AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
600mg pramiracetam gedropt, geen effect, uur of twee later een gram sulbutiamine erin en naar de sportschool, ook niks :mad: reageer btw ook niet op craze en white flood preworkouts. Maar dat kan geen vervand met elkaar houden toch?

Heb er op gelet de sulbutiamine met vet in te nemen. Maag was in beide gevallen niet helemaal nuchter, was dat t misschien?

Jammer

Edit: om half 8 heb ik ong 150-200mg phenibut gesnoven en 300mg in bommetje genomen. Uurtje later halve gram hasj gerookt. Voel de phenibut nu enigzins heb ik t idee, beetje opgetogen, blij, comfortabel etc. Hele lichte euforie kan je t bijna noemen. Wel chill

Peace out

Als je gewoon een nonresponder bent dan merk je niks nee, of je moet hoger doseren :o

Phenibut snuiven, weet niet welke pheni je hebt? :p

Als je gewoon een nonresponder bent dan merk je niks nee, of je moet hoger doseren :o

Phenibut snuiven, weet niet welke pheni je hebt? :p

Had die van denkbeter, **** it gewoon snatsen die shit. Ook niet echt bijzonder veel van gemerkt, neem zaterdag nog wel 1,5 gram phenibut, kijken of ik t beter merk. Had me vanochtend al verslapen namelijk denk door die pheni

Edit: vanochtend trouwens 500mg oxiracetam genomen en daarna 300mg aniracetam: niks :mad: k*tzooi

Net weer 50mg phenibut door mn neus gegooid, ontygelijke pijn, tranende ogen etc. En weer geen effect.. Of mss straks pas.

600mg pramiracetam gedropt, geen effect, uur of twee later een gram sulbutiamine erin en naar de sportschool, ook niks :mad: reageer btw ook niet op craze en white flood preworkouts. Maar dat kan geen vervand met elkaar houden toch?

Heb er op gelet de sulbutiamine met vet in te nemen. Maag was in beide gevallen niet helemaal nuchter, was dat t misschien?

Jammer

Edit: om half 8 heb ik ong 150-200mg phenibut gesnoven en 300mg in bommetje genomen. Uurtje later halve gram hasj gerookt. Voel de phenibut nu enigzins heb ik t idee, beetje opgetogen, blij, comfortabel etc. Hele lichte euforie kan je t bijna noemen. Wel chill

Peace out

Denk dat er niet veel cognitie meer te boosten valt bij jou :roflol: wat verwacht je te bereiken met nootropics? Heb je überhaupt parameters gesteld om vast te kunnen stellen of iets werkt of niet. Of verwacht je een of andere mega rush van slimheid/genialiteit? Want dan kom je van een koude kermis thuis.

Je moet je brein echt op de proef stellen / uitdagen in dagelijkse activiteiten. wil je iets van nootropics merken/ er iets aan hebben. Moeilijke rekensommen, samenvatten van teksten, spelletjes als dual n back.

Je kunt t n beetje zien als het nemen van een fatburner, als je na het nemen van deze op de bank blijft zitten word je ook niet ripped. Als je hier echt een uur of twee intensief bij gaat sporten heb je er al veel meer aan.

Phenibut snuiven, 50mg :o
Slik t gewoon door en neem een gram of 3.

Phenibut snuiven, 50mg :o
Slik t gewoon door en neem een gram of 3.

+1 en als je het snuift meer denken aan 500mg dan 50mg.

Dit is een reactie die ik een tijdje geleden tegen kwam op een ander forum en goed laat zien hoe verschillend mensen reageren op phenibut en nootropics:

This is tough to answer since responses to this substance are so varied. Also, as GP noted the sweetspot will vary for each person because our GABA systems are quite different sometimes, in terms of dosage. For this reason, I don't even want to suggest a dosage; anyone experimenting with this compound should start low.

I have witnessed four different people ingest this substance.

Person A, who is quite sensitive to the hypnotic effects GABA A agonists took a lower dose (adjusted to weight) than the others. All he experienced was sedation and a desire to sleep. No "recreational" effects, or nausea was noted.

All other people took the same dosage.

Person B experienced substantial mood lift, without any depressant effects, followed hours later by violent emesis.

Person C, who often has unusual responses to drugs, experienced altered mood, mostly for the positive, and sedation. He likened the experience to a low dose of DXM. No nausea was noted, although he did have an urge to defecate.

Person D is me. I have a bizarre, inborn, insensitivity to GABA A sedatives. I have also ingested this substance many times, with a wide range of experiences. Usually it is a eugeroic, a mild mood enhancer, and an effective nootropic. I experience no sedative or depressant effects although about on in three in times, I become very sleepy many hours after ingestion. Also, about one in three times, I experience nausea and occasional emesis hours after ingestion. The other third of the time, I don't perceive any strong effect at all--food intake prior seems to be important in this regard. A prominent side effect that I usually get is a sensation I would liken to akathisia.

Persons C and D take several psychiatric medications, so those results may be atypical.

Tolerance builds very quickly (I can elaborate on time if anyone wants), and for this reason, I believe Phenibut is not abusable--even for those who enjoy the effects.

Neither I, nor the other three people I have mentioned have every tried GHB or its pro-drugs\analogues, so we cannot compare. However, although they are both GABA B agonists, GHB hits the excitatory GHB receptor, which Phenibut does not. From almost every experience report I have read, people who have tried GHB state that Phenibut is very unlike GHB is most aspects.

Lekker een halve gram wegsnuiven. Lijkt me een goed plan Acabist1312 :roflol:

Door snuiven werkt het iets van 20 tot 50x zo goed dus 50mg lijkt me een erg verstandige dosis om mee te beginnen. Niet letten op de mensen zonder verstand :)

Door snuiven werkt het iets van 20 tot 50x zo goed dus 50mg lijkt me een erg verstandige dosis om mee te beginnen. Niet letten op de mensen zonder verstand :)

Dit lijkt me eerder een uitspraak van iemand zonder verstand, snuiven werkt niet 20-50 x beter, het enige verschil is snellere op opname (dus snellere piek van bloedwaardes). Echter ga je met 50mg echt geen 1-2.5g effect evenaren. Meestal word bij snuiven ongeveer de helft tot 1/3 van een orale dosis geadviseerd.

Vanaf vandaag zijn nefiracetam en phenibut weer op voorraad!

Mocht je vragen hebben of informatie zoeken kun je altijd een bericht sturen of contact opnemen via de website.

Kun je niet eens een apart topic aanmaken zoals de supplementen 'handelaars' hier doen? Toont veel overzichtelijker want nu staat intel en bestellingen en troep allemaal door elkaar...

Ik heb trouwens een vraag: Welke neem je best om je prestaties qua studeren te verhogen? (beter bij de les blijven, beter de info opnemen) En kan je testers krijgen ???

Is dit alleen bedoeld voor mensen met ADD?

de reacties van de handelaren staan hier prima op z'n plaats vind ik.
Moet je maar 1 topic doorspeuren...

Is dit alleen bedoeld voor mensen met ADD?
Nee, mensen met AD(H)D gebruiken medicatie (ritalin, concerta, dexedrine) waarvan de werking veel sterker is dan dat van nootropics. Nootropics zijn subtiele stofjes om o.a. je concentratie te verbeteren en zijn bedoeld voor iedereen die daar behoefte aan heeft :)

Nee, mensen met AD(H)D gebruiken medicatie (ritalin, concerta, dexedrine) waarvan de werking veel sterker is dan dat van nootropics. Nootropics zijn subtiele stofjes om o.a. je concentratie te verbeteren en zijn bedoeld voor iedereen die daar behoefte aan heeft :)

Haha subtiel?

Phenibut is lijp spul man, en dat bedoel ik uiterst postief!

Jammer is alleen dat je er geloof ik snel aan went, gister nam ik het weer eens en ik ging met studie als een speer, ook voelde ik me een stuk beter, meer confident en ontspannen, gewoon super.

Vandaag weer genomen omdat ik vanavond een toets heb maar het gevoel is echt een stuk lager.

Aniracetam kun je wel iedere dag blijven nemen, weken-/ maandenlang?

Geestige shit al die stofjes en poedertjes :D

Pas je wel op , enkele dagen phenibut achter elkaar kan er al voor zorgen dat je je neerslachtig/onbehaaglijk gaat voelen de dag erna (wat weer de drang tot opnieuw phenibut pakken verhoogd)

Stay safe

Pas je wel op , enkele dagen phenibut achter elkaar kan er al voor zorgen dat je je neerslachtig/onbehaaglijk gaat voelen de dag erna (wat weer de drang tot opnieuw phenibut pakken verhoogd)

Stay safe

Gister 1 dosis 's ochtends genomen en deze ochtend weer, ik had me voorgenomen om straks weer 1 dosis te nemen, dit kan nog net?

Ik doe dit bij uitzondering 2 dagen achter elkaar ivm die toets, maar anders zou ik het niet doen nee.

@ikdenkbeter

Ik ga waarschijnlijk prami bij je bestellen. (wil beter studeren)
Hoe is dit dan verpakt? envelop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven