XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het eigenlijk met nootropica in combinatie met een pre workout. Ik ben van plan om morgen ochtend noopept te proberen en in de avond wil ik Noxipro nemen. Mensen die dit al gedaan hebben?

Krijg je een trace code of een verzend bevestiging bij intellimeds.co.uk?

Booyah mother****ers, 100 capsules (maat 0) voor 65 cent! :D

Nog bevindingen piracetam + choline: verlaagde alcoholtolerantie.

Mogelijk?

Booyah mother****ers, 100 capsules (maat 0) voor 65 cent! :D

waar besteld?

ben van plan om een capsulemachine erbij te halen
http://azarius.nl/smartshop/herbs/capsule_machines/
als iemand een goedkoper adresje heeft?

Nog bevindingen piracetam + choline: verlaagde alcoholtolerantie.

Mogelijk?
Yup, merk het ook heel duidelijk :)

Ik heb als extraatje bij een bestelling nog wat oxiracetam gekregen. Binnenkort ook eens uittesten :)

Laatst bewerkt:
ik zie dat vele van jullie visolie erbij nemen. kunnen omega 3 en 6 ook? ik heb ze gewoon in van die flexibele capsules zitten. Nemen jullie ze dan tegelijk met de nootropic?

Dit kan ook. Volgens mij wordt visolie vooral aangeraden bij de racetams die oplosbaar zijn in vet.

waar besteld?

ben van plan om een capsulemachine erbij te halen
http://azarius.nl/smartshop/herbs/capsule_machines/
als iemand een goedkoper adresje heeft?

Yup, merk het ook heel duidelijk :)

Ik heb als extraatje bij een bestelling nog wat oxiracetam gekregen. Binnenkort ook eens uittesten :)
Online is echt DIK overpriced imo. Gewoon bij je apotheek vragen. Ze hebben daar dozen van 2000 stuks staan in alle maten, ze halen het eigenlijk gewoon uit hun voorraad.

goeie tip voor de volgende keer. hoe krijgen jullie het btw in de capsule's ?

Beetje geklooi maar ach, had 10 minuten werk om 20 caps te maken.
Ik neem een blad papier, gooi er een hoeveelheid piracetam en evenveel choline op, beetje mixen.
Dan open je een cap en je schept die vol, klein beetje bijvullen met een lepeltje ofzo tot die helemaal vol zit, dopje er op en hoppa. Wat nog overblijft op je papier krijg je makkelijk terug weer in het zakje.

Imo echt niet de moeite om er een apparaatje voor te kopen... (tenzij je natuurlijk in grote hoeveelheden wil produceren, aka niet enkel voor jezelf)

hoe haal ik 15mg uit een zakje van 1gr noopept? hoelang blijft het goed als je het oplost?

hoe haal ik 15mg uit een zakje van 1gr noopept? hoelang blijft het goed als je het oplost?

Als je geen mg schaal hebt kun je 1g oplossen in 1000ml water (1 liter dus), op voorwaarde dat het oplost in water natuurlijk. Dan kun je met een meetspuitje (kun je bij de apotheker krijgen) 15ml opmeten. ;)

Ben vandaag thuis

net eventjes lekker stackje genomen:

1.5gram oxiracetam
2.4gram piracetam (caps)
1 gram pramiracetam
15mg noopept

Headphones aan, enjoy the ride! (update volgt)
Heb wat werk die dringend af moet raken, zal wel lukken deze middag :)

Gram noopept en 30 gram aniracetem besteld. Het is als goed is betaald nu dus hoop het snel binnen te hebben. Bevindingen zal ik hier posten.

Gram noopept en 30 gram aniracetem besteld. Het is als goed is betaald nu dus hoop het snel binnen te hebben. Bevindingen zal ik hier posten.

Ik heb hetzelfde met 100gr choline. Maandag besteld vandaag binnen :D

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 15:03 ----------

Als je geen mg schaal hebt kun je 1g oplossen in 1000ml water (1 liter dus), op voorwaarde dat het oplost in water natuurlijk. Dan kun je met een meetspuitje (kun je bij de apotheker krijgen) 15ml opmeten. ;)
Op internet staat dat het niet oplost in water :/
Ben vandaag thuis

net eventjes lekker stackje genomen:

1.5gram oxiracetam
2.4gram piracetam (caps)
1 gram pramiracetam
15mg noopept

Headphones aan, enjoy the ride! (update volgt)
Heb wat werk die dringend af moet raken, zal wel lukken deze middag :)
Hoe doseer jij die 15mg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven