Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Musculo kreeg issues met korte termijn geheugen, is volgens mij echter meer een persoonlijk iets want meeste mensen merken juist verbetering.
---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 23:46 ----------
Mijn welbefaamde stack van aniracetam/centrophenoxine/noopept in doseringen van ongeveer 750-1000/250-300/15-30 mg verbeterde mijn geheugen aanzienlijk(en meerdere mensen in dit topic hadden er successen mee). Momenteel ben ik even 2-3 weken off om mijn neurochemie even terug naar baseline te laten komen, heb nu toch geen tentamens oid.
Je zou eventueel ook een andere racetam ipv ani kunnen nemen, of een combinatie, tis een beetje uitzoeken wat voor jou werkt.
Supplementeer je al omega 3 trouwens? Meende dat dat ook kon helpen met geheugen (alsmede nog tal van andere voordelen)
Ik slik al 3000mg visolie per dag, naast vis in mijn schema. Dus dat zit wel goed.
Begrijp ik goed dat ik zowel racetam als aniracetam zou moeten proberen en eventueel beiden? samen met noopept en centro-enz.?
Hoe lang?
---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 08:08 ----------
Ik kreeg het ooit voorgeschreven voor onverklaarbare vermoeidheid en toen dat over ging kwam ik erachter dat het nog fijner is als je geen vermoeidheidsklachten hebt. Heb daarom ook nooit het recept gestopt maar het door laten lopen for life.
Kortgezegd is het natuurlijk een onschuldige vorm van doping. Ik gebruik het nu nog op dagen dat ik gewoon een off-day heb en zit te slacken.
Een kleine dosering van 50 tot 100mg is al genoeg om ervoor te zorgen dat je doet wat je moet doen en then some. Energie zonder dat je er hyper van wordt, betere concentratie en langer uithoudingsvermogen. Dat zijn de grote 3 zeg maar.
Ik zie dit nog wel erg goed werken voor mensen met concentratie-stoornissen of een burn-out ofzo.