MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil ook prami wel proberen, aan de andere kant wil ik het bewaren mocht het een andere keer van pas komen :)

mss handig om even te vermelden hoeveel gram caffeine je verkoopt voor die prijs :-)

4-FA bij stopacne hahaha nice :D
Mag ik vragen waar je het vandaan haalt?

Ja ik wil ff wat kilo inslaan voor de rest van m'n leven voordat het straks allemaal moeilijk gaat als het op de Opiumlijst staat enzo.

Ja ik wil ff wat kilo inslaan voor de rest van m'n leven voordat het straks allemaal moeilijk gaat als het op de Opiumlijst staat enzo.
4FA staat wel op een of andere watchlist is mij een keer verteld. Is niet voor niets nauwelijks in Nederland te krijgen

4FA staat wel op een of andere watchlist is mij een keer verteld. Is niet voor niets nauwelijks in Nederland te krijgen
Een watchlist? ???
Dat lijkt me raar haha. Het is of verboden of niet, toch?
De reden dat het in NL nauwelijks in Nederland te verkrijgen is lijkt me simpel. Het is een research chemical, zo populair zijn die toch niet? Is het in andere landen dan opvallend veel makkelijker te verkrijgen?

Nee, maar Dutch Aromatics verkocht het eerder bijvoorbeeld wel, en toen zijn ze daar opeens mee gestopt. Toen ik vroeg waarom kreeg ik dat antwoord.

ik denk dat als zelfs sites als stopacne dit gaat verkopen dan het einde wel snel in zicht is ja..... :\ het word snel te mainstream en dan gaan de eerste slachtoffers door zwaar misbruik zich melden en dan is het klaar met de pret ben ik bang.

hoop dat die dag nooit zal komen :(

Verbieden heeft ook helemaal geen zin. Zal de overheid nooit begrijpen ben ik bang.

Je probeert het een te verbieden en krijgt er iets veel gevaarlijkers voor terug. Zoals crystal meth in de vs en krokodil in rusland. Vervuilde pillen in nederland toen er nergens goede xtc te krijgen was en cocaine is zo schaars dat het met allemaal rotzooi zoals fenacetine en levamisol versneden wordt om het betaalbaar te houden.

Verbieden heeft ook helemaal geen zin. Zal de overheid nooit begrijpen ben ik bang.

Je probeert het een te verbieden en krijgt er iets veel gevaarlijkers voor terug. Zoals crystal meth in de vs en krokodil in rusland. Vervuilde pillen in nederland toen er nergens goede xtc te krijgen was en cocaine is zo schaars dat het met allemaal rotzooi zoals fenacetine en levamisol versneden wordt om het betaalbaar te houden.
Yup. Helaas heerst er een ontzettende taboe op hard drugs, vooral dankzij de hersenlozen die er totaal niet mee om kunnen gaan.

Weet iemand waar zo'n mini maatschepje te vinden is voor noopept. (en hoeveel mg is die)

Ik lees op longecity forum veel over de combi uridine + choline + DHA , 2 laatste neem ik al, echter uridine monofosfaat disodium zout lijkt nogal lastig aan te komen, is er misschien een vendor die dit in assortiment op zou kunnen nemen?

Kun je aniracetam gewoon ´s ochtends, op een lege maag met een omega 3 capsule nemen? 1 Choline pilletje erbij?

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 09:17 ----------

Net eerst een omega 3 capsule genomen met wat water. 2 Min. daarna aniracetam in wat water gegooid, dat mixte voor geen meter en bleef er soort van op liggen, heb het toch maar opgedronken. Ga ik nu problemen met de opname hebben?

Flink wat noobvragen weer maar op inet kon ik zo gauw ff geen chille link vinden :o

Ani is vet oplosbaar dus beste is bij een maaltijd die enigzins wat vet bevat of idd met wat omega 3 caps. Het word echter niet helemaal niet opgenomen als je dit niet doet hoor.

Due to recent FDA restrictions on Piracetam for its pharmaceutical use, eBay may be removing all racetam listings shortly.

That's right, Ebay may be removing all RACETAMS from their listings. This includes Pramiracetam, Piracetam, Aniracetam, and Oxiracetam. But did you know we already sell these supplements on our online store: Health Supplement Wholesalers? We sell wholesale pricing for cheap, and we've always got promotions and discounts going on to save you even more money on your favorite supplements.

Wut, reseller stopte dit in mn mailbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven