- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Zoek op wat phenibut is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna al die middelen afzonderlijk geven bij mij al lichte euforie.
Eerlijk gezegd lijken zulke grote stacks me beetje overdreven. Er zit een grens aan de effecten die je kunt bereiken.
Misschien dat je met 2 middelen al op 80% van het potentiaal zit en dan voor 10% extra 3 middelen erbij moet nemen.
1000mg Phenibut achter de kiezen op lege maag. Ben benieuwd![]()

Ik heb er niks van gemerktIk ook!1000mg Phenibut achter de kiezen op lege maag. Ben benieuwd![]()
![]()
. Jij?Ik heb er niks van gemerkt. Jij?
Overmorgen 1400mg + 100mg cafeïne op lege maag.

AhaIk bedoel eigenlijk:" ik ben benieuwd of jij er iets van voelt"
Ik heb geen phenibut , ik wil het wel proberen , ik wil alles proberen zelfs maar ik ben bang dat het zoals noopept,pira en ani wordt = geen/zeer subtiel effect.
ik dacht mss komt het door dat ik geen fitness/bodybuilding doe maar als je op youtube kijkt , dan merk je dat het sowieso niet daaraan ligt.

Zou niet veel uit moeten maken welk merk je haalt, het gaat immers maar om 1 stof (phenibut) en alleen de puurheid kan dan dus verschillen. Ik heb phenibut van Primaforce, gekocht bij smartpowders.

Bedoelde je deze post? Dit gaat over piracetam + coke.Haha heb daar ook al heel wat rondgezocht. maar niet echt iets te vinden.
Toch bedankt voor de moeite![]()
ik kan je wel 100mg opsturen. maak er een mooie oplossing van, heb toch een goede 16.667 dosissen van 60 mcg. hoeft allemaal niet zo duur te zijn
Nefiracetam en noopept combineren? werkt dat synergetisch ?

Ik was nog wat vergeten te meldenEr zijn enkele 'Easter-eggs' verstopt op de website. Typ bijvoorbeeld in 'korting' en dan zul je een voorbeeld krijgen.
De eerste twee mensen die het 'filmpje' kunnen unlocken zullen 5 gram nootropics naar keuze krijgen.
Het enige wat je hoeft te doen is een e-mail sturen naar info@zuiverbewustzijn.nl met het antwoord en de wijze waarop je de easter-egg hebt gevonden.
Onderstaand een kleine aanwijzing:
Hoe noemt men een persoon die zich in het denken uitsluitend laat leiden door rede, wetenschap en logica?
een..........
Succes!![]()