MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja gevonden :)

Edit: Gemaild :)

Laatst bewerkt:
Hoeveel mg is die microscoop die bij de noopept zit?

Gr,

Kun je Phenibut ´s ochtends oplossen in wat water in een flesje, meenemen naar de uni en dan om 1700uu nemen bijvoorbeeld? Blijft dat ´goed´?

Kun je Phenibut ´s ochtends oplossen in wat water in een flesje, meenemen naar de uni en dan om 1700uu nemen bijvoorbeeld? Blijft dat ´goed´?

Waarom zou je het oplossen in water? En waarom drink je het uberhaupt met water? En waarom van te voren?

Nice Nice Muscolo. Ik zag het al in de inbox;) Morgen zal ik contact met je opnemen en dan handelen we dit verder af.
Gefeliciteerd!

Met vriendelijke groeten,

Zuiverbewust

Is goed, thanks :D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 20:29 ----------

Waarom zou je het oplossen in water? En waarom drink je het uberhaupt met water? En waarom van te voren?

Omdat het zuur is.

Als je wil pieken op 17.00 neem het op 15.00, maar het werkt daarna ook perfect hoor. Kan t gewoon sochtends nemen. Anders vouw je het in een laagje (andere laag afscheuren) zakdoek en hou je het bij elkaar met miniscuul stukje plakband, wegdrinken wanneer je wil.

Phenibut moet je met water drinken voor zover ik drink, of iig een vloeistof. Water vind ik dan prima.

Omdat je het daar dan toch mee moet mengen, gooi ik samen in een flesje, dat is handig om mee te nemen, anders moet ik met zakjes of bakjes gaan klooien, flesje lijkt me makkelijker.

Ik neem het om 1700 omdat ik het dan nodig heb, het blijft slechts 7 uur in je systeem ofzo, dus neem ik het eind van de middag wanneer het mij uitkomt.

Wat denk je dat er gebeurd als je het een paar uur opgelost laat in water? Gaat heus niet ineens vervallen oid... Ti's gewoon een stabiel molecuul.

Phenibut moet je met water drinken voor zover ik drink, of iig een vloeistof. Water vind ik dan prima.

Omdat je het daar dan toch mee moet mengen, gooi ik samen in een flesje, dat is handig om mee te nemen, anders moet ik met zakjes of bakjes gaan klooien, flesje lijkt me makkelijker.

Ik neem het om 1700 omdat ik het dan nodig heb, het blijft slechts 7 uur in je systeem ofzo, dus neem ik het eind van de middag wanneer het mij uitkomt.

Moet je dat hele flesje opdrinken :o

Geen idee wat de smaak is, maar als ik noots meeneem doe ik gewoon in een seal zakje. Dan klok ik het in een slok weg met water.

Koop een pakje vloeitjes, pak een vloeitje, strooi het daarop en maak een propje van het vloeitje. Kan je het daarna als pil wegslikken als het uitkomt.

Nice Nice Muscolo. Ik zag het al in de inbox;) Morgen zal ik contact met je opnemen en dan handelen we dit verder af.
Gefeliciteerd!

Met vriendelijke groeten,

Zuiverbewust

Volgens mij moet je zelf wat meer nootjes eten :eek:
Check bij phenibut de beschrijving;

.......passeerd phenibut sneller door de hersengrens wat het een zeer effectief middel maakt.

;)

Oja en ik mis piracetam, staat wel bij bv ani, dat ani veel sterker is en langer werkt maar pira is gewoon een hele goeie vind ik.

Moet je dat hele flesje opdrinken :o

Geen idee wat de smaak is, maar als ik noots meeneem doe ik gewoon in een seal zakje. Dan klok ik het in een slok weg met water.

Nah ik zat gewoon onnodig moeilijk te doen, ik kan ook gewoon het water later pas toevoegen, flesje blijf ik wel chil vinden, weet ik iig zeker dat er niets met het spul gebeurt (vloeitje dat scheurt ofzo).

Nog 1 newbvraag: weet iemand nou of het veilig is om het tegelijk met dexaprine te nemen? Dexa meteen bij het opstaan, pheni half uurtje later ofzo.

Alle theorieen zijn welkom :thumbs:

Heb zelf de laatste tijd aniracetam+noopept+phenibut geprobeerd. Het voornaamste doel van mij was meer focus.

De effecten van de noots (ani+noopept) merk ik nauwelijks, ik heb wel het idee dat ik zo nu en dan best scherp ben, maar dit kan ook een placeboeffect zijn (of ik was het sowieso al).

Phenibut was de eerste keer heel erg chill, de keren daarna was het heel subtiel en merkte ik er haast niks van. Neem 1x per week 1gr btw, dus als het goed is zou de tolerantie gereset moeten zijn iedere keer.

Als je de vergelijking trekt met stims zoals dexaprine/oude formule noxipro, dan is het effect van de noots VELE malen zwakker, de stims geven mij veel meer een gefocused gevoel. Ik zou persoonlijk afraden om noots te kopen, denk dat het echt geldklopperij is. Ik koop ze in ieder geval niet meer! Nouja... misschien behalve de phenibut dan, had vannacht wel intense dromen, hehe :p

Apart man. Denk dat je gewoon al goede focus van jezelf hebt. Noots maken bij mij echt groot verschil, ook anders dan de effecten die stims bieden.

Vind het ook wel vreemd het 'geldklopperij' te noemen. Zijn meer dan genoeg gebruikers die er positieve effecten van merken zonder daarbij ook maar enig financieel belang te hebben

Heb zelf de laatste tijd aniracetam+noopept+phenibut geprobeerd. Het voornaamste doel van mij was meer focus.

