koreem
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Booyah mother****ers, 100 capsules (maat 0) voor 65 cent!![]()
Yup, merk het ook heel duidelijkNog bevindingen piracetam + choline: verlaagde alcoholtolerantie.
Mogelijk?

ik zie dat vele van jullie visolie erbij nemen. kunnen omega 3 en 6 ook? ik heb ze gewoon in van die flexibele capsules zitten. Nemen jullie ze dan tegelijk met de nootropic?
Online is echt DIK overpriced imo. Gewoon bij je apotheek vragen. Ze hebben daar dozen van 2000 stuks staan in alle maten, ze halen het eigenlijk gewoon uit hun voorraad.waar besteld?
ben van plan om een capsulemachine erbij te halen
http://azarius.nl/smartshop/herbs/capsule_machines/
als iemand een goedkoper adresje heeft?
Yup, merk het ook heel duidelijk
Ik heb als extraatje bij een bestelling nog wat oxiracetam gekregen. Binnenkort ook eens uittesten![]()
goeie tip voor de volgende keer. hoe krijgen jullie het btw in de capsule's ?Online is echt DIK overpriced imo. Gewoon bij je apotheek vragen. Ze hebben daar dozen van 2000 stuks staan in alle maten, ze halen het eigenlijk gewoon uit hun voorraad.
goeie tip voor de volgende keer. hoe krijgen jullie het btw in de capsule's ?
hoe haal ik 15mg uit een zakje van 1gr noopept? hoelang blijft het goed als je het oplost?

Gram noopept en 30 gram aniracetem besteld. Het is als goed is betaald nu dus hoop het snel binnen te hebben. Bevindingen zal ik hier posten.

Op internet staat dat het niet oplost in water :/Als je geen mg schaal hebt kun je 1g oplossen in 1000ml water (1 liter dus), op voorwaarde dat het oplost in water natuurlijk. Dan kun je met een meetspuitje (kun je bij de apotheker krijgen) 15ml opmeten.![]()
Hoe doseer jij die 15mg?Ben vandaag thuis
net eventjes lekker stackje genomen:
1.5gram oxiracetam
2.4gram piracetam (caps)
1 gram pramiracetam
15mg noopept
Headphones aan, enjoy the ride! (update volgt)
Heb wat werk die dringend af moet raken, zal wel lukken deze middag![]()
Ik heb hetzelfde met 100gr choline. Maandag besteld vandaag binnen
Gram noopept en 30 gram aniracetem besteld. Het is als goed is betaald nu dus hoop het snel binnen te hebben. Bevindingen zal ik hier posten.
Na-apersIk heb hetzelfde met 100gr choline. Maandag besteld vandaag binnen![]()
30g ani & 1g nopept al sinds ong nieuwjaar
Na-apers30g ani & 1g nopept al sinds ong nieuwjaar
![]()

Na-apers30g ani & 1g nopept al sinds ong nieuwjaar
![]()