XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren examen 'recht' gehad, en had daarvoor even een stack genomen die ik nog nooit eerder geprobeerd had....
Wat heb ik toch een heerlijk examen gemaakt haha!
Stack was:
Phenibut 1000 mg
Choline 1000 mg
Visolie: 5 gr
Nefiracetam: 600 mg
Pramiracetam 500 mg
Aniracetam: 1000 mg
noopept: 50 mg

1 woord.... HEEERLIJK!!! focus was abnormaal en geheugen was super.. alle vragen waarvan ik de theorie had geleerd kwamen de antwoorden vanuit het niets op papier, ik kreeg 90 min voor het examen, en dit heb ik normaal altijd wel nodig. Meestal houd ik zo een 5 min over. nu was ik al klaar na 60 min :)

Goede stack dus! maar niet voor dagelijks gebruik haha!

PS:Eerste keer trouwens dat ik zelfs een soort gevoel van euforie had. neem aan dat dit te danken was aan de phenibut?

Bijna al die middelen afzonderlijk geven bij mij al lichte euforie.

Eerlijk gezegd lijken zulke grote stacks me beetje overdreven. Er zit een grens aan de effecten die je kunt bereiken.

Misschien dat je met 2 middelen al op 80% van het potentiaal zit en dan voor 10% extra 3 middelen erbij moet nemen.

1000mg Phenibut achter de kiezen op lege maag. Ben benieuwd ;)

Bijna al die middelen afzonderlijk geven bij mij al lichte euforie.

Eerlijk gezegd lijken zulke grote stacks me beetje overdreven. Er zit een grens aan de effecten die je kunt bereiken.

Misschien dat je met 2 middelen al op 80% van het potentiaal zit en dan voor 10% extra 3 middelen erbij moet nemen.

Ik denk dat het meer afhangt van persoon tot persoon.

1000mg Phenibut achter de kiezen op lege maag. Ben benieuwd ;)

Ik ook! :p

Ik heb er niks van gemerkt :o. Jij?
Overmorgen 1400mg + 100mg cafeïne op lege maag.

Ik bedoel eigenlijk:" ik ben benieuwd of jij er iets van voelt" :p

Ik heb geen phenibut , ik wil het wel proberen , ik wil alles proberen zelfs maar ik ben bang dat het zoals noopept,pira en ani wordt = geen/zeer subtiel effect.

ik dacht mss komt het door dat ik geen fitness/bodybuilding doe maar als je op youtube kijkt , dan merk je dat het sowieso niet daaraan ligt.

Ervaringen met Phenibut van Bulkpowders?

Ik bedoel eigenlijk:" ik ben benieuwd of jij er iets van voelt" :p

Ik heb geen phenibut , ik wil het wel proberen , ik wil alles proberen zelfs maar ik ben bang dat het zoals noopept,pira en ani wordt = geen/zeer subtiel effect.

ik dacht mss komt het door dat ik geen fitness/bodybuilding doe maar als je op youtube kijkt , dan merk je dat het sowieso niet daaraan ligt.
Aha :p
Nou, phenibut imiteert je neurotransmitter GABA en bindt dan aan de GABA-receptoren. Middelen zoals alcohol, GHB en benzodiazepines binden ook aan de GABA-receptoren. Daarom zou ik verwachten dat phenibut nogal wat potenter is dan de overige nootropics als noopept en aniracetam. Ik hoop dat ik er maandag achter kom dat ik gewoon wat meer nodig heb dan 1000mg.

Ervaringen met Phenibut van Bulkpowders?
Zou niet veel uit moeten maken welk merk je haalt, het gaat immers maar om 1 stof (phenibut) en alleen de puurheid kan dan dus verschillen. Ik heb phenibut van Primaforce, gekocht bij smartpowders.

Ja 1g is vrij weinig, ik merkte er trouwens na een paar keer gebruik pas meer van. Laatst zat ik in een enorme euforie in de trein. Denk iets van 2,5g op ofzo.

Wel uitkijken met dat spul, een keer gecombineerd met (teveel) alcohol en de dag erna alles bij elkaar gekotst. Ook wbt de withdrawal uitkijken, kan ook hard gaan als je teveel meerdere dagen neemt, heb ik dan gelezen (nog nooit geprobeerd)

En twee dagen achter elkaar nemen kan maar is niet handig denk ik, tweede dag zat ik 5 uur na inname in een stoel een beetje onderuitgezakt en viel zo in slaap :o

En dit is wel anders dan noopept of aniracetam, van noopept merk ik wel wat, ani ook licht (wat rustiger denken) maar dit kun je echt niet zomaar 'niet' voelen.

