- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je Phenibut ´s ochtends oplossen in wat water in een flesje, meenemen naar de uni en dan om 1700uu nemen bijvoorbeeld? Blijft dat ´goed´?
Nice Nice Muscolo. Ik zag het al in de inboxMorgen zal ik contact met je opnemen en dan handelen we dit verder af.
Gefeliciteerd!
Met vriendelijke groeten,
Zuiverbewust

Waarom zou je het oplossen in water? En waarom drink je het uberhaupt met water? En waarom van te voren?
Waarom zou je het oplossen in water? En waarom drink je het uberhaupt met water? En waarom van te voren?
Phenibut moet je met water drinken voor zover ik drink, of iig een vloeistof. Water vind ik dan prima.
Omdat je het daar dan toch mee moet mengen, gooi ik samen in een flesje, dat is handig om mee te nemen, anders moet ik met zakjes of bakjes gaan klooien, flesje lijkt me makkelijker.
Ik neem het om 1700 omdat ik het dan nodig heb, het blijft slechts 7 uur in je systeem ofzo, dus neem ik het eind van de middag wanneer het mij uitkomt.

Nice Nice Muscolo. Ik zag het al in de inboxMorgen zal ik contact met je opnemen en dan handelen we dit verder af.
Gefeliciteerd!
Met vriendelijke groeten,
Zuiverbewust

Moet je dat hele flesje opdrinken
Geen idee wat de smaak is, maar als ik noots meeneem doe ik gewoon in een seal zakje. Dan klok ik het in een slok weg met water.

Heb zelf de laatste tijd aniracetam+noopept+phenibut geprobeerd. Het voornaamste doel van mij was meer focus.
De effecten van de noots (ani+noopept) merk ik nauwelijks, ik heb wel het idee dat ik zo nu en dan best scherp ben, maar dit kan ook een placeboeffect zijn (of ik was het sowieso al).
Phenibut was de eerste keer heel erg chill, de keren daarna was het heel subtiel en merkte ik er haast niks van. Neem 1x per week 1gr btw, dus als het goed is zou de tolerantie gereset moeten zijn iedere keer.
Als je de vergelijking trekt met stims zoals dexaprine/oude formule noxipro, dan is het effect van de noots VELE malen zwakker, de stims geven mij veel meer een gefocused gevoel. Ik zou persoonlijk afraden om noots te kopen, denk dat het echt geldklopperij is. Ik koop ze in ieder geval niet meer! Nouja... misschien behalve de phenibut dan, had vannacht wel intense dromen, hehe![]()
Apart man. Denk dat je gewoon al goede focus van jezelf hebt. Noots maken bij mij echt groot verschil, ook anders dan de effecten die stims bieden.
Vind het ook wel vreemd het 'geldklopperij' te noemen. Zijn meer dan genoeg gebruikers die er positieve effecten van merken zonder daarbij ook maar enig financieel belang te hebben
Mijn mening is dat je noots best kan combineren met een (zwakke) stim zoals caffeïne oid.
Ik ben al veel uitgeweest op een combo DMEA (cholinebron) + oxiracetam + nopept + dexaprine.
Als je dit combineerd met veel alcohol slaat dit wel enorme gaten in je geheugen.
Das dus ook de reden dat ik deze combo niet meer maak.
Mijn dagelijkse stack bestaat uit DMEA (cholinebron) + oxiracetam + nopept + 200mg caffeïne.
Dat werkt voor mij zeer goed :-)
Interessante combi, vooral ook 2 nootropics combineren klinkt interessant, ik zie veel mensen dat hier doen. Zelf heb ik aniracetam en phenibut besteld, alleen phenibut nog geprobeerd.
Vanochtend eerst een dexa genomen, toen vlak voor ik wegging pheni naar binnen gewerkt. Het voelde wel prima eigenlijk, tussendoor nog wat koffie genomen en het studeren ging erg lekker moet ik zeggen, goede motivatie en focus was goed, alswel mn humeur.
Straks voor t trainen ff weer wat pheni en dan blijf ik er vanaf tot zaterdagavond, dan ga ik het eens proberen voor t uitgaan.
Ben ook zeer benieuwd naar aniracetam! Dat kun je geloof ik wel op lange termijn gebruiken maar ik heb me hier nog niet echt in verdiept.
Met welk doel neem jij phenibut? Voor het trainen phenibut gebruiken zou ik niet doen aangezien het vooral een kalmerende werking heeft.
Aniracetam kun je inderdaad voor een lange tijd gebruiken.