De effecten van de noots (ani+noopept) merk ik nauwelijks, ik heb wel het idee dat ik zo nu en dan best scherp ben, maar dit kan ook een placeboeffect zijn (of ik was het sowieso al).

Phenibut was de eerste keer heel erg chill, de keren daarna was het heel subtiel en merkte ik er haast niks van. Neem 1x per week 1gr btw, dus als het goed is zou de tolerantie gereset moeten zijn iedere keer.

Als je de vergelijking trekt met stims zoals dexaprine/oude formule noxipro, dan is het effect van de noots VELE malen zwakker, de stims geven mij veel meer een gefocused gevoel. Ik zou persoonlijk afraden om noots te kopen, denk dat het echt geldklopperij is. Ik koop ze in ieder geval niet meer! Nouja... misschien behalve de phenibut dan, had vannacht wel intense dromen, hehe :p

Bij de 1 valt het net lekker en bij de ander niet, dexa en noxi is veel meer oppeppend, nootropics zijn dat als het goed is niet tot nauwelijks.

Mijn mening is dat je noots best kan combineren met een (zwakke) stim zoals caffeïne oid.
Ik ben al veel uitgeweest op een combo DMEA (cholinebron) + oxiracetam + nopept + dexaprine.
Als je dit combineerd met veel alcohol slaat dit wel enorme gaten in je geheugen.
Das dus ook de reden dat ik deze combo niet meer maak.
Mijn dagelijkse stack bestaat uit DMEA (cholinebron) + oxiracetam + nopept + 200mg caffeïne.
Dat werkt voor mij zeer goed :-)

Apart man. Denk dat je gewoon al goede focus van jezelf hebt. Noots maken bij mij echt groot verschil, ook anders dan de effecten die stims bieden.

Vind het ook wel vreemd het 'geldklopperij' te noemen. Zijn meer dan genoeg gebruikers die er positieve effecten van merken zonder daarbij ook maar enig financieel belang te hebben

Hmm, vind dat ik eigenlijk niet echt een goede focus van mezelf heb. Ben soms nogal warrig.

Misschien was mijn oordeel van geldklopperij wat overhaast, er zijn immers studies die aantonen dat nootropics positieve effecten kunnen hebben, en sommigen (incl jij) merken dus wel degelijk een duidelijk effect. Alleen krijg ik een beetje dit idee wanneer mensen hier berichten plaatsen als 'het werkt maar voor sommigen' en 'het effect is heel subtiel'.

Mijn mening is dat je noots best kan combineren met een (zwakke) stim zoals caffeïne oid.
Ik ben al veel uitgeweest op een combo DMEA (cholinebron) + oxiracetam + nopept + dexaprine.
Als je dit combineerd met veel alcohol slaat dit wel enorme gaten in je geheugen.
Das dus ook de reden dat ik deze combo niet meer maak.
Mijn dagelijkse stack bestaat uit DMEA (cholinebron) + oxiracetam + nopept + 200mg caffeïne.
Dat werkt voor mij zeer goed :-)

Interessante combi, vooral ook 2 nootropics combineren klinkt interessant, ik zie veel mensen dat hier doen. Zelf heb ik aniracetam en phenibut besteld, alleen phenibut nog geprobeerd.

Vanochtend eerst een dexa genomen, toen vlak voor ik wegging pheni naar binnen gewerkt. Het voelde wel prima eigenlijk, tussendoor nog wat koffie genomen en het studeren ging erg lekker moet ik zeggen, goede motivatie en focus was goed, alswel mn humeur.

Straks voor t trainen ff weer wat pheni en dan blijf ik er vanaf tot zaterdagavond, dan ga ik het eens proberen voor t uitgaan.

Ben ook zeer benieuwd naar aniracetam! Dat kun je geloof ik wel op lange termijn gebruiken maar ik heb me hier nog niet echt in verdiept.

Interessante combi, vooral ook 2 nootropics combineren klinkt interessant, ik zie veel mensen dat hier doen. Zelf heb ik aniracetam en phenibut besteld, alleen phenibut nog geprobeerd.

Vanochtend eerst een dexa genomen, toen vlak voor ik wegging pheni naar binnen gewerkt. Het voelde wel prima eigenlijk, tussendoor nog wat koffie genomen en het studeren ging erg lekker moet ik zeggen, goede motivatie en focus was goed, alswel mn humeur.

Straks voor t trainen ff weer wat pheni en dan blijf ik er vanaf tot zaterdagavond, dan ga ik het eens proberen voor t uitgaan.

Ben ook zeer benieuwd naar aniracetam! Dat kun je geloof ik wel op lange termijn gebruiken maar ik heb me hier nog niet echt in verdiept.

Met welk doel neem jij phenibut? Voor het trainen phenibut gebruiken zou ik niet doen aangezien het vooral een kalmerende werking heeft.

Aniracetam kun je inderdaad voor een lange tijd gebruiken.

Met welk doel neem jij phenibut? Voor het trainen phenibut gebruiken zou ik niet doen aangezien het vooral een kalmerende werking heeft.

Aniracetam kun je inderdaad voor een lange tijd gebruiken.

Het kalmeert maar slaapwekkend wordt t pas na zo'n 8 uur na inname voor zover ik heb gemerkt. Geeft mij ook meer motivatie/ongeremdheid, beetje zoals alcohol motivatie (weet niet of iemand dat herkent), verschil is dat je nu dus wel iets productiefs kan gaan doen erop :)

Wat voor effect krijg je als je Sulbutiamine en phenibut samen neemt ?
Heeft iemand het ooit uitgeprobeerd?
Ik heb ergens gelezen dat iemand sub voor feesten en uitgaan nam en hier nemen sommige pheni voor hetzelfde gelegenheid, vandaar mijn vraag :-P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven