- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Neem je choline ofzo erbij? Zoniet, dat kan de hoofdpijn al verklaren.
Nee doe ik niet.
Ik heb 4 dagen geleden opnieuw besteld, deze keer wel met choline er bij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem je choline ofzo erbij? Zoniet, dat kan de hoofdpijn al verklaren.
Evenwichtsstoornissen heb ik nog niet van gelezen, wel al van enkele gebruikers dat ze ademhalingsproblemen krijgen!
Inb4 vervuild met zware metalen van goedkope leverancier. You're about to die.

Wat voelde je dan precies? Ging het ademhalen zwaarder, kreeg je niet voldoende zuurstof binnen? Ik heb voor zover ik na ga nog geen enkele klacht kunnen ontdekken. Misschien een soort van branderig/zeurende pijn aan de rechterkant van mn hoofd. Maar ik denk dat dat komt omdat ik nu nogal veel gezeik en drama aan mijn kop heb. Afgelopen weken daar totaal geen last van gehad, en nu er gezeik is komt het opspelen.
TrollingSerieus of trolling?
Dit lijkt me niet het aangewezen topic om dergelijke uitspraken willekeurig in het rond te strooien, zonder enige bron![]()
maar dat betekend niet dat het niet kan, weet nu zelf niet hoe en waar het geproduceerd word. Maar als je iets neemt dat vervuilt is met zware metalen gaat dat eerder problemen op lange termijn opleveren dan op korte. Maar goede reden om uit betrouwbare bron te kopen en niet zomaar de goedkoopste want je weet nooit wat er in zit.Zal wel goed zittenGewoon via piracetam.nl, geen idee hoe het zit met prijs en leveranciers, was gewoon de eerste die ik hier tegenkwam, en bestellen gaat makkelijk en snel.

[Link niet meer beschikbaar]Waar halen jullie capsules?
Want ben het beu om bommetjes te maken en ik ga het niet meer mixen in drank, die smaak is echt niet doenbaar![]()
geen idee.
http://www.dealextreme.com/p/digital-scale-calibration-weight-100-grams-15761Ik heb hiervandaan besteld.. gewoon the cheapest onehttp://www.dealextreme.com/p/digital-scale-calibration-weight-100-grams-15761