MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Musculo kreeg issues met korte termijn geheugen, is volgens mij echter meer een persoonlijk iets want meeste mensen merken juist verbetering.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 23:46 ----------

Mijn welbefaamde stack van aniracetam/centrophenoxine/noopept in doseringen van ongeveer 750-1000/250-300/15-30 mg verbeterde mijn geheugen aanzienlijk(en meerdere mensen in dit topic hadden er successen mee). Momenteel ben ik even 2-3 weken off om mijn neurochemie even terug naar baseline te laten komen, heb nu toch geen tentamens oid.

Je zou eventueel ook een andere racetam ipv ani kunnen nemen, of een combinatie, tis een beetje uitzoeken wat voor jou werkt.

Supplementeer je al omega 3 trouwens? Meende dat dat ook kon helpen met geheugen (alsmede nog tal van andere voordelen)

Ik slik al 3000mg visolie per dag, naast vis in mijn schema. Dus dat zit wel goed.
Begrijp ik goed dat ik zowel racetam als aniracetam zou moeten proberen en eventueel beiden? samen met noopept en centro-enz.?

Hoe lang?

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 08:08 ----------

@Sjors26 wat vindt je modafinil?

Ik kreeg het ooit voorgeschreven voor onverklaarbare vermoeidheid en toen dat over ging kwam ik erachter dat het nog fijner is als je geen vermoeidheidsklachten hebt. Heb daarom ook nooit het recept gestopt maar het door laten lopen for life.
Kortgezegd is het natuurlijk een onschuldige vorm van doping. Ik gebruik het nu nog op dagen dat ik gewoon een off-day heb en zit te slacken.
Een kleine dosering van 50 tot 100mg is al genoeg om ervoor te zorgen dat je doet wat je moet doen en then some. Energie zonder dat je er hyper van wordt, betere concentratie en langer uithoudingsvermogen. Dat zijn de grote 3 zeg maar.

Ik zie dit nog wel erg goed werken voor mensen met concentratie-stoornissen of een burn-out ofzo.

Jammer dat de werking niet gekend is.

Precies niet nee, maar laten we wel wezen, artsen en psychiaters hebben jaren mensen behandeld met medicijnen waarvan ze niet precies weten waarom het doet wat het doet.
En volgens mij gebeurt dat nog steeds.

Zolang het goed genoeg is voor straaljager-piloten, vind ik het ook goed genoeg voor mezelf ^_^

Ik slik al 3000mg visolie per dag, naast vis in mijn schema. Dus dat zit wel goed.
Begrijp ik goed dat ik zowel racetam als aniracetam zou moeten proberen en eventueel beiden? samen met noopept en centro-enz.?

Hoe lang?

Nee met racetam bedoel ik gewoon de verzamelnaam van dat type stofjes, de meest voorkomende zijn, pi- ani- oxi- en pramiracetam. Ieder stofje heeft zijn eigen mechanisme, halfwaardetijd, prijskaartje etc. Ik heb voor aniracetam gekozen omdat die redelijk betaalbaar was en het zou ook een meer rustgevende werking hebben (anxiolytisch) wat mij wel aansprak. Maar als jij dus zoiets hebt van... oxiracetam lijkt mij interessanter zou je die ook in de combinatie kunnen implementeren ipv aniracetam.

Noopept is eigelijk een gemodificeerde racetam in de vorm van een peptide en is zeer potent (dwz zeer weinig van nodig om effect te merken)

centrophenoxine is oa een bron van choline en heeft van zichzelf ook nog andere nootropische effecten.

Ik combineer die 3 dus al een redelijke tijd (van begin augustus vorig jaar) met af en toe een tussenpauze en mijn geheugen,focus en motivatie gaan er wel degelijk op vooruit als ik deze combinatie neem. En er zijn hier nog wel een aantal mensen die het een goede combinatie vonden.

MAARRRR er zijn ook mensen die er niet/nauwelijks op reageren, wat ik zelf niet echt kan begrijpen maar goed... ze zullen dat niet voor de gein posten. Denk dat het afhankelijk is van hoe optimaal jouw neurochemie al is voordat je er mee begint of het echt een noemenswaardig effect op je gaat hebben.

Laatst bewerkt:
Thnx a bunch. Ik denk dat er niets anders op zit dan proberen. Ik denk dat jouw combinatie mij ook het meest aanspreekt.

Of ik er op ga reageren is nog maar de vraag; mijn onlangs aangeschafte beta-alanine veroorzaakt ook niets zinnigs en de beloofde speldenprikjes komen ook niet.. niet bij 3 gr in elk geval.

Thnx a bunch. Ik denk dat er niets anders op zit dan proberen. Ik denk dat jouw combinatie mij ook het meest aanspreekt.

Of ik er op ga reageren is nog maar de vraag; mijn onlangs aangeschafte beta-alanine veroorzaakt ook niets zinnigs en de beloofde speldenprikjes komen ook niet.. niet bij 3 gr in elk geval.
Persoonlijk doet Hordenine+prami+Ani erg goed bij mij, ik kan het je aanraden.

beta alanine kan wel enkele weken duren voordat je op optimale carnosine spiegels zit he, hou daar rekening mee. Dat je die tintelingen niet krijgt betekend overigens niet dat het niet zijn werk doet. En geloof mij beta alanine is na creatine toch wel het meest effectieve supplement waar je duidelijk verschil kan zien boven een placebo. Maak het potje maar eens op en als je dan nog helemaal geen verbetering merkt qua verzuring dan zou ik perplex staan :D

Ik hoop het; uiteraard ga ik het potje opmaken. En geduld hebben.

Ik heb even een verzoekje... ik gebruik nu al een tijdje noopept, maar heb het idee dat ik onder doseer. ik heb een weegschaal die tot 0.00 gr nauwkeurig weegt. toch twijfel ik aan dit apparaat. kan iemand misschien een foto plaatsen met daarop ongeveer 50 mg noopept op bijv een mespunt of iets wat een beeld schetst van hoeveel 50 mg noopept ongeveer is? op die manier weet ik of mijn weegschaal dit goed aangeeft.

Alvast bedankt :)

Plaats zelf maar een foto van jouw 50mg :)

Ik heb even een verzoekje... ik gebruik nu al een tijdje noopept, maar heb het idee dat ik onder doseer. ik heb een weegschaal die tot 0.00 gr nauwkeurig weegt. toch twijfel ik aan dit apparaat. kan iemand misschien een foto plaatsen met daarop ongeveer 50 mg noopept op bijv een mespunt of iets wat een beeld schetst van hoeveel 50 mg noopept ongeveer is? op die manier weet ik of mijn weegschaal dit goed aangeeft.

Weegschaal die tot 0.00gr nauwkeurig weegt is sowieso wel bijzonder :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.112
Ja, die 2 gaan zeker goed samen

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 22:34 ----------

Zou wel met 2 keer 10mg noopept starten aangezien je er nogal rap geiiriteerd van kan worden.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 22:35 ----------

Klote zit te reageren op een oudere pagina ofzo

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 22:35 ----------

Klote zit te reageren op een oudere pagina ofzo

Weeg gewoon 0.10 af en deel door 2? Maar vind je 50mg niet veel overigens?

Weet iemand waar je modafinil kunt kopen, dat ook betrouwbaar is?

leuke vergelijkings foto gevonden van 10mg 30mg en 50mg noopept

is er trouwens niet ergens een faq over nootropics ofzo? ik zit echt met 1001 vragen

• #2.117
Ik maak nog wel een faq

trouwens kunnen we nu wel per nootropic een andere thread aanmaken nu er een apart forum is, is overzichtelijk aangezien een bepaald topic over een 1 middel gaat.

• #2.118
Ik maak nog wel een faq

trouwens kunnen we nu wel per nootropic een andere thread aanmaken nu er een apart forum is, is overzichtelijk aangezien een bepaald topic over een 1 middel gaat.

Ik maak nog wel een faq

Lijkt mij een goed idee. Veel overzichtelijker.

Mensen die bij zuiverbewustzijn hebben besteld? Tevreden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven