mg aniracetam
20 mg noopept
250 mg centrophenoxine
500 mg choline

Iemand nog op of aanmerkingen? En kan ik nog wat toevoegen aan deze stack

Thanks zuiverbewust, 5g prami is binnen :)

ImageUploadedByTapatalk1361122443.214294.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven