MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik dagelijks rond de 3-5 gram piracetam, maar heb nog nooit hoofdpijn gehad. Genoeg eieren eten schijnt ook te helpen :). Hebben jullie pramiracetam van smartpowders.com besteld?

Inb4 vervuild met zware metalen van goedkope leverancier. You're about to die :).

Evenwichtsstoornissen heb ik nog niet van gelezen, wel al van enkele gebruikers dat ze ademhalingsproblemen krijgen!

Dat had ik. Kreeg zelfs last van mijn longen, na een paar dagen gelukkig over zonder piracetam te gebruiken. Van de ademhalingsproblemen had ik nog zo'n 2 weken last van.
Ik ga die shit nooit meer gebruiken.

Wat voelde je dan precies? Ging het ademhalen zwaarder, kreeg je niet voldoende zuurstof binnen? Ik heb voor zover ik na ga nog geen enkele klacht kunnen ontdekken. Misschien een soort van branderig/zeurende pijn aan de rechterkant van mn hoofd. Maar ik denk dat dat komt omdat ik nu nogal veel gezeik en drama aan mijn kop heb. Afgelopen weken daar totaal geen last van gehad, en nu er gezeik is komt het opspelen.

Inb4 vervuild met zware metalen van goedkope leverancier. You're about to die :).

Serieus of trolling?
Dit lijkt me niet het aangewezen topic om dergelijke uitspraken willekeurig in het rond te strooien, zonder enige bron ???

Wat voelde je dan precies? Ging het ademhalen zwaarder, kreeg je niet voldoende zuurstof binnen? Ik heb voor zover ik na ga nog geen enkele klacht kunnen ontdekken. Misschien een soort van branderig/zeurende pijn aan de rechterkant van mn hoofd. Maar ik denk dat dat komt omdat ik nu nogal veel gezeik en drama aan mijn kop heb. Afgelopen weken daar totaal geen last van gehad, en nu er gezeik is komt het opspelen.

Ik heb de indruk dat ik dieper/zwaarder moet ademhalen.

Ademen ging zwaar.

Serieus of trolling?
Dit lijkt me niet het aangewezen topic om dergelijke uitspraken willekeurig in het rond te strooien, zonder enige bron ???
Trolling ;) maar dat betekend niet dat het niet kan, weet nu zelf niet hoe en waar het geproduceerd word. Maar als je iets neemt dat vervuilt is met zware metalen gaat dat eerder problemen op lange termijn opleveren dan op korte. Maar goede reden om uit betrouwbare bron te kopen en niet zomaar de goedkoopste want je weet nooit wat er in zit.

Gewoon via piracetam.nl, geen idee hoe het zit met prijs en leveranciers, was gewoon de eerste die ik hier tegenkwam, en bestellen gaat makkelijk en snel.

ik heb besteld op intellimeds, maandag betaald en vrijdag had ik het (belgië)

Noopept Powder (1g)
Choline Bitartrate Powder (100g)
Aniracetam Powder (30g)

besteld :)

hoeveel choline moet ik nemen met 5-15mg noopept en 800-2400mg aniracetam?

Waar halen jullie capsules?
Want ben het beu om bommetjes te maken en ik ga het niet meer mixen in drank, die smaak is echt niet doenbaar :p

Nice.
Verkoopt de apotheker dit ook (vrij) ?

Minimale bestelbedrag is 20 euro, **** this shit.

ik zie dat vele van jullie visolie erbij nemen. kunnen omega 3 en 6 ook? ik heb ze gewoon in van die flexibele capsules zitten. Nemen jullie ze dan tegelijk met de nootropic?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven