MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, ikke.
vrij snelle levering en voor oxiracetam de goedkoopste.
er was een foutje gebeurd (had 2*50gr besteld en er was maar 1 opgestuurd) dit hadden ze zeer snel zelf opgemerkt en gecorrigeerd.

Heeft iemand picamilon geprobeert? Zou t willen gebruiken bij presentaties ed..

vond het zelf niet echt doen wat het beloofd, ik ben best gevoelig voor gabaergics maar hier merkte ik vrij weinig van, zal het niet nog eens bestellen denk ik. denk dat je beter sporadisch phenibut kan doen.

Ik wel. Moest er even een 'feel' voor krigen, had wat meer op phenibut lijkende effecten verwacht. Ik neem het liefst de pica alleen en dan tussen de 200-300mg. Het heeft voor mij wat weg van Ani, relaxed gevoel maar wel scherp en bij deze doseringen ook wel een boost. Klinkt best als pheni maar het voelt anders, lastig uit te leggen. Als je echt een sterk effect wilt is pheni beter. Heb je wat meer ervaring met noots dan is het de moeite waard, aangezien je de effecten moet leren kennen als het ware.
Ik neem het af en toe.

Hallo,
zijn er hier mensen met ervaring van langdurig gebruik van Noopept en Choline bitartrate?
Hoe voelde het indien je er na een tijd mee stopte? Blijft je hersenkwaliteit boven baseline of is het terug naar af?
Alvast bedankt!
Bregt14

Hallo,
zijn er hier mensen met ervaring van langdurig gebruik van Noopept en Choline bitartrate?
Hoe voelde het indien je er na een tijd mee stopte? Blijft je hersenkwaliteit boven baseline of is het terug naar af?
Alvast bedankt!
Bregt14

Was scherper en leerde beter maar ten koste van korte termijn geheugen, ik had een stuk vaker die 'waarom liep ik hier ook alweer heen?' momentjes. Al was mn slaap wel sub optimaal destijds

Waarom zijn deze poeders eigenlijk zo duur? Voor de hoeveelheid dat je krijgt betaal je echt wel veel. De leveranciers uit Nederland kopen deze sowieso in bij groothandelaars aan extreem lage (bulk)prijzen. Die moeten we zien te vinden :p

Waarom zijn deze poeders eigenlijk zo duur? Voor de hoeveelheid dat je krijgt betaal je echt wel veel. De leveranciers uit Nederland kopen deze sowieso in bij groothandelaars aan extreem lage (bulk)prijzen. Die moeten we zien te vinden :p
Ja daar zeg je het.. Het wordt goedkoop als je het in bulk haalt. Maar wat moet ik in godsnaam met een kilo noopept

plus het kan nogal een gezeur blijken om deze producten langs de douane te krijgen schijnbaar.... maar als jij het wilt proberen, http://www.sunnootropic.com/ word volgens mij veel bulk ingekocht door resellers. :)

Komt allemaal van sun nootropic en vosunchem denk ik ja, maar zijn bulkprijzen dus voor individueel haal je dat er nooit uit :) Douane valt wel mee, via eBay gaat ook vaak goed :)

Komt allemaal van sun nootropic en vosunchem denk ik ja, maar zijn bulkprijzen dus voor individueel haal je dat er nooit uit :) Douane valt wel mee, via eBay gaat ook vaak goed :)
Een brief is wat anders dan een bak met een kilo poeder erin he

Vandaag redelijk veel koffie gedronken en ik heb het gevoel dat Noopept het effect van caffeine versterkt. Ik had warm-koud tegelijk, misselijk, zenuwachtig,.. Heeft nog iemand ervaring mee????

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 21:08 ----------

Was scherper en leerde beter maar ten koste van korte termijn geheugen, ik had een stuk vaker die 'waarom liep ik hier ook alweer heen?' momentjes. Al was mn slaap wel sub optimaal destijds

dank u van het antwoord maar ik bedoelde lange termijn innemen en de reactie erna.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 21:09 ----------

dank u van het antwoord maar ik bedoelde lange termijn innemen en de reactie erna.

Komt allemaal van sun nootropic en vosunchem

vosunchem=sun nootropic :D

Laatst bewerkt:
Dat is het equivalent van 2 tassen. Toen ging het ook nog goed.. :-D

Nieuwe stack: centrophenoxine noopept en aniracetam besteld, ben benieuwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven