Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds gister weer begonnen met noopept, volgens mij heb ik eerst echt veels teveel genomen toen ik mn weegschaal nog niet had :o nu alles wel netjes afwegen, ben benieuwd.

Vraag me wel af hoelang het bruikbaar/houdbaar is als je het zakje eenmaal hebt geopend? Ik sluit het wel telkens weer netjes in 2 van die luchtdichte zakjes.

Door snuiven werkt het iets van 20 tot 50x zo goed dus 50mg lijkt me een erg verstandige dosis om mee te beginnen. Niet letten op de mensen zonder verstand :)

Ik zie geen bron, welkom bij de mensen zonder verstand, koffie is de eerste keer gratis :)

Haha subtiel?

Phenibut is lijp spul man, en dat bedoel ik uiterst postief!

Jammer is alleen dat je er geloof ik snel aan went, gister nam ik het weer eens en ik ging met studie als een speer, ook voelde ik me een stuk beter, meer confident en ontspannen, gewoon super.

Vandaag weer genomen omdat ik vanavond een toets heb maar het gevoel is echt een stuk lager.

Aniracetam kun je wel iedere dag blijven nemen, weken-/ maandenlang?

Geestige shit al die stofjes en poedertjes :D
Ik snap ook niet waarom phenibut een nootropic wordt genoemd. Ik bedoel met bovenstaande de racetamfamilie en bijvoorbeeld centrophenoxine ;)

Reden dat ik de 2de keer maar 50mg snoof was omdat ik meer niet kon hebben, moest bijna huilen van de pijn :o

Weet 't niet meer precies maar erowid.org of drugs-forum.com. Misschien was 50x wel overdreven overigens :)
Heeft ook veel te maken met dat 't effect veel sneller op komt dus zo'n eerste keer meteen een 'normale' dosis nemen is niet erg verstandig als je niet weet hoe je er op reageert.

Weet 't niet meer precies maar erowid.org of drugs-forum.com. Misschien was 50x wel overdreven overigens :)
Heeft ook veel te maken met dat 't effect veel sneller op komt dus zo'n eerste keer meteen een 'normale' dosis nemen is niet erg verstandig als je niet weet hoe je er op reageert.
Ja je post was gewoon waardeloos :roflol:
En zelf een beetje zeggen dat de rest geen verstand heeft

Nefiracetam is geloof ik de enige nootropic waarvan bewezen is dat ie toxisch kan zijn. Ik neem hem zelf niet meer iig

Nefiracetam is geloof ik de enige nootropic waarvan bewezen is dat ie toxisch kan zijn. Ik neem hem zelf niet meer iig

Dat zag ik idd. Vandaar dat ik dacht Nefi alleen te stacken op dagen dat het er echt toe doet. maar jij zegt liever helemaal weglaten dus?

Dat zag ik idd. Vandaar dat ik dacht Nefi alleen te stacken op dagen dat het er echt toe doet. maar jij zegt liever helemaal weglaten dus?

Kan prima sporadisch gebruikt worden, chronisch word afgeraden omdat dit bij een onderzoek op honden leidde tot afname van testosteron in de testikels. (Was wel een vrij hoge dosering en voor minimaal 2 weken dagelijks, daarbij zijn wij geen honden en voor 100% zekerheid zou dit onderzoek dus ook wel eens herhaald mogen worden op mensen voordat conclusies getrokken worden vind ik)

Is een pro-drug van modafinil toch? Klinkt wel interessant ja... Maar aangezien modafinil prescription only is weet ik niet of je het makkelijk geïmporteerd gaat krijgen...

Nog nooit van gehoord :o
Er is wel vraag naar ritalin :trollface:

Kan prima sporadisch gebruikt worden, chronisch word afgeraden omdat dit bij een onderzoek op honden leidde tot afname van testosteron in de testikels. (Was wel een vrij hoge dosering en voor minimaal 2 weken dagelijks, daarbij zijn wij geen honden en voor 100% zekerheid zou dit onderzoek dus ook wel eens herhaald mogen worden op mensen voordat conclusies getrokken worden vind ik)
Wel belangrijke kanttekening. Zegt dus in feite niks zo'n onderzoek

Wilde even kwijt dat EC stack echt ziek goed werkt.

En je post dit in nootropics topic omdat?

Allen,

Is er vraag naar Adrafinil?

Adrafinil (ook bekend als Olmifon) is een stimulans werkend op het centrale zenuwstelsel tegen overmatige slaperigheid, gericht op het bevorderen van waakzaamheid en alertheid. Het middel is ontwikkeld door het Amerikaanse Cephalon en wordt geproduceerd onder de merknaam Olmifon. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrafinil)

Zuiverbewustzijn is druk bezig haar assortiment uit te breiden, dus mocht er een behoefte vanuit jullie komen, dan zullen wij onderzoeken of dit haalbaar is.

Alvast bedankt voor de reacties.

Jazeker.

Lees hier normaal alleen af en toe een beetje mee, maar wou toch ff een bericht posten om Zuiverbewustzijn te bedanken voor de gratis 5 Gram die ik gewonnen heb. Had eigenlijk verwacht dat ze al wel 2 inzendingen hadden gehad, maar dacht probeer het gewoon. En tot mijn verbazing de zelfde avond nog een reactie dat ik 5 g had gewonnen. Dus bij deze Bedankt :)

2013-02-27 17.29.04.jpg

Normaliter doseer ik aniracetam centrophenoxine en noopept 800/300/40 2x per dag.

Nu heb ik mijn hersens eigenlijk vooral in de ochtend nodig en vroeg me af of 1x per dag ook nuttig zou zijn? Iema d hier enig idee van? Zat te denken aan 1200/500/70?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven