barbapapa5800
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die bij zuiverbewustzijn hebben besteld? Tevreden?

Heeft iemand picamilon geprobeert? Zou t willen gebruiken bij presentaties ed..
Hallo,
zijn er hier mensen met ervaring van langdurig gebruik van Noopept en Choline bitartrate?
Hoe voelde het indien je er na een tijd mee stopte? Blijft je hersenkwaliteit boven baseline of is het terug naar af?
Alvast bedankt!
Bregt14
Ja daar zeg je het.. Het wordt goedkoop als je het in bulk haalt. Maar wat moet ik in godsnaam met een kilo noopeptWaarom zijn deze poeders eigenlijk zo duur? Voor de hoeveelheid dat je krijgt betaal je echt wel veel. De leveranciers uit Nederland kopen deze sowieso in bij groothandelaars aan extreem lage (bulk)prijzen. Die moeten we zien te vinden![]()
Waarom zijn deze poeders eigenlijk zo duur? Voor de hoeveelheid dat je krijgt betaal je echt wel veel. De leveranciers uit Nederland kopen deze sowieso in bij groothandelaars aan extreem lage (bulk)prijzen. Die moeten we zien te vinden![]()

Een brief is wat anders dan een bak met een kilo poeder erin heKomt allemaal van sun nootropic en vosunchem denk ik ja, maar zijn bulkprijzen dus voor individueel haal je dat er nooit uitDouane valt wel mee, via eBay gaat ook vaak goed
![]()
?Was scherper en leerde beter maar ten koste van korte termijn geheugen, ik had een stuk vaker die 'waarom liep ik hier ook alweer heen?' momentjes. Al was mn slaap wel sub optimaal destijds
Was scherper en leerde beter maar ten koste van korte termijn geheugen, ik had een stuk vaker die 'waarom liep ik hier ook alweer heen?' momentjes. Al was mn slaap wel sub optimaal destijds
Vandaag redelijk veel koffie gedronken en ik heb het gevoel dat Noopept het effect van caffeine versterkt. Ik had warm-koud tegelijk, misselijk, zenuwachtig,.. Heeft nog iemand ervaring mee?
.

Een brief is wat anders dan een bak met een kilo poeder erin he

Komt allemaal van sun nootropic en vosunchem
vosunchem=sun nootropic![]()