Voor de mensen die t voor social anxiety nemen waar ze elke dag last van hebben zou ik t niet aanraden, t werkt goed maar dan neem je het uiteindelijk waarschijnlijk elke dag.

Laatst bewerkt:
Phenibut kun je met caffeine innemen, gaat het ook met fatburners samen?

Ik neem dexaprine, dat moet je ´s ochtends op een lege maag nemen voor je ontbijt, op zich kun je t ook later nemen dus misschien eerst pheni en later op de dag een dexa erin knallen?

Mb

ik kan je wel 100mg opsturen. maak er een mooie oplossing van, heb toch een goede 16.667 dosissen van 60 mcg. hoeft allemaal niet zo duur te zijn

Hey Scorsese,

Is dat dan van dat vissenspul of wel een pharma grade? En kan dat in een wateroplossing(misschien een domme vraag)(en op welke temp moet je dat dan bewaren?)

Hmm 60mcg, ik las op Longecity het volgende:

I take ~100 microliters of 1% MB in tea once every morning (I have a syringe, but this is approximately two drops from any standard eye dropper). This gives about ~1mg of MB, which if factoring in an absorbance percent in the gut of about 50% (actual aqueous solution studies have shown it's about 70% absorbed orally in humans, but I like to factor it down a little for reasons I'll explain in a second), gives about 300-500 nM in my blood (assuming the standard human has 5 liters of blood). We want to keep MB around 100 nM in the blood as long as possible, so by taking around 300 or 500 nM, since we have to be aware of absorption and excretion kinetics, that should keep levels around 100 nM for as long as possible without spiking up towards 1 uM where MB's mitochondrial effects are halved. This also should allow proper dosage of MB to filter into peripheral tissues.

Zou alsnog 100 doseringen zijn :-), en aan wat voor prijs moet ik dan denken?

Nefiracetam en noopept combineren? werkt dat synergetisch ?
Bij aniracetam en piracetam deed ik altijd een beetje eiwit-poeder bij. loste ook perfect op, en maakte de smaak wat minder.

Groetjes

Nefiracetam en noopept combineren? werkt dat synergetisch ?

Ik vind nefiracetam vooral erg synergetisch werken met pramiracetam, heerlijke concentratie en focus, erg lekker tijdens mijn workout, helemaal opgaan in wat je op dat moment aan het doen bent. Nefiracetam en noopept gaan prima samen maar merkte niet die zelfde synergie als wanneer ik het combineer met pramiracetam.

Leuke actie :p

En denkBeter was er al maar die is nu weer terug gekomen na een 'pauze' geloof ik. Wel handig 3 leveranciers :D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 16:13 ----------

Ik was nog wat vergeten te melden ;) Er zijn enkele 'Easter-eggs' verstopt op de website. Typ bijvoorbeeld in 'korting' en dan zul je een voorbeeld krijgen.

De eerste twee mensen die het 'filmpje' kunnen unlocken zullen 5 gram nootropics naar keuze krijgen.

Het enige wat je hoeft te doen is een e-mail sturen naar info@zuiverbewustzijn.nl met het antwoord en de wijze waarop je de easter-egg hebt gevonden.

Onderstaand een kleine aanwijzing:

Hoe noemt men een persoon die zich in het denken uitsluitend laat leiden door rede, wetenschap en logica?

een..........

Succes!:)

En het antwoord op de aanwijzing weet ik wel volgensmij, is dat een hint voor het vinden vd easter egg op de site of begrijp ik m nou verkeerd?

Zit nu op telefoon dus moet ik straks maar ff proberen :p

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 16:24 ----------

Found it, denk ik.

Oh not yet :p

Nou ik heb net mn eerste portie Phenibut achter de kiezen, zat soort dubbel scheppie bij met twee maten, waarvan 1 met een 1 erop, dit zal wel 1 ml zijn? Ik heb iig drie scheppen door wat water gedaan en het achterover gegoten, was ranzig inderdaad maar boeie! Als het goed is zit ik nu op 900mg...

Ik heb phenibut en aniracetam besteld, beide 30 gr en kreeg er nog sulbutiamine bij, ken het spul nog niet maar chill een extra´tje! Besteld bij denkbeter.nl.

Heb vanochtend een dexaprine genomen, om half 8 dus ik heb expres tot half vier gewacht met nemen zodat het niet teveel door elkaar werkt. Ik heb tussendoor nog wel een red bull gedronken (rond uur of 12), weet niet of dit nog raar op elkaar inwerkt, we zien wel.

Ik heb trouwens nog geen choline maar komt morgen bij de apotheek binnen.

Ben benieuwd!

Vraag me af of je nou een combo van phenibut en dexaprine had kunnen nemen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven