AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees hier normaal alleen af en toe een beetje mee, maar wou toch ff een bericht posten om Zuiverbewustzijn te bedanken voor de gratis 5 Gram die ik gewonnen heb. Had eigenlijk verwacht dat ze al wel 2 inzendingen hadden gehad, maar dacht probeer het gewoon. En tot mijn verbazing de zelfde avond nog een reactie dat ik 5 g had gewonnen. Dus bij deze Bedankt :)
:rolleyes:

Normaliter doseer ik aniracetam centrophenoxine en noopept 800/300/40 2x per dag.

Nu heb ik mijn hersens eigenlijk vooral in de ochtend nodig en vroeg me af of 1x per dag ook nuttig zou zijn? Iema d hier enig idee van? Zat te denken aan 1200/500/70?

nootropics volgen een bell-curve qua effectiviteit, dwz dat meer niet beter is, slechts tot een bepaalde dosis, dus om bijna dubbele dosissen te gaan nemen gaat denk ik niet de gewenste effecten geven. noopept 70mg in een keer is sowieso overkill. Ani kan op zich wel op 1 a 1.2g, centro zou 250 in principe genoeg moeten zijn.

nootropics volgen een bell-curve qua effectiviteit, dwz dat meer niet beter is, slechts tot een bepaalde dosis, dus om bijna dubbele dosissen te gaan nemen gaat denk ik niet de gewenste effecten geven. noopept 70mg in een keer is sowieso overkill. Ani kan op zich wel op 1 a 1.2g, centro zou 250 in principe genoeg moeten zijn.

Gewoon 800/250/40 aanhouden dan, en dan eenmalig gebruiken?

Lees hier normaal alleen af en toe een beetje mee, maar wou toch ff een bericht posten om Zuiverbewustzijn te bedanken voor de gratis 5 Gram die ik gewonnen heb. Had eigenlijk verwacht dat ze al wel 2 inzendingen hadden gehad, maar dacht probeer het gewoon. En tot mijn verbazing de zelfde avond nog een reactie dat ik 5 g had gewonnen. Dus bij deze Bedankt :)

Haha ze hadden alleen die van mij nog :) Voor de rest is die actie beetje naar de achtergrond verschoven :p

Allen,

Is er vraag naar Adrafinil?

Adrafinil (ook bekend als Olmifon) is een stimulans werkend op het centrale zenuwstelsel tegen overmatige slaperigheid, gericht op het bevorderen van waakzaamheid en alertheid. Het middel is ontwikkeld door het Amerikaanse Cephalon en wordt geproduceerd onder de merknaam Olmifon. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrafinil)

Zuiverbewustzijn is druk bezig haar assortiment uit te breiden, dus mocht er een behoefte vanuit jullie komen, dan zullen wij onderzoeken of dit haalbaar is.

Alvast bedankt voor de reacties.

Nice! Ik was eigenlijk van plan om het te kopen via ebay :D

Nog nooit van gehoord :o
Er is wel vraag naar ritalin :trollface:

I second that xD
btw : hoe zit het nu met pheni ?

Ik ben een enorme stresskip en warhoofd waardoor ik heel snel onzeker ben of sneller foute beslissingen maak, zelfs mijn vriendin wordt er gek van , ik moet nog kijken waar, maar ik wil eens beginnen ben Pheni.

Ik zal mijn ervaring hier neerzetten zodra ik het heb :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.087
Nefiracetam is getest op mensen zonder problemen voor posttraumatische apathy.

ik zit te denken om voor mijn eindexamens 800mg aniracetam en 50 mg noopept per dag te nemen, goed voor een eerste stack?

ik zit te denken om voor mijn eindexamens 800mg aniracetam en 50 mg noopept per dag te nemen, goed voor een eerste stack?
Ik zou eerst de gebruikelijke doseringen proberen (respectievelijk 600mg en 20-30mg geloof ik), want zoals Unstoppable hierboven zegt is het niet zo dat nootropics steeds sterker werken bij een hogere dosering.

Ik zou eerst de gebruikelijke doseringen proberen (respectievelijk 600mg en 20-30mg geloof ik), want zoals Unstoppable hierboven zegt is het niet zo dat nootropics steeds sterker werken bij een hogere dosering.

oow ik zat een beetje rond te lezen en iedereen gebruikte voor studeren ong. die hoeveelheden, is dosering trouwens ook afhankelijk van je bw?

Ik vind noopept op 20mg al prima werken. Heb nog nooit een hogere dosis gehad

oow ik zat een beetje rond te lezen en iedereen gebruikte voor studeren ong. die hoeveelheden, is dosering trouwens ook afhankelijk van je bw?
Hmmm ik zie nu dat denkbeter de doseringen 800-1000mg en 15-30mg aanraadt, voor 2x per dag. Ik durf op je vraag eigenlijk geen antwoord te geven want ik heb geen idee. Ik heb alleen nog nooit iemand over BW horen praten m.b.t. nootropics.

begin dan wel op 800/25 2x pd ofzo

800 ani kan prima maar noopept wat lager idd 20-25 mg is meer fan voldoende voor de meesten. Kan zelfs teveel zijn al, maar dat zul je wel merken als je cognitie erop achteruit gaat ipv vooruit :D

Kan iemand advies geven qua suppletie specifiek voor geheugen?
Ik doe al geheugentrainings-thingies maar het kan nog wel wat extra hulp gebruiken.

Belangrijk is wel dat het overige supps/stoffen niet bijt zeg maar. Gebruik momenteel alleen taurine/caf/modafinil. Geen drugs, weinig alcohol.
Tips en liefst eigen ervaringen welkom.

Musculo kreeg issues met korte termijn geheugen, is volgens mij echter meer een persoonlijk iets want meeste mensen merken juist verbetering.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 23:46 ----------

Kan iemand advies geven qua suppletie specifiek voor geheugen?
Ik doe al geheugentrainings-thingies maar het kan nog wel wat extra hulp gebruiken.

Belangrijk is wel dat het overige supps/stoffen niet bijt zeg maar. Gebruik momenteel alleen taurine/caf/modafinil. Geen drugs, weinig alcohol.
Tips en liefst eigen ervaringen welkom.

Mijn welbefaamde stack van aniracetam/centrophenoxine/noopept in doseringen van ongeveer 750-1000/250-300/15-30 mg verbeterde mijn geheugen aanzienlijk(en meerdere mensen in dit topic hadden er successen mee). Momenteel ben ik even 2-3 weken off om mijn neurochemie even terug naar baseline te laten komen, heb nu toch geen tentamens oid.

Je zou eventueel ook een andere racetam ipv ani kunnen nemen, of een combinatie, tis een beetje uitzoeken wat voor jou werkt.

Supplementeer je al omega 3 trouwens? Meende dat dat ook kon helpen met geheugen (alsmede nog tal van andere voordelen)

@Sjors26 wat vindt je modafinil?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven